Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ale też nie jest napisane, że te 500 zł to jest za kompletną obsługę klimatyzacji z wymianą osuszacza i wszystkimi uszczelnieniami plus naprawa elektryki. Założenia w tym temacie są takie, że demontujemy układ z samochodu, montujemy do ciągnika i napełniamy czynnik. Czyli jeżeli za napełnienie czynnika+olej bierzesz 500 zł to nie wiem czego tu gratulować. U mnie w okolicy taka usługa kosztuje do 100 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Wiesz co jednak nie jesteś matołem :D ty nawet nie masz pojęcia co piszesz i raczej nawet nie byłeś samochodem na uzupełnianiu i naprawie pustego układu bo 2 stówy na pewno byś z kieszeni wyciągnął :D Napiszę jeszcze raz, 500zł to kwota jaką trzeba zapłacić za sprawdzenie oraz kompletną pierwszą obsługę traktoru do którego może wejść do 1500g czynnika, za stówkę to może ktokolwiek nawet u nas w sprawnym układzie w SAMOCHODZIE przefiltrować gaz, zmienić olej dodać brakujące 20g i do widzenia. Dalej nie piszę bo nie ma do kogo... choć pewnie znów coś se ubzdurasz...


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dlatego u nas nie opłaca się otwierać firmy serwisującej klimatyzację bo stawki są groszowe. Jakby było chociaż te 200 zł to byłoby nieźle. Sprowadzam sporo samochodów z zachodu i nie opłaca mi się za te pieniądze kupować stacji do klimy, bo za 100 zł ktoś inny mi to zrobi. Ale tak jak napisałem, wiesz lepiej bo jesteś inżynierem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Mi przetarł się przewód od klimy, aluminiowy i wywaliło cały czynnik. Naprawiano można powiedzieć po znajomości, spawanie rurki 50zł, potem sprawdzanie szczelności azotem i napełnienie czynnikiem, wchodzi 900g- 200zł. Wcześniej pytałem się w innym zakładzie to powiedziano mi za samą obsługę klimy 120zł + spawanie i czynnik. Wyszło by koło 400zł


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No i to właśnie obala teorię inżyniera. U nas też są właśnie takie ceny i to nie po znajomości. Samo napełnienie bez spawania i sprawdzania szczelności 100 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Co obala moją teorię, co ty znów se ubzdurałeś? kolega napisał ci że z naprawą zapłacił 4 stówki w układzie 900g , ja napisałem że za 100 to można jedynie przefiltrować gaz zmienić olej i dobić 20g, do traktoru kosztuje z 500 a nawet więcej, do samochodu przeciętnie 200, ale coś obala moją teorię... chłopie poczytaj swoje posty, najpierw piszesz coś tam o teflonie, dobra mniejsza z tym, później o mieszaniu się gazów gdzie od 15lat jest r134a, i aby przełożyć układ z samochodu do traktoru to każdy idiota i matoł wie że gaz ucieknie, (dlatego nie jesteś matołem) i jaka tu mowa o mieszaniu gazów, następnie piszesz że ty masz kilogram gazu za 30zł ( w sumie jak każdy) na koniec że nic się nie opłaci itd. Każdy chyba kto przeczyta te kilka postów widzi że pojęcia nie masz o czym piszesz


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czytaj ze zrozumieniem:

spawanie rurki 50zł, potem sprawdzanie szczelności azotem i napełnienie czynnikiem, wchodzi 900g- 200zł.

A tu druga informacja:

Wcześniej pytałem się w innym zakładzie to powiedziano mi za samą obsługę klimy 120zł + spawanie i czynnik. Wyszło by koło 400zł

No ale w końcu inżynier... Zawsze ma rację...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris1976    48

nie cytujcie postów bo dostaniecie ostrzeżenie od moderatora. :) ja juz dostalem .bez cytwania postow to niewiadomo komu sie odpisuje ale co mod wazniejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Przecież ten matoł jest moderatorem, nie zauważyłeś :D jemu wszystko wolno, choć nie ma racji dogryza szczeka i jego musi być na wierzchu, gdy ktoś go przygnie usuwa posty :D taki jest jego zwyczaj...

