Polecane posty

Junkers    44

Witam,

tak jak w temacie myślę żeby odwiedzić jakiś szrot i z jakiegoś samochodu, mam na myśli bliski memu sercu samochód Opel Omega B albo C(B fl) i wymontować z niego cały układ klimatyczny?

Dosyć mam pracy w pocie i kurzu w kabinie.

Jak patrzyłem jest u mnie na pompie wody dodatkowe koło pasowe na sprężarkę klimatyzacji, więc punkt odniesienia jakiś już jest. Ciągnik to Belarus 952.4

 

Tutaj rodzą się moje pytania:

1. co wchodzi w skład kompletnej instalacji żeby wymontować z samochodu i założyć do ciągnika?

2. czy lepszy będzie klimatronik(może przesada), a może w ogóle coś z innego samochodu?

3. węże będą za krótkie, czy można zostawić stare węże i zastąpić je takimi od oleju albo hydrauliki i założyć na końcówki na zwykłe opaski?

4. ile szykować kasy(cena samych części z samochodu + inne części)?

5. mocowanie sprężarki?

6. napełnianie gazem?

7. co jeszcze o co nie zapytałem?

 

Szybkość realizacji projektu zależy od ceny graciarni i bezproblemowości monażu.

Z góry dzięki za odpowiedzi, nawet te najmniej istotne :)


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

Też nad tym myślałem i doszedłem do wniosku ze lepiej załozyć klimatyzator wodny w luku dachowym niz bawić sie w przerabianie .. tylko na jakis kraj wychodziły zfabryczną klimatyzacją a do polski nie


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

klima w mtz to troszkę burżujskie ale lepiej jakieś zwyczajne nawiewy wiatraki klima ja wiem może i dobre ale u mnie brat cioteczny miał w nowym fegusonie klime i chodziła w lato to chłopaka przewiało i ledwo póżniej chodził

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że juz sama chłodnica klimy w łamadze będzie szersza niż chłodnica wody w belarusie. Przewody klimy są aluminiowe więc może być ciężko z ich poprowadzeniem a poza tym będą za krótkie. Najlepiej jakbyś miał przed sobą cały kompletny układ klimatyzacji i wtedy byś widział mniej więcej czy da się to jakoś wkomponować. Z ta omegą z dobrą klimą na złomie to też raczej może być kłopot...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W skład klimatyzacji wchodzi sprężarka, parownik, skraplacz, zawór rozprężny, ,osuszacz, i filtr. No i oczywiście przewody. W klimatronic lepiej się nie pchać, chyba, że jest się elektronikiem i specem od klimy w jednym i jeszcze posiada się stację do klimy. Co do przewodów to tylko teflonowe. Żadne inne. Zaciśnięcie końcówki na takim przewodzie to koszt około 80 zł w dobrym zakładzie (a tylko taki powinien to robić żeby wszystko działało). Proponowałbym gotowy zestaw do samodzielnego montażu i tylko zlecić firmie napełnienie, lub zlecić firmie montaż kompletniej klimy od samochodu. Zależy co wyjdzie taniej. Montaż klimy to nie jest montaż alternatora. Tu potrzeba wiedzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Też nad tym myślałem i doszedłem do wniosku ze lepiej załozyć klimatyzator wodny w luku dachowym niz bawić sie w przerabianie .. tylko na jakis kraj wychodziły zfabryczną klimatyzacją a do polski nie

Najtańszy dachowy klimatyzator wodny http://otomoto.pl/klimatyzator-dachowy-do-maszyn-rolniczyc-A78140.html wg. mnie to bym musiał mieszkać w ciągniku abym wydał tyle na klimę.

 

Żaden problem kupić w Polsce Belarusa z klimą, tyle że ja kupując swojego nie chciałem na takiego czekać nie wiadomo ile jeszcze czasu.

 

Oólnie jeśli wyrwał bym za nieduże pieniądze to i myślę że warto się w to bawić, i tak jak napisał Farmtrac685DT przewody to chyba będzie największy problem, chyba żeby je zastąpić(jeśli można) gumowymi/hydraulicznymi jeśli już to w podwójnym oplocie.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolego, napisałem wyraźnie jakie przewody muszą być: tylko teflon. Przy zastosowaniu innych czynnik ucieknie w ciągu kilku miesięcy. No i druga sprawa to, że na klimę trzeba przeznaczyć jakieś 2k PLN. Za 200 zł tego nie da się zrobić. Np. regenerowana sprężarka to koszt około 350 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

nie ma problemu kupić ? ja chciałem z klimą i nie mozna było dostać umnie jest sporo belarusów i nikt nie ma wiec raczej trudno dostać z klimą ... a ' parownik ' czy skraplacz nie wiem jak to sie nazywa, gdzie zamontujesz ? i dalej naped gdzie zamontujesz bo tam jest troche mało miejsca? chłodnica tez musi być blisko pakietu chłodnic z przodu masz rurki od instalacji kierowniczej ... instalacja elektryczna tez musi być pod osobny bezpiecznik ... przewody sa elastyczne do klimy wiec z tym jest najmniejszy problem .. na złomie koszt klimy to około 1000 zł .. chyba ze trafisz na kogoś komu zalezy zeby sprzedać ...


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

jak szukałem belaruska to w firmie grand się dowiedziałem że montowali klimy do sprzedawanych mtzów. Niestety brałem w innej firmie ciągnik.

 

Co do samodzielnego montażu - kiedyś na allegro były fabrycznie nowe zestawy klimy do matiza czy tico - wychodziło 1000PLN no i koszt przeróbek.

Zestaw od małego autka ale kabina MTZta nie jest jakoś specjalnie duża. Zestaw był prosty, zwykła klima a nie klimatronic.

 

Co do napędu - a z wału korbowego? Tam jest miejsce na jeden pasek.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawa od strony kosztów wygląda tak: sprężarka 350-500 zł, parownik 300-500zł, skraplacz (chłodnica) 300-500 zł, osuszacz 100-200 zł, zawór rozprężny 100 zł. Do tego należy doliczyć cenę przewodów i usługi montażu. Myślę, że w 3000 zł powinno się zamknąć. Jeżeli ktoś ma stację do obsługi klimy to zamknie się w 2000zł, a nawet poniżej tej kwoty. Podane ceny za poszczególne elementy. Jeżeli by wymontować całą klimę z auta możliwe, że byłoby taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

byłem na szrocie proponowali mi z opla astry kompletną klime za 350zł cały komplet wyjęty z samochodu 100% sprawne chciałem wziąść ale problem pojawia się z chłodnicą jej wymiary cięzko ją wsadzić no i tą chłodnicze z wentylatorem co ma być w kabinie też nie wiadomo gdzie to dać co do przewodów są aluminiowe rozcina się je i daje się przewody elastyczne gumowe o wytrzymałość 40 bar tylko trzeba zasisnąć ze 3 opaski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak żyję nie słyszałem o zaciskaniu przewodów klimy opaskami... No ale człowiek uczy się całe życie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki9610    202

Rozmawiałem na AGROTECH z przedstawicielem firmy KOKAR i powiedział mi że za zrobienie klimy do traktora wyszło by ok 4000 zł.

Tu masz ich stronę http://kokar.pl/


Kanał na yt.com luki9610

Sprzedam kopaczkę konną do ziemniaków (dyszel do traktora). Zainteresowani PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Kolego, napisałem wyraźnie jakie przewody muszą być: tylko teflon. Przy zastosowaniu innych czynnik ucieknie w ciągu kilku miesięcy. No i druga sprawa to, że na klimę trzeba przeznaczyć jakieś 2k PLN. Za 200 zł tego nie da się zrobić. Np. regenerowana sprężarka to koszt około 350 zł.

Musiałeś napisać posta jak ja pisałem, trochę mi się zeszło. Co do przewodów będzie tak jak mówisz.

nie ma problemu kupić ? ja chciałem z klimą i nie mozna było dostać umnie jest sporo belarusów i nikt nie ma wiec raczej trudno dostać z klimą ... a ' parownik ' czy skraplacz nie wiem jak to sie nazywa, gdzie zamontujesz ? i dalej naped gdzie zamontujesz bo tam jest troche mało miejsca? chłodnica tez musi być blisko pakietu chłodnic z przodu masz rurki od instalacji kierowniczej ... instalacja elektryczna tez musi być pod osobny bezpiecznik ... przewody sa elastyczne do klimy wiec z tym jest najmniejszy problem .. na złomie koszt klimy to około 1000 zł .. chyba ze trafisz na kogoś komu zalezy zeby sprzedać ...

Nie ma najmniejszego problemu, Belarusów w moim regionie jest sporo i niektóre je mają fabrycznie.

Co do przeróbek im więcej tym lepiej będę się bawił :lol: oczywiście żart ale wszystko da się obejść, prawie wszystko...

jak szukałem belaruska to w firmie grand się dowiedziałem że montowali klimy do sprzedawanych mtzów. Niestety brałem w innej firmie ciągnik.

 

Co do samodzielnego montażu - kiedyś na allegro były fabrycznie nowe zestawy klimy do matiza czy tico - wychodziło 1000PLN no i koszt przeróbek.

Zestaw od małego autka ale kabina MTZta nie jest jakoś specjalnie duża. Zestaw był prosty, zwykła klima a nie klimatronic.

 

Co do napędu - a z wału korbowego? Tam jest miejsce na jeden pasek.

Co do napędu to napisałem już że mam jeszcze jedno wolne miejsce na pompie wodnej na pojedynczy pasek klinowy, na wale nie mam miejsca bo jest to układ na pasku drobno wieloklinowym(6).

Pronar produkuje jakieś klimatyzacje na dach.Nie znam ceny

Tańsza jak ta w linku w poście nr #6 na pewno nie będzie.

Założenie klimy z samochodu to trudna sprawa,szkoda twoich pieniędzy i pracy.Dwa tysie może być mało a gwarancji, że będzie działać żadnej.Coś takiego http://allegro.pl/un...3053314580.html może być alternatywą.

Ciekawe nawet tylko jak to sie sprawuje, przydała by sie jakaś opinia, ale skoro do kombajnu nawet sie nadaje to penie coś tam chłodzi.

byłem na szrocie proponowali mi z opla astry kompletną klime za 350zł cały komplet wyjęty z samochodu 100% sprawne chciałem wziąść ale problem pojawia się z chłodnicą jej wymiary cięzko ją wsadzić no i tą chłodnicze z wentylatorem co ma być w kabinie też nie wiadomo gdzie to dać co do przewodów są aluminiowe rozcina się je i daje się przewody elastyczne gumowe o wytrzymałość 40 bar tylko trzeba zasisnąć ze 3 opaski

Niesamowite, za 350zł to bym brał w ciemno, muszę sie popytać na okolicznych złomach jakie mają ceny, jak coś to wykręcam ale tylko osobiście :lol:

Co do chłodnicy to nigdy czegoś takiego nie widziałem i ciężko mi się wypowiedzieć.

Z tymi opaskami to może żeczywiście trochę przesada, ale jeśli żeczywiście jest tam do 40bar to nie wydaje się ono dużym ciśnieniem gdzie opaski miały by spaść, te taśmowe na wkręt spadną od razu ale takie na śrubę i szerokie są bardzo mocne.

Co innego zaciskać przewody na końcówkach hydraulicznych, są tam garby przeciw zsuwaniu się przewodów.

No ale dochodzi tu co takiego jak przenikanie czynnika przez ścianki przewodu gumowego jak napisal @Elektrotechnik, aż mi się nie chce wieżyć że jest to możliwe na przewodach o wytrzymałości dajmy na to do 400bar, bo 40 to zdecydowanie za mało??

