Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
crative009    12

Witam, czy jest może jakieś siedzenie pasażera aby zamontować w NH TD aby nie było problemów ze zmianą kierunku jazdy(rewers mechaniczny)? jak jest to bym prosił o link, z czasem jak będę miał czas i fundusze to bym przerobił na rewers hydrauliczny(ze sprzęgłem) ale narazie musi być mechaniczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusy    16

Też jestem ciekaw czy coś takiego wogólę istnieje bo też bym myślał nad wstawieniem siedzenia u siebie...


Powered By NEW HOLLAND
Ursus: Polubisz każdą drogę

Podlasie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Dawno dawno temu było coś takiego oferowane na allegro. Teraz już tego nie widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romet737    5

@ cratiwe009 też myśle o siedzeniu pasażera tyle że td5040 . Zastanawiam się nad takim jak teraz montują w, t5, t4.,tylko niewiem jak cenowo i wymiarowo to będzie. Ewentualnie zrobie takie na wymiar. Zastanawiam się jeszcze nad siedzonkiem z zetora i jd ale tu cena spora . JAK CHCESZ PRZEROBIĆ TEN REWERS NA HYDRAULICZNY ???????? Ja myślałem nad hydraulicznym , elektrycznym [ siłownik liniowy 12v] ale nic nie moge wymyśleć więc pozostaje mi przenieść rewers na prawą stronę ,koło dzwigni zmiany biegów . ALE rozważe wszelkie wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

@romet737 a tak jak jest zrobione w tych nowych td,tylko oczywiscie zmiana kierunku jazdy z wciśniętym sprzęgłem, kolega ma mi dostarczyc zdj jak to mniejwięcej wygląda od spodu, tylko teraz tak myślę zę elektryczny rewers wyjdzie taniej zrobic, tylko że dzwignia od rewersu nh(elektro) dużo kosztuje. A jak bym ja miał przenosić dzwignię rewersu na prawą stronę to lepiej już jest po lewej bo przy turze to jedną ręką bym się nie wyrabiał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romet737    5

Nie mam tura więc nie brałem tego pod uwage,ale zdrugiej strony jak by było jak by niebyło wcale rewersu .Czy nie lepiej już mieć go z prawej strony.. JAK BĘDZIESZ MIAŁ TE FOTKI TO SIĘ PODZIEL. Jestem ciekaw czyby dało się tak zrobić jak w tych nowych TD. Myślałem jeszcze o przeniesieniu tak jak jest w zetorze i farmtraku a nawet za pomocą linek ,tak jak zamykanie zaworu w opryskiwaczach pilmet. Ale temat jeszcze do rozpatrzenia.Co do siedzonka to wybieram się do dilera to się okaże co dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romet737    5

Kiedyś na alegro widziałem coś takiego , tu w case jx kolegi michal675 .

post-45141-0-06657700-1363535398_thumb.jpg

Edytowano przez romet737

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

To siedzenie w case jx jest nawet ciekawe

jak tylko dostanę te zdjęcia to je udostępnie

jak by miało nie być wcale rewersu to już lepiej miec go z prawej, ale jak do tura to nalepiej jest miec go po lewej stronie, jak bedziesz u dilera i dowiesz się cos na ten temat to daj znać ;)

@seweryn20 ale te siedzienia nie nadają się no nh td są za duze ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No tego to ja nie wiem. Ktoś wspomniał że były na allegro więc pokazałem że jakieś tam jeszcze są. Sama wyszukiwarka też coś tam znalazła.

Gdzieś widziałem składane. Normalnie było złożone na szybę i w niczym nie przeszkadzało. Ale nie mogę tego znaleźć.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

W NH TD i Case JX jest taki problem ze jest mało miejsca w kabinie i jest rewers po lewej stronie więc musi iść tam takie siodełko jak jest pokazane na zdj kilka postów wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romet737    5

Ja właśnie myśle o takim. Takie tylko rozłożone.Fotka z agrotech tylko niemiałem czym zmierzyć czy się zmieści, no i cena. Jak nie to będe chciał zrobić na taki wzór, bo musi być składane. Dam znać co się dowiem u dilera.

post-45141-0-62990500-1363543776_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkoza    10

romet to siedzenie jest fajne taki własnie by się przedało ja też mam własnie tdd i jest mało miejsca jak będziesz coś wiedział to napisz będę wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

Takie siodełko (orginalne nh) kosztuje napewno ok 1000zł ;/ trzeba patrzeć coś do 500 zł bo jak ja bym miał płacić 1000zł za siedzenie, to już wole samemu coś wykombinować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romet737    5

Rozmawiałem z dilerem NH agros wrońscy i nie stety tych siedzonek narazie nie mają w ofercie ,więc ceny też nieznam ale pewnie około 1 tyśąca by kosztowało. Na razie pozostaje zrobić we własnym zakresie ,lub takie jak ma kolega michal675 w case jx. Na razie szukam optymalnego rozwiązania .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamciow    125

GAdałem ostatnio z dilerem to mówił że sam szukał do swojego, ale jak cene zobaczył...


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case-jxu-95    12

Disiaj oglądałem swojego farmalla a i za takie siodełko jak wyżej to niebieskie trzeba dopłacić 700zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
honest    2

W starym TD ciężko o siedzenie pasażera bo sama kabina była ciasna. W nowym TD jest kabina duza, szeroka, to i fotel pasazera daja w standardzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj