Skocz do zawartości
SZMEKK

Pomaranczowa kontrolka od skrzyni

Polecane posty

SZMEKK    21

Witam

Mam pewien problem mianowicie :Dzisiaj jeździłem Case 5150 MAXTRACK i zauważyłem ze kiedy zapala mi sie kontrolka od skrzyni(pomarańczowa ikona z trybikiem w srodku) gina mi półbiegi w ciagniku ,nie mozna ich ani zdreukowac ani dodac ale kiedy wcisnąć sprzęgło ikona gaśnie i wszystko wraca do normy ale po pewnym czasie problem sie znowu powtarza ba nawet zauwazylem ze kiedy ciągnik stal chwile wylaczony (lądowałem w tym czasie obornik na rozrzutnik) po uruchomieniu kontrolka znowu sie swiecila ale po wrzuceniu biegów ciagnik tylko delikatnie szarpnał ale nie ruszył, wyłączyłem go wiec na 10min i potem wszystko grało, bardzo mnie to martwi. Czy spotkaliście sie z takim czymś wcześniej jaka moze byc tego przyczyna??Dodam ze wszystkie oleje w ciągniku sa swiezo wymienione na najlepsze z Fuchsa.

Proszę was o jakies rady bo strasznie mnie to martwi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikesz1404    1

Także posiadamy case 5150 plus.. W żniwa mieliśmy ten sam problem, lecz po dolaniu oleju (ponad miarkę) problem zniknął.. Nie wiem czy to akurat było główną przyczyną, no ale pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

SZMEKK    21

TAK wszystkie filtry i oleje zostaly wymienione, sprawdzalem stan oleju i bylo rowno max , moze faktycznie jutro jeszcze doleje zeby bylo ponad max i to cos da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Problem raczej lezy w czym innym jak masz przełaczane półbiegi? masz drugi lewarek czy przełaczasz je w drazku od biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casexpmx    10

mam drogi lewarek

 

Olej w skrzyni powinien być hy-tran Akcela ale to tez może być powód.Ale tez tak mam że zapala sie mi lampka od sprzęgła czasami tak ze przerzucam rewers przód tył żeby zaskoczył a to ze sie zapal lampka to wiek maszyny i mth robią swoje jeżeli chciał byś mieć wszystko na tip top to musiał bys wymienić uszczelniacze na koszach,robota może nie droga ale dużo grzebania.Zawiniać może tez czujnik który z czasem stracił już swoje parametry

Edytowano przez casexpmx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Ja obstawiam ze to czujnik ja miałem dwa razy juz ten przypadek po wymianie czujnika problem znikł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

koledzy a jaki to czujnik gdzie on sie znajduje? duzo roboty zeby go wymienic?ile moze on kosztowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    39

Na pewno koło pompy olejowej tylnego mostu tak jest w MF,jak go znajdziesz to zdejmij z niego przewód i zobacz czy jest poprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Czujniki sa 4 kazdy od jednej połówki znajduja sie za filtrem oleju od skrzyni zobaczysz pionowo wkrecone do bloku skrzyni musisz miec do tego najlepiej nasadkowy klucz 27 bardzo długi ja sobie dorobiłem i odkrecam kazdy z czujników w ciagu minuty po jego wykreceniu nie zdjagnozujesz czy jest zepsuty czy nie one sa jednorazowe i nie rozbieralne mi padł kedys 2 półbieg a teraz w zeszłym tygodniu 1 półbieg koszt czujnika to cos około 700zł netto nowego bo sa tez gdzies dostepne uzywki musiałbys szukac. Nie wiem jak jest u Ciebie akurat ale mi staracił sie tylko jeden półbieg nie wszystkie i objaw jest taki jak opisujesz ale tylko na jednym z tych zepsutych czujników reszta normalnie działała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balias    0

Witam

 