Jak ktoś ma jeszcze jakieś sugestie to śmiało można pisać :)


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

w układzie klimatyzacji jest 8 bar podczas rozruchu może dojść do 20 bar więć wąż wytzymujący 40 bar spokojnie wystarczy rurke aluminiową na środku tniesz i nakładasz wąż i zaciskasz opaskami nalepiej po 3 na strone zeby nic nie uciekało

 

największy problem się z chłodnicą bo ciężko ją zamontować bo ma spore gabaryty i chłodniczką tą co ma być w kabinie z niej wiatrak mam wywiewać zimno to też nie wiadomo gdzie dać a reszta to nie problem

 

tak jak mówiłem moge mieć cały zestaw za 350 zł cała kompletna klima wyciągnięta z opla astry 94-95 rok bodajrze ale z tymi dwoma elementami mam problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Patrząc po allegro ta chłodnica może mieć swój wiatrak tak więc niekoniecznie chłodnica musi być zamontowana przed chłodnicami ciągnika, ale najlepiej by było. Można znaleźć inne miejsce tylko właśnie gdzie :blink:

Co do kabiny to nawiew zimna można umieścić tam gdzie się podoba byle nie dmuchało bezpośrednio na twarz.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tu nie chodzi o wytrzymałość ciśnieniową przewodu czy połączeń tylko o szczelność. Dlatego przewody elastyczne są pokrywane w środku teflonem. Po czasie ta warstwa ulega degradacji i są ubytki czynnika. Kolejna sprawa, to jak wymontowujecie klimę z auta, to zapiszcie sobie jaki był tam czynnik. Bo całkowite opróżnienie układu jest nie możliwe, a czynników mieszać nie wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Napiszę w ten sposób, naprawiamy sporo klimatyzacji, a obsługujemy ...agregat jak jest ciepło to nie stygnie, i dla mnie jest to bezsens zakładanie używanej klimatyzacji, a tym bardziej składanie jej z kawałków. Jeżeli w układzie nie ma ciśnienia, a jeszcze lepiej jak jest powietrze to po pół maksymalnie po półtora roku cały układ wymaga regeneracji, chłodnice węże uszczelki odwadniacze itd do wywalenia. W sprężarce są uszczelki które doszczelniają się pod wpływem ciśnienia, niema ciśnienia uszczelki szlag trafia i następna rzecz do roboty. To jest za droga zabawa z którą myślicie że można sobie poradzić, do traktoru wchodzi przeciętnie do 1000-1500g czynnika +olej barwnik czyli 500zł , chcecie to się bawcie ale jak zapłacicie raz potem drugi za czynnik i obsługę tej samoróbki to sobie dacie spokój.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzik445    6

Fajnie byłoby usłyszeć opinie użytkownika dachowej 'pseudoklimy'. Wydaje się to mniej awaryjny system.

Bawiłem się już we wskrzeszanie starych klim samochodowych i jak by jej nie zrobić, gaz wcześniej czy później uciekł...


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak już kiedyś napisałem, inżynierowie mają skłonności do zbytniego filozofowania. Mi za 1kg czynnika wychodzi 30 zł, więc nie wiem skąd wziąłeś kosmiczną kwotę 500 zł. Poza tym nikt nie napisał, że elementy mają być ze złomu, tylko zdemontowane z samochodu ze sprawną klimatyzacją. W jednym masz rację, opłaci się to robić tylko wtedy kiedy ktoś ma dostęp do sprzętu i nie liczy wszystkich kosztów usług.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Chcesz matole mi dogryzać to dogryzaj :D mi to wisi , skoro tobie nabicie 1000g kosztuje 30zł ciekawy jestem czym napełniasz sprawdzasz czyścisz układ :D bo z tego co dajesz do zrozumienia to raczej dopłacili ci za kombajn, prąd i czas. Z resztą moderator zawsze wie lepiej :D.

 

Przesadziłeś +1 punkt ostrzeżeń za obrażanie

Edytowano przez MAT912

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nigdzie nie napisałem, że tyle biorę z napełnienie 1000 g czynnika. Tylko, że kilogram tyle kosztuje. Dlatego nie wiem skąd wziąłeś cenę 500 zł. A to "matole" to już jest obrażanie mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Aż przeczytałem ten wcześniejszy mój post, i tam raczej nie jest napisane że 500zł to za sam czynnik, ty chyba masz tyle wspólnego z klimatyzacją że masz ją w samochodzie i zobaczyłeś ile na allegro butla czynnika kosztuje. Skoro do samochodu osobowego wchodzi ok 600-800g czynnika to obsługa twoim tokiem rozumowania nie powinna kosztować więcej jak 25zł :D to czemu kosztuje 200zł ? :D a traktor ma 2-3 razy większy układ do 1500g, w dużych kombajnach układ mieści nawet 5000g,

