Emix

New Holland TM 165

Polecane posty

Emix    8

Witam wszystkich

Chciałbym sie poradzic mam zamiar kupic Nh z seri tm o mocy 165 km, cena ktorą miał bym zapłacic to około 70tys-65tys zł . Ciągnik ten został sprowadzony w 2010 roku i od tamtego czasu robi tylko u niego (rolnika) na gospodarstwie ma on około 1000 ha i na stanie ma od 10 do 16 ciagnikow sprzedaje te małe sprzęty i kupuje powazne maszyny ktore mają po 300 km . Myslicie ze warto kupic NH tm165 dodam ze chodził on tylko przy opryskiwaczu :) :)

Dzieki za wszelkie odp :) B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elku87    26

Ja użytkuje TM 155 zaraz dołączą do niego jeszcze 2x TM165 :) Ja Ci mówię że warto ... Ciągnik prosty a zarazem wszystko co potrzebne jest. Bardzo wygodnie się nim pracacuje.


Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emix    8

A co jezeli chodzi o czesci , i czy cos ci sie zepsuło w nim , ile go juz masz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elku87    26

części są dostępne nie ma problemu , używam go 2 lata i jest tak zadowolony że własnie dokupuję jeszcze dwa TM 165 . Na razie awarii specjalnych nie miałem, znajomy remontował TM190 skrzynia prosta , silnik prosty żadnych skomplikowanych rzeczy tam nie ma. Części jak to wiadomo do każdego zachodniego drogie ale też bez przesady. Jeżeli mądrze użytkowany to nic Ci się tam nie popsuję.


Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emix    8

A teraz bedziesz brał 2xtm 165 jaka cena z zachodu czy u rolnika w Polsce i ktory rocznik ile Mth ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elku87    26

Kupiłem 2 z uszkodzoną skrzynia, 2004 i 2005 rok 5-7 tys przebiegu po 40 tys


Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elku87    26

no robię sam, a opłacić mi się opłaci kupione z serwisu new holland z holandi , koszty część do jednego to 17 tys do drugiego 24 tys. a ciągniki warte 90-100 tys. Jeden idzie na handel.


Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emix    8

Mam pytanie dlaczego po krótkiej jezdzie skrzynia biegów sie grzeje i gdzies tam koło kola jest zawór czy cos i olej tam wysadza z pompy podnosnikowej .Czy pompa podnosnikowa jest na zewnatrz czy wewnątrz ?

A tak z ciekawosci po ile bys mi sprzedał tego New Hollanda Tm165 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elku87    26

hm.. szczerze nie wiem czemu Ci olej grzeje. może pompa przytarta lub zabrudzona, a słychać tak jakby wyła czy coś ? pompy są na zewnątrz tam gdzie filtry. A za ile sprzedam to jeszcze nie wiem. Zobaczę dokładny koszt części i jak go zrobię dopiero będę wiedział za ile mogę sprzedać żeby w plecy nie być.


Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emix    8

Ale tak powiedz szczerze czy

New holland Tm 165 2000r 7300Mth za 70 tys warto ?

A ty posiadasz pare New hollandow i co mozesz o nich powiedziec czy masz je od nowosci u nas jest taki obszar ze ludzie nie chwałą Nh co ty o tym sadzisz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elku87    26

70 tys myślę że warto, powiem tak seria Tm jest bardzo udana i nie ma z nia problemów wiekszych, te nowsze nh są własnie takie nie zbyt. Ale tm jak najbardziej mogę polecić. Tm 155 użytkuję 2 lata i nie było problemów do tej pory. jest to ciagnik z 2008 roku


Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonek56    0

grunt żeby nie szarpał przy zmianie biegów i co ważne weź zegar i spradź ile ma na wyjściu BAR !!! i jak szybko zamknie baromierz ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj