Polecane posty

Witam wszystkich. Potrzebuje POMOCY!!:) Kipiłem używany ciągnik John Deere 6930 premium. WOM tylni działał ale przestał nagle:D Nie moge zaznaczyć obrotów, żdnych. Jest włączony luz Czyli "N" Co robić?? Serwis?? wyświetlają mi się komunikaty, tłumaczyłem je na język polski ale nic mi nie mówią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pytanie następne. Przy podnośniku mam szybkie podnoszenie i oposzczanie i jest coś takiego jak 1 i 2. przyciski oznaczone 1 i 2 co to, po co to jest??

 

no dobra ale tam obiaśnienia błędów. Ale to mi nic nie mówi w sumie:( bo po tłumaczeniu też do tego doszedłem. w dalszym ciągu nie wiem jak zmienić obrotu WOM z "N" na 540 lub 1000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Przyciski 1 i 2 są najprawdopodobniej od HMS'u. Tam w tej instrukcji też gdzieś to opisali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

A przy zmianie prędkości wom'u przycisk uruchamiania wom masz wyłączony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no tak

 

Wszystko było ok. aż do wczoraj. Prędkość WOM przestawiła się na pozycję N czyli zero, luz. I przełańczałem na rózne sposoby i za każdym razem wraca odrazy na N

 

Myślałęm że w HMS jak mam wybrany pług to może dlatego nie mogę przestawić na 1000 lub na 540, ale no nie stety nie. na włączonym HMS na pług lub siewnik, lub na WYŁĄCZONYM HMS przekażnik po prostu nie działa. Nie moge zaznaczyć prękości bo odrazu wraca na pozycję N.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vojt4s    3

witam mialem podobny problem to prawdopodobnie wina czujnika obrotów WOM montowany przy wlewie oleju do hydrauliki. Przy wersji confort WOM wlaczal sie i po chwili wylaczał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy wersji Premium też jest ten czujnik. Mam tez wersje confort i troche żałuje że kupiłem premium. Comfort jest chyba prosty i mniej skomplikowany. Boje się że premium będzie sprawiam tego typu problemu tym bardziej że ma już 6 latek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

nie sprawdziłem tego??? ale jeśli się obraca?? albo nie obraca, co to może znaczyć??

 

 

Kiedy będzie się obracał znaczy się że realnie nie jest wybrana żadna prędkość, tylko N na wałku.

Po wybraniu prędkości wałek się już nie będzie obracał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

już sprawdzałem te kody. w dalszym ciągu nic mi one nie mówią. WOM niby mogę załączyć, tylko że nie mogę przestawić obrotów z N na 540 lub 100obr. Musze jesszcze bezpieczniki sprawdzić może któryś się spalił i dlatego nie moge przestawić obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3871

Arek a tak ciezko ci napisac tutaj te błedy? tobie nic nie mówią ale może ktoś je przerabiał u siebie i od razu poda ci wskazówke.

Masz te kody błedów czy nie?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3871

teraz masz 50 razy większe szanse ze ktoś ci podpowie rozwiązanie.

Ja niestety nie bo nie znam się na tych maszynach tak dokładnie


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Arek kod BCU 186.02 mówi o przerwie w obwodzie czujnika prędkości wałka WOM , tu w pierwszej kolejności należało by sprawdzić czy , wtyczka jest dobrze wciśnięta w czujniku ,czy piny we wtyczce są nie przyśniedziałe i ogólnie rzucić okiem czy nie widać uszkodzeń przewodów do czujnika .Ten drugi kod EPC 2408.19 jest następstwem tego pierwszego , mówi o braku informacji na linii CAN o statusie czujnika obrotów WOM , EPC nie przesyła tych danych do BCU ot i cały problem .

Nie wykluczone że czeka cię wymiana czujnika , jednak w pierwszej kolejności sprawdź obwód tego czujnika , tak w skrucie to tyle pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Wielkie. Napewno to sprawdzę:) Teraz następna sprawa jeśli mogę. Jadąc Ciągnikiem wyskoczył mi kilka razy ten sam błąd, Mówiący o tym że prędkość obrotów silnika są zbyt duże i żebym zmiejszył prędkość. Błąd To 2630.16 2630.09 i 2530.00 ECU. Najpierw kontrolka miga na czerwono pózniej na żółto i na koniec na niebiesko. Dlaczego coś takiego się robi. I to przy prędkości 30km/h a wczasie powrotu jechał 50km/h i też się zapaliło to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Zbyt wysoka temperatura powietrza doładowania jest powodem generowania tych kodów i w konsekwencji tego zaświecają się te kontrolki oraz , informacja nakazująca obniżenie obrotów silnika , a przyczyną tego faktu jest zbyt niski poziom płynu w zbiorniczku płynu chłodniczego, napewno masz poziom po niżej minimalnego stanu ,dolej płynu i po problemie ,jednak zwruć uwagę czy gdzieś nie masz wycieku z układu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak więc, problem z WOM zniknął po sprawdzeniu czujnika. okazało się że tylko wystarczyło odłączyćz i podłączyć kabel i gitara:) Drugi prblem też zniknął po dolaniu płynu do układu chłodniczego:) GItaraka. BArdzo mi pomogliście:D Teraz walcze z brakiem światła stop ale pewnie to bezpiecznik albo też inna pierdoła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj