Skocz do zawartości
mateunia19

Pomoc w zakupie Ursusa 385/902/912

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mateunia19    0

jak sądzicie jak będzie się sprawował ten ciągnik z pługiem polskim 4x30 na podwyższonych korpusach?

jaki bieg wykorzystujcie w orce? dzieki za wpisy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

coolman111    54

Możesz spokojnie o wiele większy sprzęt dać do C 385. Lepiej większy o 4 korpusach niż mniejszy o 5 korpusach. Ja do Ursusa 4514 mam 4x35 i daje rade. Zależy jeszcze jakie masz ziemie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Suchy    0

Nasz 902 chodzi w 4x35, biegi I-4 albo II-2, zależy jakie ziemie i jaki teren. Myślę że najlepszy byłby 4x40 ale jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Jak jak miałem C-385 to na 2-3 kalsie pług 3*35 był za mały (bo go wkońcu zgiołem) a 4*35 nia dała rady. Dodam że u mnie na połowie pól są ziemie " ciężkie " ( gilna miejscami )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    62

Najlepiej zrób tak że będziesz miał 5 skibowy ale ostatnia skiba będzie odkręcana, więc jak będzie Ursus C - 385 miał ciężko w 5 skibowym to odkręcisz 1 skibę, a jak znów odwrotnie to ją przykręcisz... :P :P

 

A nie myślałeś o 3 obrotowej....???

 

 

POZDRAWIAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

nie jestem zwolennikiem pługów obrotowych i nad tym nie myślałem a poza tym moje pola są dość długawe a waskie więc lepiej jest ze zwykłym pługiem a nie obrotówką.

we wrześniu pierwszy raz wyjdę w pole z tym pługiem i będę wiedział jak będzie się spisywał. jak będzie miał za lekko to najprawdopodobniej dorobię mu dodatkową odkręcaną skibę tak jak MarcinPykuS radził:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3965

4*30 pociągnie, ale nic więcej, w głębszej orce będzie sie ślizgał bo brak mu napędu. Mój sąsiad pod rzepak c385 orał 2 skibowym pługiem (2*45 chyba - taki troche nietypowy), jeszcze się ślizgał pod górke i musiał go podrywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    62

Z 4 pójdzie na pewno w orce...z 5 nie wiem ale to będzie 5 * 30 cm więc powinien iść......:P

 

5 skiba przyda Ci się do podorywki... :P

 

100 POST

 

POZDRAWIAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

Mój U912 z 4x35 śmigał na I-4, w podorywce może i by pociągnął 5x30 ale w głębokiej orce brakło by trakcji tak jak tompil napisał, mocy pewnie też. Kiedyś eksperymentalnie podczepiłem mu 5x35 Unii to słabo go podnosił więc o pracy nie było mowy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

Witam chciałem się spytać czy to możliwe że ursus c385 powinien mieć problem w orce w pługu 4x30cm. W tamtym roku w Agregacie 3m biernym (kultywator + 2 rzędy wałków) spisywał się znakomicie,puszczony głęboko to i tak spokojnie sobie radził, gdybym mógł to by sobie z szerszym poradził. Ale na jesieni byłem strasznie zdziwiony jak został podczepiony pod pług 4 skibowy, kompletnie nie miał siły uciągu tego pługa. Pług był bardzo płytko puszczony to i tak miał Ciężko, odkręciłem ostatnią skibę, nic się nie zmieniło, zachowywał się tak jak by miał tą czwartą skibę. Ciągnik ma nowe tylnie ogumienie obciązniki prawie wszystkie, więc był odpowiednio dociążony. Filtry paliwa z dwa lata temu wymienione, ale być może to ich wina bo gdy pracował w pługu to zachowywał się tak jakby brakowało mu paliwa tzn że tak powiem dusił się. Co o tym myślicie?? doradźcie? z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    6

A zawory ?? Pompa paliwa ?? Może tam wina leży.

 

I nie ten dział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Umyj filtry lub wymień i sprawdź przewody bo wygląda na to że zapowietrza się ciągnik. Może też być to wina przytkanej rurki w zbiorniku. Jak to nie pomoże to dalej będziemy radzić co zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

A moze oddaj pompe paliwa do regenarcji ja ostatnio podobne zdarzenie miałem i teraz nie dawno regenerowałem pompe i mechanik powiedział ze faktycznie ona była rąbnięta, a ja pracowałem pługiem 4*30 i agregatem uprawowym 3.20 i chodził ładnie bez żadnego problemu. Wiec taki ciągnik powinien bez [problemu chodzić w takim sprzecie.

 

ps. a moze ci kompresja gdzies ucieka???

 

Pozdrawiam Balzak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemianow    13

Może to być pompa paliwowa. Ale zanim zaczniesz się z nią babrac sprawdź wszystkie przewody paliwowe i filtry. Przewody mogły się zatkać,albo powietrze gdzies łapią.

 

U nas kiedyś ciagnikowi też dramatycznie siły zabrakło i okazało się że przewód przy wylocie z baku się zatkał. 'Naprawa' trwała 5 minut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może się zapłon przestawił. Sprawdź czy pompa się nie poluzowała...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

a jak sprawdzić czy jest odpowiednia kompresja??? wiem że pompę paliwowa była sprawdzana, a na wiosnę będzie 2 lata, ale przez ten czas to mogło coś nawalić. A odnośnie pompy paliwowej to zauważyłem że przy rurce przelewowej wycieka paliwo jak ciągnik chodzi, nie dużo Cieknie bo małymi kropelkami, ale chyba tak nie powinno być. dzięki za rady, dziś po pracy sprawdzę filtry może tam coś znajdę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

filtry są czyściutkie i przewody paliwowe tak samo więc to nie jest wina zatkanych przewodów. Coraz bardziej skłaniałbym się już do pompy paliwowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Jak pompa uszkodzona to słychać to dobrze na pracującym ciągniku. Całkiem inaczej pracuje niż zapowietrzający się ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

jak pompa paliwowa byłaby popsuta to by coś stukało??? bo ostanio jak go odpaliłem żeby silnik pochodził i przesmarował się to usłyszałem jakby coś stukało ale nie zwracałem uwagi skąd dobiega stukot.

Ale czy to normalne że rurką przelewową wycieka paliwo??? Wcześniej nic nie ciekło w lecie dopiero zauważyłem że z rurki kapie paliwo ale tylko na włączonym silniku. Jutro może podjadę do rolmaszu bo tam sprawdzają pompy paliwowe i spytam się czy to może pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    99

panowie nie wiem jak u was ale u mnie od żniw na polach jest cały czas bagno a ziemia jest strasznie zbita i jesienią ciągniki z pługiem miały ciążko a po za tym takim pługiem to mój wójek farmerem 105 km mech jeździ może on jest za duży chyba że masz słabe ziemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

ziemie są słabej jakości. a pług na pewno nie jest do niego za duzy. bo pług nawet nie puszczałem głęboko a ciągnik i tak miał problem, a szerokość orki była ustawiona na minimum. dziś byłem w rolmaszu i powiedział mi że przez tą rurkę nie powinno lecieć paliwo cały czas i że to może być że pompka się zacieła czy coś takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mateunia19
      mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.
    • Przez sdcrisis
      czesc mam do was pytanie bo chcialbym wymienic ogumienie w 1614 ursusie i teraz mam do was pytanie poniewaz chcialbym szersze bo do tej pory mam przod 14,9. R24 i tył 18,9 R38 i teraz nie wiem jakie;/ ale czy jabym szersze zalozyl to czy felge tez musze zmienic na szersza??
×