Skocz do zawartości

Polecane posty

Mateusz319    0

Witam,

 

byłem zdecydowany na zakup MTZ 820 na moscie stożkowym ( głównym kryterium wyboru była cena i dlatego ten ciągnik). Problem pojawił się po wizycie u dealera ponieważ sprzęt chciałem wziąć na różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej a podobno w przypadku 820 jest to nie możliwe z powodu kłopotów z rejestracją ? Otrzymałem za to ofertę na MTZ 920.4 na 110 000 zł brutto. Na allegro znalazłem ten model w cenie o wiele niższej: http://allegro.pl/mtz-belarus-920-4-euro-iii-najtaniej-i3099851929.html . Wiecie może Panowie skąd taka różnica w cenie ?

Proszę też o opinie na temat tych ciągników i ewentualnie rady co wybrać zamiast mtz ?

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    366

Jeśli to jet z gwarancją taką jaka powinna być to jest to wmiare cena .. na allegro masz te ciagniki z gwarancja jak cos Ci sie popsuje to czekasz 4 miesiace az przyjadą a i tak nie zrobią .. albo nie ma wcale gwarancji dlatego jest tanszy ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Branie Belarusa bez gwarancji to istne szaleństwo.

Sam się o tym przekonałem, okres gwarancyjny to okres w którym wychodzą wszystkie choroby wieku dziecięcego.

 

Są 820.4 praktycznie niczym się nie różnią od 820 i ta kropka jest tylko po to aby dostosować się pod rynek unijny(wyższe wymogi spalin) i raczej nie powinno być problemu z rejestracją.

Na te z .4 radzę ci uważać, bo są z 1 lub 2-ma wajchami od biegów i różne wersje silnikowe, klima bądź jej brak.

Na full wypasie kosztuje ponad 115tys, a ten co ty mówisz powinien kosztować 95tys.

Dokładnie się nie będę rozpisywał.

 

Najlepiej to idź do swojego Wydziału Komunikacji i się dokładnie wypytaj czy i jakie Belarusy można zarejestrować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jedrus    58

Z ta rejestracją to dziwna sprawa, może wynika to z faktu że sporo sprzedawców oferuje je bez odpowiednich uprawnień, sprowadzane są do Polski różnymi tajemniczymi źródłami. Ja brałem 820 z Sępolna a oni sprowadzają je przez jedynego (chyba) dystrybutora czyli pronar i wtedy dostajesz z ciągnikiem homologacje na Polskę i wszystko powinno być cacy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz319    0

dealer u którego byłem jest na stronie pronara wpisany jako oficjalny dystrybutor więc to raczej pewne źródło. Tylko ta cena jest chyba troche za wysoka jak na mtz. Ogólnie to polecacie tego 920.4 czy nie bardzo ? Na stronie pronara są podane różne szerokości traktora i nie wiem od czego to zależy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    195

kolego ten za 92 nie przejdzie na roznicowanie a dlatego ze na roznicowanie masz miec nowy bez dowodu litewskiego,poza tym u niego sa jajaca.110 to zdecydowanie za drogo. z papierami na roznicowanie kupisz 920.4 w cenie ok 95-98tys. 820 wogule nie moze byc na roznicowanie teraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Z ta rejestracją to dziwna sprawa, może wynika to z faktu że sporo sprzedawców oferuje je bez odpowiednich uprawnień, sprowadzane są do Polski różnymi tajemniczymi źródłami. Ja brałem 820 z Sępolna a oni sprowadzają je przez jedynego (chyba) dystrybutora czyli pronar i wtedy dostajesz z ciągnikiem homologacje na Polskę i wszystko powinno być cacy.

Nie chce miec niz wspólnego z tym dilerem ani pronarem. Belarusa to się kupuje bezpośrednio w firmie grand. Nie daj Bóg jak on ci się zacznie psuć, to na gwarancji cudów nie zrobią, będzie tylko gorzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DrJoint    0

2 styczniu kupiliśmy Belarusa 920.4 na różnicowanie u pana Roberta D. z miejscowości Zygry w woj łodzkim w takiej ofercie:

 

Zgodnie z ofertą :

ciagnik BELARUS 920.4 most krzyżakowy

turbo, interculler moc 84 KM

w cenie 91.000 zł brutto ( z pod. VAT )

ładowacz czołowy X Treme

Szwedzka hydraulika NIMCO ( taka jak w ładowaczach STOLL )

przewody hydrauliczne schowane do środka

- Joystick + 3-sekcja

w cenie 17.000 zł brutto ( z podatkiem VAT )

- amortyzator 1000 zł

- rezygnacja z gwarancji wzamian za rekojme 2000 zł

Okazało sie jednak, ze mimo ciągnik ma silnik Euro 3a to był problem z jego zarejestrowaniem. Homologacja:

 

 

Poniżej podaje Panu dane homologacji do sprawdzenia w wydziale komunikacji.

nr. homologacji e1*2003/37*0220*03

data homologacji 2009-12-15

 

Nie przeszła zgodności w wydziale komunikacji, ale problem ten dało się jednak rozwiązac tak, ze Pan Robert może wystawić jakieś oświadczenie, że wolno jest mu raz na rok taki ciągnik zarejestrować. No i oczywiscie udało się. jeśli chcesz, dam ci namiary, zadzwonisz i dopytasz sie co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    331

Ursus Cześo co ty chcesz od pronara to jest monopolista i u niego nie ma problemu z rejestracja a serwis w całym kraju chyba kuleje .Ja kupiłem od nich przez dilera i tez narzekałem na serwis nawet zrezygnowałem z 3mieśęcy gwarancji żeby mi nie popsuli .Ale poza tym problemów z niczym nie było nawet załapałem sie na AC w promocji chociaż na tym korzystam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrus    58

A no firmy to nie polecam. faktycznie krętacze na maksa ale z rejestracją to żadnego problemu nie miałem, ac było w gratisie. Na gwarancji robili mi krzywy wałek womu - okazało się że źle było spasowane w całym tym koszu ale wymienili całość i nawet dobrze zmontowali, pokrywa zaworów miała defekt i zaciął się zawór od podnośnika. tak to ciągnik chodzi i jest już po gwarancji zobaczymy co będzie dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×