Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
menos    4

chej posiadam zetor proxime 8441 mam taki problem ze jadąc bo nieutwardzonym terenie z obciązeniem zaczyna skakac potroche zaczyna mnie to wkurzac mam obciazniki na przud ale mało mysle dołozyc drugie tyle jak kolega na af w utopionej proximie ale co zrobic z tyłem bo niemam nic te obciązniki zetora to mi sie wydzje mało co ma w ofercie 2 talerze na strone wie ktos ile to wazy moze macie inny sposub dociązenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
menos    4

a moze jest jakis sposub nato starym zetorem 5245 dwie przyczepy d47 żwiru pod wał szedł a tym ledwo z jedną wyszedł niemam tuza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mateo13    0

Masz przedni tuz??? weź z betonu wylej obciążnik ;) lub w opony wodę wlej;)

To weź rozważ obciążnik z betonu ale to troche trudno lub wody w kola to powinno dobrze dociążyć ciagnik.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

Myślałem że większe, u mnie w MF pomogło obniżenie ciśnienia do typowej polowej wartości bo fabrycznie nabili mu jak do osobówki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toreg    0
chej posiadam zetor proxime 8441 mam taki problem ze jadąc bo nieutwardzonym terenie z obciązeniem zaczyna skakac potroche zaczyna mnie to wkurzac mam obciazniki na przud ale mało mysle dołozyc drugie tyle jak kolega na af w utopionej proximie ale co zrobic z tyłem bo niemam nic te obciązniki zetora to mi sie wydzje mało co ma w ofercie 2 talerze na strone wie ktos ile to wazy moze macie inny sposub dociązenia

Jakie masz opony radialki czy zwykłe ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
menos    4

mam radialki z przodu mam 1.5atm a z tyłu 1 przy agregacie uni 3.7 to pieknie siadają nizsze chyba niemozliwe moze byc rozmiar opon to 18cos tam i z przodu 13 cos tam niechce mi sie patrzec di instrukcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Gdzieś mam nr do faceta, który dorabia obciążniki wycinając z blachy, 1,50zł za kilogram. Ma szablony i dorabia podłóg oryginału lub na zamówienie może stworzyć dowolny obciążnik. Nie jest to wycinane żadnym palnikiem, ani boszem, tylko laserem, lub plazmą, jest sterowane komputerowo i niema żadnych zadr, nierówności i każdy jest identyczny, otwory pasują, (niema problemów z ich przykręceniem i skręceniem) Ja dorabiałem do Valtry, to kosztowało mnie 5 tys taniej niż oryginalne, i mam ich więcej. Postaram się znaleźć nr tel. Jak jesteś zainteresowany to napisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
menos    4

a jak to jest z forterrą tez tak skacze a skąd ten gosciu jest co te obciązniki robi wie ktos ile wazą obciązniki na tył do proximy i bo z tego co wiem to sa to 2 okrągłe talerze da sie załozyc wiencej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

@marek możesz wrzucić zdjęcia obciążników na AF???

 

moim zdaniem obciążnie ciągnika do transportu to nic dobrego... że nie wspomnę już o dokładaniau nowych zestawów obciązników ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
menos    4

ale ta moc 80 km jest niewykozystana w polu starsze ciągniki mają duzo więnkszy uciag niz te nowe a ja uzywa proximy do pola i do transportu w polu sobie radzi ale w trancporcie to ona zaczyna skakac a moze jest inna przyczyna tego skakania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    30

Jeden talerz waży chyba coś ok 30kg a max. to się da chyba 3 albo 4 założyć przynajmniej u mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

U mnie C-360 znowu " skakał " w transporcie bo bylo zamało powieterza w oponach, dopompowaliśmy i jak ręką odjął. Mojim zdaniem to dorób jakieś obciązniki na przód ( albo tak jak pisza inni nalej wody do opon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
menos    4

wode do opon to trzeba pilnowac na zime spuszczać musze pomyslec z tymi obciąznikami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    10
wode do opon to trzeba pilnowac na zime spuszczać musze pomyslec z tymi obciąznikami albo

 

albo??No raczej tej wody z opon to nie trzeba spuszczać.Tam sie coś dodaje i on się nie zamarza.Także napewno nie trzeba będzie jej spuszczać. ;) Przecież to by było głupie jak trzeba by było spuszczać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

No też racja z tym wodą jest troche problemów więc najlepszym rozwiązaniem bylo by dorobienie tych obciążników. Przeciesz nie musza byc one takie jak fabryczne. Troche jakiegos zelastwa, spawarka, szlifierka i troche chęci i problem z głowy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Orginalne ??? Oj tego to nie wiem, ale myśle ze nie mało. Spytaj sie kogoś z AF kto wie lub w jakimś sklepie rolniczmym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tvt    0

polecam zalozyc obciazniki na tyl

Jeden krazek wazy 45 kg Grzybek do mocowania kolo 30 kg

tak do pola rozsadnie jest zalozyc na kolo 3 sztuki

Jakies miesiac temu komplet obciaznikow na tyl kosztowal 900

2 grzybki 4 taleze i sruby

osobno jest drozej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grześ77    0

Ja do 7745 dokładałem po dwa talerze na tylne koła i teraz mam po 4 na jednej stronie.Kupowałem w Kaliszu w zetor polska i płaciłem coś koło 100 za talerz.Niestety niewiele to moje dociążenie pomogło jak skakał tak skacze! Dodam jeszcze że koła mam z przodu 13,6-24 z tyłu 16.9-34 i z ciśnieniem też już kombinowałem i nic. To jest wada tych ciągników i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toreg    0
Gdzieś mam nr do faceta, który dorabia obciążniki wycinając z blachy, 1,50zł za kilogram. Ma szablony i dorabia podłóg oryginału lub na zamówienie może stworzyć dowolny obciążnik. Nie jest to wycinane żadnym palnikiem, ani boszem, tylko laserem, lub plazmą, jest sterowane komputerowo i niema żadnych zadr, nierówności i każdy jest identyczny, otwory pasują, (niema problemów z ich przykręceniem i skręceniem) Ja dorabiałem do Valtry, to kosztowało mnie 5 tys taniej niż oryginalne, i mam ich więcej. Postaram się znaleźć nr tel. Jak jesteś zainteresowany to napisz.

 

Marek jak możesz to poszukaj mi tego telefonu bo potrzebuje obciążników na tył do Fronterki. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×