Skocz do zawartości

Polecane posty

bayu86    13

Witam wszystkich forumowiczów. W moim ursusie olej przekładniowy przepływa tylko przez jeden filtr ( ten sitkowy który można myć), drugi filtr, ten wymienny pozostaje zawsze suchy. Czy może maił ktoś taki przypadek i orientuje sie gdzie szukać tego przyczyny. Dodam że wymiana filtów na nowe nic nie daje. Podnośnik i hydraulika działa normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpsowa692    1

Który ursus napisz coś więcej.

Ten dolny filtr siatkowy to filtr ssawny pompy podnośnikowej.

A drugi u góry to jest wpięty szeregowo między mikropompkę a rozdzielacz żółw-zając.WOM ten co masz w pokrywie skrzyni .

Czasem ten górny jest podpięty pod zlew z chłodnicy oleju przekładniowego ale zawsze ten górny odpowiada za czystość w układzie mikropompka rozdzielacz żółw-zając, WOM i sprzęgło przedniego napędu.

To że jest suchy to albo jest odpięty albo mikropompka nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bayu86    13

Może to zabrzmi śmiesznie ale nie potrafie odpowiedziec konkrtenie który to ursus bo to po pgr-owski składak. Silnik jest nowszego typu z turbiną, ale po czym poznać skrzynię to nie mam pojęcia, nie ma chłodnicy oleju przekładniowego ani przedniego napędu. Mikropomka musi działać bo WOM jest sprawny, natomiast żółw-zając zaspawany na głucho. Do filtra biegnie jedna rurka z górnej pokrywy skrzyni, czyżby powinna iść jeszcze druga biegnąca od mikropomki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wpsowa692    1

No właśnie mogą być różnice , nie wiem nie widzę tego .

A wałek włączasz pod siedzeniem czy pod kierownicą ?

Skoro nie ma chłodnicy oleju to pewnie jest jakiś 385,914 czy 1014.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bayu86    13

Wałek WOM mogę załączyć przy kierownicy tylko jeżeli wajcha przy siedzeniu jest odpowiednio ustawiona, tzn przy siedzeniu włącza jakby tryby a przy kierownicy chyba załącza olej. Do pracy WOM-u nie można się przyczepić. Wszystko wygląda OK, a jednak filtr pozostaje suchy. Rurki do filtra dochodzą dwie, wszystko jest tak jak w katalogu podłączone. Wygląda na to, że muszę zdjąć pokrywę skrzyni i zajrzeć do środka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Odkręć śrubę od czoła pokrywy, ta gdzie przykręcona jest rurka biegnąca do filtra. Tam musi być coś podłożone, że tamuje przepływ do filtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Leo
      Na gwarancji moja 80ka zaczęła brać olej.Okazało sie że pękł pierścionek. Po naprawie bierze ok 2l na jedną zmianę oleju.Rozmawiałem z jednym właścicielem agroplusa 80 i jemu też ciągnik bierze olej(ok1.5l). Czy ten typ tak ma??
      Poza silnikiem nic mu nie zarzucę.Super ciągnik. Nie zamieniłbym go na żaden inny (chyba ,że na JD 5620 Prenium)


    • Przez problem
      witam, mam problem ze skrzynią biegów w ciagniku r 4 105 polega on na tym że
      pękają łożyska na jednym z wałków na skrzyni biegów w ciągu 6 miesięcy wymieniałem je juę 2 razy
      ciągnik ma ok 2000 mtg może ma ktoś podobny problem i pomoże mi usunąć awarię i co może być przyczyną tego stanu.
      z góry dzieki i czekam na odpowiedź
    • Przez czarus30
      mam problem ze skrzynią a mianowicie pod obciążeniem nie ciągnie tylko jakis gwizd w skrzyni słychac mysle ze to żółw zając moze miał ktos taki przypadek?
    • Przez pawel807
      Hej.
       
      Mam do was pytanie. Będę olej wymieniał w silniku i chciał bym parę rzeczy w nim wymyć wyczyścić.
      Wpierw chciał bym smoka pompy wymyć, bo nie był myty parę lat, ale nie wiem jak go wyjąć i w czym go wymyć.
      On znajduje się na samym dole miski olejowej i jest przykręcony na bodajże 2 śrubki tak ? Wyciąga się go normalnie ?
      Druga sprawa filtr oleju(wirówka) jak to wymyć ? Mógł by ktoś mi to wytłumaczyć ? Bo chciał bym to zrobić, ale niczego nie uszkodzić. :rolleyes:
    • Przez krzys924
      Witajcie... po remoncie silnika zaczeło coś ciec... chodzi o to ze jest to za rzadkie na olej i nie pachnie jak ropa... wydostaje sie to z żrberek głowicy i cylindra przy wyższych obrotach parząc od strony pompy, od strony wentylatora jest sucho, i tu jest problem ;( spotkał sie ktoś z Was z takim czymś? co to może? być bo mi już ręce opadają... pozdrawiam.
×