@elektrotechnik ty jesteś bardziej nie kumaty niż kilogram gwoździ, zacytowałeś post gdzie kolega napisał że za samą obsługę 120zł a z naprawą i napełnieniem ok 400, obsługę bez naprawy napisałem że 100zł można zrobić i co w niej się znajduje. Dobra kończę to, za co jak dostałem ten punkt, za dyskusję z idiotą?


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris1976    48

widziałem,nawet jego profile na wszystkich stronach oglądałem i mam już wiedzę na jego temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Jeśli rzeczywiście można wyrwać dobrą klimę z samochodu za 350zł to myślę że nie warto brać coś co jest droższe od ponad 300zł, lubię grzebać jeśli mam wolny czas (którego zawsze mało) to coś się wymyśli.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

glupoty kolego piszesz,za 350 to dostaniesz troche czesci z demontazu,juz od lat takie tematy walkowane sa i jeszcze nik ponizej tysiaka tego nie zrobil a kombinacji co nie miara.jezeli ta klima dachowa faktycznie bylaby za 750 +vat to od szczala tylko brac bo wszedzie kosztuje ok 3 tys i to jest dobra cena bo zrobic nowa klime sprezarkowa to koszt ok 6tys,ja milem taka za 3 tys w bizonie i bylem zadowolony co do ceny i efektow. tak wiec kolego jak mowi stare przyslowie "szklem d*py nie utrzesz" tak samo za pare stoe klimy nie zrobisz,tak wiec jak ktos chce klime tamio to nic tylko brac ta za 750 netto chociaz mam duze obawy czy to prawdziwa oferta bo ten cam model wszedzie ok 3 tys ale montujesz 1 godzinke i w pole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

750 ale euro nie PLN ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Dokładnie ciekawe po co podał cenę w euro, tu jest Polska a nie zas**na łunia. Faktycznie to na pierwszy rzut oka cena wygląda kusząco.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

rzeczywiscie sam na szybko uwagi nie zwrocilem dlatego pislaem ze to cos podejrzane bo wszedzie ok 3 tys to kosztuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

cena tych klimatyzatorów jest taka sama od kilku lat.

Też się rozglądam za jakimś rozwiązaniem do ciągnika i te klimatyzatory kosztują od 2,8 do 3,5tys PLN.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Klime z samochodu można kupić tanio tylko, że montaż parownika w kabinie do łatwych a tym bardziej estetycznych nie będzie należał. Co do napełniania to za 150zł da rade robić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ninja    12

JA tam bym te 3 tysięce śmiało wydał gdybym tylko wiedział że to urządzenie mnie nie zawiedzie i zda egzamin w praktyce nie chcę ryzykowć, od takiego klimatyzatora wymagałbym mocnego chłodzenia (tak żreby przy zamkniętej kabinbinie było dość chłodno w pogodne dni) i żebym mi się nie popsulo po roku na przykaład.. Ma ktoś z was ten klimatyzator?? Jak działa? a jeśli nie to może ktoś da jeszcze jakieś linki do klimatyzacji mam Claas arion 410

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Dołączam się do pytania przedmówcy, ma ktoś taki dachowy klimatyzator?

 

Wiesz co jednak nie jesteś matołem :D ty nawet nie masz pojęcia co piszesz i raczej nawet nie byłeś samochodem na uzupełnianiu i naprawie pustego układu bo 2 stówy na pewno byś z kieszeni wyciągnął :D Napiszę jeszcze raz, 500zł to kwota jaką trzeba zapłacić za sprawdzenie oraz kompletną pierwszą obsługę traktoru do którego może wejść do 1500g czynnika, za stówkę to może ktokolwiek nawet u nas w sprawnym układzie w SAMOCHODZIE przefiltrować gaz, zmienić olej dodać brakujące 20g i do widzenia. Dalej nie piszę bo nie ma do kogo... choć pewnie znów coś se ubzdurasz...

 

Ja za zmianę oleju i uzupełnienie 150 gram czynnika zapłaciłem 80 zł więc cena w miarę ok, ale jak by było pusto to za same 650g musiał bym zapłacić 130zł według cennika firmy w której robiłem.

Edytowano przez st220

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

Po pogodzie z kilku ostatnich dni rozważam jednak założenie klimy w jednym z ciągników.

Z racji że tato wszystko robi MTZ952.3 a ja znowu wolę Zetorka 10145 miałem dylemat gdzie zamontować, jednak w MTZcie będzie chyba łatwiej (jest wolne miejsce na pasek, no i nowszy ciągnik więc łatwiej chyba będzie to pomontować.