Nie potrafisz pojąć skąd 500zł za obsługę traktoru ? proszę; agregat (kombajn) do klimatyzacji kosztuje ok 13tys zł jego amortyzacja jest droga, olej z uv ok 200zł/l,(50-150ml/układ), azot 30l 250zł (0.5-1kg na układ) dochodzą do tego uszczelki, niekiedy kilkugodzinne dłubanie, lutowanie itd, dolicz do tego 1000zł zusu coś na podatki i utrzymanie firmy i podobno coś tam ma zostać na życie:D tobie podobno z 30zł powodzenia, powinieneś się domyśleć skąd słowo "matole".


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez jakn
      Jaki ciągnik  wybrać john deere 6610 czy deutz fahr agrotron 120 chce wiedzieć jak jest z elektroniką czy drogie część  jak jest z skrzynią biegów ,  czy spalanie 
    • Przez Shogun
      Witam. Mam problem od jakiegoś czasu z moim Belarusem 952, wesja zdaje się 1, z 2010r, w metalu i na podnośniku z jednym siłownikiem.
      Zaczął strasznie kopcić jak lokomotywa, Po sprawdzeniu turbo okazało się dobre, za to w wydechu było pełno oleju, odkręciłem kolektor i okazało się że po zaworach olej ścieka. Powymieniałem uszczelniacze zaworowe, co ciekawe w fabryce pozakładali je palcami bez dociskania i 3 latały luźno na trzonkach zaworów a reszta praktycznie się nie trzymała. 
      Po wymianie uszczelniaczy kopcenie minimalnie się tylko zmniejszyło, oleju w  wydechu już nie było więc na stół poszły wtryski, no i okazało się że leją wszystkie i ciśnienie otwarcia mają 130bar a mają mieć 220. Końcówki wtrysku chciałem zamówić Polskie ale tu na forum wyczytałem że do tego modelu lepiej org bo jak będą mialy  inny kąt to będzie kopcił na czarno mimo że nie będą lały. Końcówki to 174-02, szukalem w necie i tylko w jednym sklepie były, w dodatku 72zł za szt. 
      Poskładałem ustawiłem i ku mojemu zdziwieniu ciągnik dalej kopcił tylko teraz na niebieskawo czarno. Wymieniłem jeszcze uszczelkę dolną pokrywy zaworów bo była gumowa i okazało się ze wypchlo ją wewnątrz na tych okularach dolotu i nie dość że olej trochę się dostawał to ciśnienie z turbo uciekało. Poskładałem wszystko, ciśnienie turbo nawet sprawdziłem, dmucha do 0,4 bara. Tylko dymienie nie ustało. 
      Wkurwiłem się, ściągnąłem glowicę bo myślę sobie albo pierścień pękł, zapiekły się, albo tuleja porysowana. No i zonk, w silniku wszystko jak nowe, tylko troszkę nagaru na tłokach bo wtryski lały. 😨
      Analizując sytuację po obejrzeniu głowicy wróciłem do wtrysków (szkoda że nie wcześniej), bo zauważyłem że chociaż nowe to zwłaszcza jeden jest strasznie oblepiony sadzą a zrobił może z 2mtg. Po sprawdzeniu okazało się że dobrze pyli, ciśnienie ma 220, może 225bar tylko że strasznie dziwny kąt pylenia, jest tak szeroki że prawdopodobnie paliwo nie jest wtryskiwane do komory wirowej tylko rozbryzguje się o głowicę i krawędź komory.
      Co radzicie, końcówki odeślę, tylko jakie teraz zamówić, czy te Polskie Wuzetem-y się nadadzą bo pisze na aukcji że nie są do wersji turbo, a tych ruskich to już bym wolał nie zamawiać bo ciągnik potrzebny już pilnie i nie chce mi się bawić ciągle. Głowicę zdecydowałem się ściągnąć bo itak miałem wyciek spod misy olejowej więc skoro itak miałem ją ściągnąć to postanowiłem dokładnie wszystko sprawdzić żeby się drugi raz nie bawić, a uszczelka pod glowicę to 40 zł.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj