Skocz do zawartości

Polecane posty

HondaMtx    120

@damian nikogo nie pogięło. Po prostu tyle filtr kosztuje. Zainwestujesz w porządny filtr to przynajmniej nie bedziesz się martwił, że się coś z nim stanie, a przecież tego filtra nie zmienia się co sezon ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JANCZAK1176    39

Filtry i dobre oleje (rozum) to podstawa MF, żebyś cieszył się jazdom i pracom ciągnika ,a nie parkingiem w garażu na lewarkach ASO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    185

Posłuchaj się kolegów i nie oszczędzaj na tym. MF ma wadę jak dla mnie - tzn. wspólny olej w skrzyni i tylnym moście. Olej ten ma tendencję do zanieczyszczeń, tarcze hamulcowe, tarczki wom i skrzyni a do tego jeszcze do przedniego napędu. Zdecydowanie lepiej w tej kwesti ma np. Deutz-Fahr bo ma osobno olej w skrzyni i moście. Dlatego w MF należy szczególnie dbać o te wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    105

Teraz kolega wyzej Ci wytłumaczył dokladniej czemu nie trzeba żałowac na filtr ;) Lepiej teraz dać 200 zł niż potem 2000zł i jeszcze pisanie że MF to złomy bo przeważnie od tego sie znaczynają złe opinie i złe zdanie na ich temat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    17

Pewnie macie racje koledzy. wiadomo 200pln to nie tak malo ale lepiej dac 200 jak pozniej 2000pln i zalowac ze nie dalo sie te cholerne 200pln. A co do marki MF jestem zadowolony :) i moge ja chetnie kazdemu polecic. Wiadoma sprawa to jest maszyna i co zawsze musi sie zepsuc, czy nowy czy stary. Ale znam przypadek pewien- Gosciu zakupil nówke z igły JD. Porobil chyba miesiac i poszła sie walic zwolnica. A koszt??? Dosc ciekawy :blink: 17.000PLN. szok! tak wiec wole jednak MF :D Perkins to perkins. :P

 

http://partech.pl/cat/mod.php?id=8311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    105

Nowe nie znaczy lepsze :D Co powiecie koledzy o wymianie czujnika na jakiś nie orginalny bo myślę nad jakimś z MF 255 lub cos podobnego tyle że bym pływak sobie przełożył :) Będzie to pasować ? :)

 

EDIT: nie dodałem że mówię o czujniku poziomu paliwa :)

Edytowano przez Lukash3060

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

Ja sobie zrobiłem z czujnika od poloneza. Przełożyłem cewke do oryginalnego od MF i strasznie oszukuje. Także szkoda Twojej roboty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    17

ZNOWU MAM PROBLEM Z EHR-EM. RAZ DZIAŁA RAZ NIE. WSZYSTKO SPRAWDZONE-BEZPIECZNIKI, STYKI,KOSTKI, ZASILANIE ITP. NIE WIEM O CO CHODZI JUZ ;[ POD PODŁOGĄ TEZ SPRAWEDZONE. POMPA DZIAŁA,ŁADOWANIE JEST. SZLAG MNIE ZARAZ TRAFI BO LADA DZIEŃ SEZON W POLU SIE ZACZNIE A MF NIE FUNKCJONUJE TAK JAK TRZEBA ;[ ;[

Edytowano przez damianXXL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19

Może napisz trochę więcej o tym jak wygląda problem, bo skoro nie działa to raczej nie wszystko sprawdziłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    17

sprawdziłem praktycznie wszystko. całe wnetrze kabiny rozpierdziel totalny. pod kabina tez. Nie zmienia teraz żółw-zajac. elektromagnesy wporządku. Czujniki tez. Ehr jak nie działał tak nie działa. Wczesniej tez nie bardzo dzialal. Jak cos mu naszło to podnosiło i opuszczało bez problemu. Tak jakby cos dobrze nie łaczyło i prądu nie podawało tyle ile ma byc.

 

A powiedzcie mi jakie ma byc napiecie zasilajace ehr. Sprawdzałem miernikiem i pokazuje przy pracy silnika 12,55V. Alternator ładuje 14,60V

 

oczywiscie napiecie 12,55V w głownej wtyczce zasilania ehr-u

 

potrzebuje tez opis elektromagnesów który do czego jest. Przy pompie jest ich 5szt. Wiem ze ten blizej przodu w skrzyni jest od sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19

no nadal nic nie napisałeś. Czy przy uruchomieniu silnika nie mrugają Ci kontrolki od podnoszenia i opuszczania?? No ze masz zasilanie na wejściu jeszcze nie znaczy że jest w środku....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    17

nic nie mruga. recznie pompa podnosi i opada. Gdzies gubi sie prąd bo nie jest takie same w gnieździe zasilania jak w przy alter. 0.3V brak w gnieździe zasilania ehr-u. nie zmienia tez żółw-zając. Zmieni dopiero jak dam prąd bezpośrednio na elektromagnes z alter. ale to duzo kombinacji bo trzeba kablami podawac prąd i zmieniac wajchą dopiero wtedy w skrzyni sie zmieni. Trafi mnie cos zaraz. ;[ i gdzie co szukac zeby znaleźć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    17

male sprostowanie postu: ehr podłączony był na ostro i tez nie reagował :( (wiem jak wyglada w srodku caly ehr :blink: szok. ale ktos wymyslił)