Myślałem wziąć kupić jakąś kompletną klimę od jakiegoś starego auta (leżak magazynowy). Często takie zestawy widzę na allegro w cenie 1000-1600zł. Myślicie że ma to sens? Klimatyzatora nie chcę, gadałem ostatnio z kierowcami TIRów na temat klimatyzatorów nie da to efektu takiego jak klimatyzacha

 

Wracajac do tematu - czy ktoś z was montował sam klimę do tego ciągnika? Gdzie co pomontował? Od czego najlepiej brać poszczególne części (np z jakich aut)?

Jak się za to zabrać?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Co do części to musiał byś szukać takich które wymiarami będą pasować i raczej nie kupisz całego kompletu tylko częściami będziesz musiał kupować, największy problem chyba będzie z długością przewodów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Przewody można kupić na metry więc to żaden problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez jakn
      Jaki ciągnik  wybrać john deere 6610 czy deutz fahr agrotron 120 chce wiedzieć jak jest z elektroniką czy drogie część  jak jest z skrzynią biegów ,  czy spalanie 
    • Przez Shogun
      Witam. Mam problem od jakiegoś czasu z moim Belarusem 952, wesja zdaje się 1, z 2010r, w metalu i na podnośniku z jednym siłownikiem.
      Zaczął strasznie kopcić jak lokomotywa, Po sprawdzeniu turbo okazało się dobre, za to w wydechu było pełno oleju, odkręciłem kolektor i okazało się że po zaworach olej ścieka. Powymieniałem uszczelniacze zaworowe, co ciekawe w fabryce pozakładali je palcami bez dociskania i 3 latały luźno na trzonkach zaworów a reszta praktycznie się nie trzymała. 
      Po wymianie uszczelniaczy kopcenie minimalnie się tylko zmniejszyło, oleju w  wydechu już nie było więc na stół poszły wtryski, no i okazało się że leją wszystkie i ciśnienie otwarcia mają 130bar a mają mieć 220. Końcówki wtrysku chciałem zamówić Polskie ale tu na forum wyczytałem że do tego modelu lepiej org bo jak będą mialy  inny kąt to będzie kopcił na czarno mimo że nie będą lały. Końcówki to 174-02, szukalem w necie i tylko w jednym sklepie były, w dodatku 72zł za szt. 
      Poskładałem ustawiłem i ku mojemu zdziwieniu ciągnik dalej kopcił tylko teraz na niebieskawo czarno. Wymieniłem jeszcze uszczelkę dolną pokrywy zaworów bo była gumowa i okazało się ze wypchlo ją wewnątrz na tych okularach dolotu i nie dość że olej trochę się dostawał to ciśnienie z turbo uciekało. Poskładałem wszystko, ciśnienie turbo nawet sprawdziłem, dmucha do 0,4 bara. Tylko dymienie nie ustało. 
      Wkurwiłem się, ściągnąłem glowicę bo myślę sobie albo pierścień pękł, zapiekły się, albo tuleja porysowana. No i zonk, w silniku wszystko jak nowe, tylko troszkę nagaru na tłokach bo wtryski lały. 😨
      Analizując sytuację po obejrzeniu głowicy wróciłem do wtrysków (szkoda że nie wcześniej), bo zauważyłem że chociaż nowe to zwłaszcza jeden jest strasznie oblepiony sadzą a zrobił może z 2mtg. Po sprawdzeniu okazało się że dobrze pyli, ciśnienie ma 220, może 225bar tylko że strasznie dziwny kąt pylenia, jest tak szeroki że prawdopodobnie paliwo nie jest wtryskiwane do komory wirowej tylko rozbryzguje się o głowicę i krawędź komory.
      Co radzicie, końcówki odeślę, tylko jakie teraz zamówić, czy te Polskie Wuzetem-y się nadadzą bo pisze na aukcji że nie są do wersji turbo, a tych ruskich to już bym wolał nie zamawiać bo ciągnik potrzebny już pilnie i nie chce mi się bawić ciągle. Głowicę zdecydowałem się ściągnąć bo itak miałem wyciek spod misy olejowej więc skoro itak miałem ją ściągnąć to postanowiłem dokładnie wszystko sprawdzić żeby się drugi raz nie bawić, a uszczelka pod glowicę to 40 zł.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj