Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez plonowany
      Witam, mój Deutz Fahr jest w trakcie remontu i nie można znależć odpowiednich tłoków .Może ktoś z Was ma jakiekolwiek informacje gdzie je można zamówić jak najszybciej. Pozdro.
    • Przez Patrykxd
      Witam potrzebuje pomocy, ponieważ rozebrałem ciągnik żeby zrobić sprzęgło, bo strasznie ciężko chodziło i okazało się, że docisk jest dobry i wystarczy tylko dokupić nową tarczę. Myślę, że wina może leżeć po stronie wałków co idą do pedału sprzęgła bo mają duże luzy i wyrobione tulejki, nw czy dorabiać nowe wałki. Moje pytanie jest takie czy ktoś z was już robił przy tym modelu coś takiego i czy mógłby mi pomóc???
    • Przez Cezar81
      Witam kolegów
      Zamierzam kopic Deutz Fahr Agrotron 6.45, znalazłem całkiem sensownego, co sądzicie o tym modelu
      https://www.olx.pl/oferta/deutz-fahr-agrotron-6-45-115-120-135-6-20-6-30-150-renault-CID757-IDwpHyR.html
    • Przez Darknes2243
      Planuje remont silnika, ale nie wiem co konkretnie się dzieje mojemu władziowi. Otóż w trakcie wiosennego rozruchu, wyszło na jaw, że stracił całkowicie moc. A po dodaniu gazu, coś zaczęło stukać w silniku, i zaczął się grzać. Ktoś może mi doradzić co może być powodem? 
    • Przez lukas1320
      Witam mam problem z wariatorem w kombajnie Deutz fahr 1320 (prawdopodobnie jest taki sam jak w 2xxx). W ubiegłym roku pod koniec żniw nagle po wyjechaniu z pola nie chce się rozpędzić do 24 km/h tylko wyciąga max 18 km/h jak widać na jednym ze zdjęć zardzewiała obwódkę (jakieś 6mm)
      do tamtąd powinien wyjść pas lecz wychodzi tylko tyle ile widać na ostatnim zdjęciu. Wyeliminowaliśmy luz wzdłużny na siłowniku oraz próbowaliśmy przesuwać wariator na tych wzdłużnych otworach które widać na 2 zdjęciu lecz nie przyniosło to żadnego efektu. Pas ma wymiary identyczne jak nowy. Koła są lekko podtarte ale wydaje mi się że gdyby była to wina kół to robiłoby się to stopniowo a nie z dnia na dzień prędkość zaginęła. Co robić? Może ktoś spotkał się z czymś podobnym?



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.