Edytowano przez damianXXL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

podlaczyles na osotro? mam nadzieje ze nie spaliles go, bo cos mi swita ze tam idzie zmieniony prad :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    17

w ehrze jest stycznik i ktory podczas podania pradu z alter załącza sie i uruchamia cały ehr, styknełem go chwilowo na ostro i nie reagował panel wogóle

 

przy włączonym kluczyku pokazuje napiecie 12.3V w gnieżdzie zasilania ehr-u i takie samo przy akumulatorze. Tzn ze prąd jest jednakowy. Ale przy uruchomionym silniku juz jest rożnica. Alternator 14.6V a w gnieździe 13,3V. Także cos brak prądu. Gdzieś sie gubi

Edytowano przez damianXXL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    17

witam. mam padnięty ten czujnik --> http://agrochlopecki...roducts_id=3509 znajduje sie on przy deklu pod dzwigniami biegów; czy on przekazuje na moduł zmiane żółw-zając albo cos podobnego? Nie zmienia wogóle. Sprawdzałem czujnik miernikiem "piszczykiem" i nie piszczy, Wygląda na to ze nie zamyka obwodu w czujniku.

 

http://imageshack.us...bv3.png/����<--

czujnik nr "7"

Edytowano przez damianXXL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    17

panel EHR dziala. sprawdziłem go u znajomego w 3065. Idealnie cyka. U mnie nie cyka :( czy moze to byc wina ładowania? Zaznacze ze ładuje alter, obrotomierz wskazuje obroty. Mam zaróweczke kontrolki ładowania 3W dac moze 5W? Pomoze to cos? moze bedzie lepiej wzbudzać alternator. Opadam z sil. Sezon rusza a MF stoi :( :( :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    17

ponawiam temat : Na jakiej zasadzie dziala ten czujnik ?--> http://agrochlopecki.pl/product_info.php?products_id=3509 inni mówia ze tylko lampki zmienia od "żółw-zając" jeszcze inni ze przełożenia właśnie żółw-zając. I juz w koncu nie wiem dokladnie bo mam ten czujnik uszkodzony ale dzis ma przyjechac nowy. On jest umieszczony w deklu skrzyni pod dzwigniami biegów. Pomoze ktos? pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    17

Panowie który czujnik jest odpowiedzialny za działanie panelu ehr? Dzis sie dowiedzialem ze sa dwa cisnieniowe jeden od cisnienia przekladni drugi od pompy i calego ehr-u. Roznia sie bo jeden załącza pod cisnieniem (kontrolka po wcisnieciu sprzegla) drugi zasysający ktory ma wplyw na uruchomienie calego sterowania ehr-u i jesli on padnie to panel ehr nie bedzie dzialal. I w szukaniu zasilania pradem nie ma co sie bawic bo objawia sie ze ehr raz dziala raz nie, wina czujnika bo zaczyna zacinac sie. Znalazlem taki czujnik za filtrem hydrauliki z jednym kabelkiem jest. Czy to ten? --> http://www.sklep.miz...3dde942e8b75e67

 

 

panowie takie pytanie jeszcze- co to jest za czujnik w lewym gornym roku? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98afe06db192f783.html czarny i zielony kabelek. W otworze widze tylko zembatke a czujnik jest z jakiegos lekkiego stopu wykonany prawie jak plastik. Jakie spelnia zadanie?

Edytowano przez damianXXL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kolas1989
      Mam problem z podnośnikiem w Same Laser 100. Sama pompa podnośnika jest w pełni sprawna jednak moim zdaniem problem tkwi w nieprawidłowym ustawieniu 'przełączników' podnośnika. Ciągnik kupiłem niedawno i prawie od samego początku miałem problemy z podnośnikiem, raz podnosił a raz nie. Jeżeli ktoś posiada taki ciągnik to prosiłbym o pomoc bo nie bardzo wiem co mogę jeszcze zrobić...
    • Przez sieciun15
      Witam. Otóż mam taki problem, nie dawno zakupiłem Claas'a Celtisa 446 RX. I nie mam pojecia do czego służy ta dźwignia, 2 są od hydrauliki, czerwona gaz ręczny a ta ostatnia?

    • Przez Vroobel
      Witam kolegów,
      Jestem świezym posiadaczem case 5150 pro i mam problem z ehr mianowicie w pozycji pracy nie dziala dźwignia ustawiania glebokosci. Nie dziala mi też pokrętło od szybkości opuszczania i regulacji pozycji. Po przełączeniu joysticka w pozycje pracy podnosnik automatycznie idzie w gore i opuscic go mozna jedynie joystickiem.
    • Przez michalkowalski115
      Witam. Nie działają mi światła w renault ares 620rz , wymieniłem żarówki i nic, więc chce sprawdzić bezpieczniki, problem w tym że za bardzo nie wiem gdzie one się znajdują, proszę o pomoc, zdjęcia w załączniku.



    • Przez majsterzzz
      Witam, moj problem polega na tym ze swieci sie na stale czerwona dioda w panelu EHR. Po godzinnych poszukiwaniach w internecie wnioskuje ze ehr jest zablokowany i nie wiem jak go odblokowac. Jakby dioda migala to bym odczytal kody bledow i wiedzial co naprawic. Po przelaczaniu drzwigni za kabina z EHR na DW podnosniek dziala z dzwigni kolo fotele (mechanicznie)

×