Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kordian87

MF 6140 problem z kontrąlkami pala sie nawet po wyłaczeniu zapłonu

Polecane posty

WHATEVER

kordian87    0

Panowie mam problem z MF 6140 cały czas palą mi sie kontrolki od WOM, niskiego Cisnienia (17 bar) i ABCD przy czym u mnie jest tylko CD i co najlepsze one nie gasną nawet jak wyłącze zapłon :wacko: Dodam że oleju jest wystarczająca był wymieniany tak jak i filtry ... prosze o pomoc bo już zgupiałem ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukash3060    105

To jest coś z elektroniką . Nie wiem czy seria 61xx ma taki sam komputer jak 30/31xx ale wydaje mi się że sprawdzenie kabli i odpięcie i podpięcie komputera pewnie załatwiło by sprawę. Ale to tylko moje domysły i nie znam sie na seri 61xx więc nie wiem czy będzie to miało jakikolwiek skutek.

Edytowano przez Lukash3060

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bombel315    0

Tak to moduł. może tylko zwarcie ale jeżeli nie to koszt nowego ok 7tyś :( spróbuj wyciągnąc żółty bezpiecznik który jest przed chłodnicą nad światłami i odczekać 5 min jeżeli to nie pomoże to odłącz akumulator i też poczekaj. jeżeli nic to nie da to serwis.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


micro16    21

Ludzie przestancie straszyc takimi kosztami 7 tys, Nie raz juz pisali na forum ze w siedlcach za 2000 tys je naprawiaja. A jezeli ktos lubi przerobki to proponuje na przekazniki zrobic i po klopocie. Ja mam tak zrobione w 3095 i 6120. Na poczatku do 3095 chcialem zamowic nowy jak sobie spawarka przez glupote zalatwilem czekalem 3 tygodnie i w koncu mi zadzwonili ze go juz sie nie dostanie (kosztowal by ponoc 5000zl jakos tak) A tak to dwa mam przerobione i wynioslo mnie to 1 tys od sztuki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kordian87    0

odłączenie akumulatora jak i wyjecie bezpiecznika nie pomaga . Ale gdy by moduł był walniety to chyba by WOM, przedni naped przebitka skrzyni nie działały a u mnie wszystko jest sprawne po za tymi wciaż palącymi sie kontrolkami ... . Jest możliwe że jest gdzieś zwarcie i daje cały czas prąd na te kontrolki ? jesli tak to gdzie go szukać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bombel315    0

Pod kabiną i stopkami z prawej strony znajduje się moduł i wszystkie kable, odkręć osłone i tam popatrz może coś tam się dzieje, jeżeli nic nie znajdziesz to zostaje chyba tylko ktoś kto z komputerem się podłączy i może jakiś błąd wykryje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

micro16    21

Ale wlasnie za nim zaczniesz wzywac kogos do sprawdzania to zrob tak jak CI wszyscy pisza:) przejrzy wszystkie bezpieczniki, popatrz jak tam przy module jest czy jakis kabelek sie nie uksyl albo gdzie masa nie poluzowala, i jeszcze wyciagni sobie panel z tymi kontrolkami bo tam tez byc moze cos sie stalo i dlatego Ci sie tak dzieje. No chyba ze cos w stajcyjce sie stalo przegladales ja???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kordian87    0

nie do stacyjki nie zaglądałem ale myślełem o tym ... mam nadzieje że znajde przyczyne i nie bd musiał wzywać serwisu bo nie minoł rok jak za remont rewersu i sprzegła zapłaciłem 8 tys .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kamilb    5

Koledzy na jesieni kupiłem MF 6180 nie było dla niego miejsca nocował pod chmurka palił na dotyk po pewnym czasie po paru deszczach zaczeło wszystko wariować... Włączałem przedni napęd a właczyła sie blokada to ja chce ja wyłaczyć blokade i nic dalej świeci zadzwoniłem do znajomego od korbanków podłaczył laptopa do modułu i powiedział ze chyba zalany jest albo wilgotny to ja odkreciłem osłone modułu kable w błocie... kupiłem Kontakt spray wysuszyłem wszystko przeczysciłem i wszystko już działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Damian505
      Witam. Wczoraj byłem na konkursie orki i o dziwo były tam dwie takie maszyny (Steyr 6140), latały z UG ibis 3+1 i byłem pełen podziwu jak dobrze sobie radziły, w środku tych sprzętów było wszystko elegancko rozmieszczone, powiem szczerze że pierwszy raz widziałem tą markę na własne oczy na żywo. A tu moje pytanie czy te ciągniki są na prawdę dobre czy tylko z wyglądu, jaka jest cena modelu wymienionego powyżej bądź 4110. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
    • Przez RobciO1
      Witam. nie znalazłem odpowiedniego tematu a sprawa jest pilna. Wie ktoś może gdzie można kupić taki przycisk do podnośnika od mf serii 61xx? Szukałem na aukcjach i nie ma. Przycisk ma 3 pozycje; 1. podnoszenie, 2. bezruch, 3. opuszczanie. Jeśli ktoś ma może taki przycisk lub wie gdzie go dostać proszę o pomoc :rolleyes:
       
      http://images50.foto...fb2f09f6gen.jpg
      http://images49.foto...8a8116fe086.jpg
      http://images44.foto...ea803cfc0e5.jpg
       
      Z góry dzięki ;D
    • Przez Junkers
      Witam,
      chciałem się zapytać tych co używają lampy stroboskopowe do ustawiania zapłonu, jak się tego używa, nie mam o tym zielonego pojęcia dlatego chciał bym żeby w miarę dokładnie można było to opisać. Podobno jest do kupienia jakaś dodatkowa część i można ustawić zapłon w Dieslu.
      O co chodzi z tą regulacją kąta i Xenonem??
      Na allegro są takie po ok150zł i wzwyż. Myślę że do 200 można było by się zmieścić ze sprzętem do Diesla.
      http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=lampa+stroboskopowa
    • Przez radecki2
      Witam w moiej renacie nagle zgasly przednie chalogeny i nie swiecą.żarówki,bezpieczniki,włącznik wszystko ok bo sprawdzane i nie wiem co za przyczyna. Pomocy
    • Przez gseries
      Witam!
      Drodzy forumowicze, zastanawiam się nad kupnem ciągnika o mocy 85-95km. Rocznik 1995 i w górę, cena max 60 000 zł. W oko wpadły mi wyżej wymienione modele, czyli MF 6140, Same Silver oraz Lamborghini Premium. Wszystkie mają swoje wady i zalety, chciałbym abyście podzielili się opinią na ten temat, a może zaproponowalibyście coś innego. Z góry dzięki
      @edit Powiedzcie mi, jak w Same i Lambo wygląda sytuacja z hydrauliką, czy można mieszać oleje czy tak jak w MF może skończyć się to dużymi kosztami?
×