Podłącze się do tematu mam Case 5150 z półbiegami w osobnej gałce problem polega na tej magicznej kontrolce pomarańczowej zębatki. Wspomne że płyny są na max filtry wymienione i oleje też. Problem objawia się w ten sposób że pracując traktorem  koło 2-3 godzin gdy chce zrobić gwałtowny skręt lub przeżucić rewersem z przodu na tył lub zredukować biegi zaczyna się palić wyżej wymieniona pomarańczowa zębatka, wtedy muszę zgasić traktor czasami nawet kilkakrotnie !!! żęby  zgasła i wtedy jechać dalej, dodam też ze gdy ruszam mimo powolnego puszczania sprzęgła traktor szarpie. Prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Podłącze się do tematu mam Case 5150 z półbiegami w osobnej gałce problem polega na tej magicznej kontrolce pomarańczowej zębatki. Wspomne że płyny są na max filtry wymienione i oleje też. Problem objawia się w ten sposób że pracując traktorem  koło 2-3 godzin gdy chce zrobić gwałtowny skręt lub przeżucić rewersem z przodu na tył lub zredukować biegi zaczyna się palić wyżej wymieniona pomarańczowa zębatka, wtedy muszę zgasić traktor czasami nawet kilkakrotnie !!! żęby  zgasła i wtedy jechać dalej, dodam też ze gdy ruszam mimo powolnego puszczania sprzęgła traktor szarpie. Prosze o pomoc.

Może być że czujnik ciśnienia oleju się zepsuł. U mnie to samo dzieje,ale aż tak jak ty tego nie odczuwam. A z tym skręcaniem to odkręć kierownice na wprost i wciśnij kilka razy sprzęgło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
APT    1

Panowie ja straciłem trzy półbiegi i jakoś próbuje skończyć jesienną uprawę, działa tylko drugi półbieg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrek6630
      Witam, post ten jest skierowany głównie do tych co dobrze znają się na ciągnikach Case 51xx, chodzi o pokrętło zaznaczone na zdjęciu ---> http://www56.zippysh...19685/file.html , wiem że wewnętrzne pokrętło służy to szybkości pracy podnośnika ale do czego służy to zewnętrzne? mam ciągle ustawione całkiem w lewo i jest dobrze ale zastanawia mnie co zmienia przekręcenie go w prawo, jeżeli ktoś wie niech wytłumaczy jak to się stosuje w praktyce, z góry dzięki
       
      Tu jest większe zdjęcie --- http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/monthly_05_2011/post-31230-0-68790600-1305462353_thumb.jpg
    • Przez Karror830
      Witam. Mam problem z ciagnikiem case 5150. nagle przestal krecic z kluczyka, po przekreceniu kluczyka w lewo wyswietla mth. jeden stopien w prawo zaplon, wyswietlacz dziala prawidlowo, kontrolki tez. Problem pojawia się jak przekrece kluczyk na rozruch. Kontrolki swieca a brak reakcji. Po wlaczeniu zaplonu bezpoblemu mozna uruchomic go po zmostkowaniu kablem przy rozruszniku.
      Sprawdzilem przekazniki i bezpieczniki i wszystkie są ok. Zauwazylem ze przy tej awari dosc czesto zapala się czerwona kropka na wyswietlaczu od poslizgu kół i nie gasnie, jak wczesniej dobrze odpalal z kluczyka tego nie bylo.
       
      Kupilem nową stacyjke i problem nie zniknąl. Proszę o rady.
    • Przez RolnikWM
      witam czym się różni case 5150 plus od pro ?
    • Przez Mario35
      Witam wszystkich. Mam pytanie zwłaszcza do tych z Wielkopolski. Znalazłem taki ciągnik na necie ( http://olx.pl/oferta/case-ih-5150-pro-z-niemiec-penumatyka-klimatyzacja-CID757-IDekwYn.html#22f147246f ) żeby go zobaczyć muszę przejechać 500km a przy gospodarstwie mlecznym ciężko wyrwac sie na caly dzien. A wiec moze ktos zna tego handlarza był u niego wie co jest wart i czy moge sie wybrac smiało go obejrzeć. Czekam na wasze opinie co sadzicie o tym egzemplarzu. Ja jestem z Małopolski- z góry dzieki za info
    • Przez Mario35
      Witam wszystkich forumowiczów. Pisze tutaj bo chciałbym sie dowiedziec od posiadaczy ciagnikow case seri 5100 czy przy większych wzniesieniach gdy jedziecie na pusto traktor pojedzie na najwyzszym biegu czyli 4-4 (skrzynia 40). Pytam sie poniewaz byłem ogladac ładnego case 5150 i gdy jechałem na wzniesienie ok. 20moze30 stopni po asfalcie nie pojechał na najszybszym biegu. Moze i moje pytanie troche bez sensu ale nie miałem wczesniej doczynienia z tymi ciagnikami a zwłaszcza 6cyl. Moje myslenie jest takie ze traktor o mocy 125km powinien sobie radzic z gorami na najwyższym biegu. Prosze o pomoc i z góry dziekuje za odpowiedz. (a ja jestem z okolic Nowego Sacza i tu sa gory wiec dlatego pytam).
×