Skocz do zawartości
marcin103122

Jaki kierunek studiów i jaka uczelnia? Pomocy

Polecane posty

marcin103122    19

Witam w tym roku zdaję maturę i nie wiem na jakie studia pójść. Posiadam małe gospodarstwo, interesuje się rolnictwem zwierzętami i roślinami myślę że trzeba by coś w ty kierunku. Do Warszawy jaki i do Lublina mam nie daleko więc czy ktoś może doradzić co do SGGW i UP w Lublinie a może Politechnika Świętokrzyska? Proszę o odpowiedz.

marcin103122    19

Polecam na UP do Lublina sam tam studiuję :)

a skąd jeśteś dokładnie

Usuń wiadomości ze skrzynki bo nie mogę do ciebie napisać.

Wiadomość z agroFakt.pl

a8185    25

Polecam SGGW :) . Ma dużą renomę duże zaplecze dydaktyczne i trzeba dodać, że szkoła jest jedną z najbogatszych w kraju o ile nie najbogatszą :) A nauka na kierunkach które planujesz studiować wcale nie jest ciężka. Naprawde nie ma się czym obawiać. Możesz odbyć praktyki za granicą i zarobić sobie naprawde fajne pieniądze ;) Skonczysz studia dostaniesz papier z dobrej szkoły. Jak odbedziesz jakieś dobre praktyki i skonczysz kilka kursów bedziesz już coś mógł wpisać w CV B)

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może zootechnika na UTP w Bydgoszczy ???

tespis17    21

Studia to jest jedno. Rolnictwo to jest drugie. Ja bym rozdzielił te dwie sprawy.

Rolnikiem możesz zostać zawsze. Skończysz potem studia podyplomowe a praktykę znasz od urodzenia.

Teraz kolego patrzyłbym inaczej na studia. Wybrałbym najłatwiejszy kierunek a robiłbym to co mnie fascynuję.

Przez ten czas szukaj pracy i zdobywaj doświadczenia a nie tak jak większość uważa że dopiero po studiach.

Jak będziesz miał możliwość wyjechania za granicę nawet się nie zastanawiaj.

modliszka    1

moim zdaniem najbardziej przyszłościowe kierunki w tej chwili to spedycja i transport, na pewno daje duże mozliwości znalezienia pracy zarówno po studiach jak i póxniej, bo na takie usługi zawsze chyba będzie popyt

Kuba1212    13