Givera

Lamborghini R6.130 blokowanie się prawego koła

Polecane posty

Givera    0

Witam

 

Ostanio zauważyłem problem podczas jazdy czasami potrafi się zablokować prawe koło.

 

Czy to wina hamulców? może trzeba odpowietrzyć? Płyn stan jest.

 

co moze być przyczną i jak rozwiązać problem.

 

Wzselkie rady mile widziane.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

hmm a zwolnice gorące się robią? jedno koło się blokuje? zmieniałes olej w zwolnicach sprawdzałes stan oleju ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Givera    0

Tylko prawe koło się blokuje.

W tym sprzęcie nie ma zwolnic, olej dla tylnego mostu jest razem ze skrzynią biegow wymieniany systematycznie, stan jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

A to blokowanie następuje gwałtownie czy stopniowo aż do momentu zablokowania koła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korzi91    0

Posiadam Deutz Fahr i tez miałem problem z blokowaniem sie jednego koła. przyczyny szukane były wszedzie od tarczek hamulcowych po zaworek zwrotny. Lecz przyczyna była w pompce hamulcowej. w tym ciagniku wystepuja one 3 pod pedałem sprzegła, i na każda strone hamulca. kupiłem i wymieniłem reperaturki pompki i problem zniknął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    17

I jak naprawione te hamulce.
Mi też blokuje prawe koło jak reczny zaciągne. Jak nozmym hamuje to jest ok. Ktoś coś podpowie.


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trzeba rozebrać hamulce coś się rozpadło


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czeladnik84    1

Witam

Do weryfikacji Panowie tzw działanie - czyli zespół siłownika co wam hamulec zaciąga w moście. Czy nie cieknie i czy się nie blokuje ewentualnie czy się nie zaciera gdzieś łącznik. Wiem ze w seriach M i K coś takiego czasem się robiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Givera    0

Usterka została naprawiona przez serwis, poprzez przeczyszczenie z tyłu przy kołach (na każdym kole taka śruba wystaje i to było rozbierane i czyszczone) jakiegoś mechanizmu który po prostu się przybrudził przyrdzewiał i nie odbijał z odpowiednią siłą aby odblokować hamulec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Michalcywka
      Witam mam problem z deutz Fahr m 610 ,brak prawego kierunkowskaza , po włączeniu awaryjnych też brak prawego .Może spotkał się ktoś z waz z takim problemem lub wie jak go rozwiązać ?
    • Przez Halun125
      Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 
      I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

    • Przez Tomson402
      Witam ostatnio kupiłem we Francji Lamborghini 180 . Ciągnik kupiłem z wyciekiem między skrzynią a silnikiem . Ciągnik wjechał o własnych siłach . Ciągnik w Polsce juz nie zjechał sam bo olej sie wylał cały . Teraz moje pytanie gdzie sie wlewa olej do przekładni . Bo jeden jest wlew w zwolnicy z tyłu po lewej stronie na imbus z miarką . Ale w instrukcji pisze ze są dwa wlewy oleju i teraz moje pytanie gdzie jest drugi wlew oleju ? Jeszcze świeci mi błąd silnika 240 i skrzyni błąd 254 . I potrzebuje elektryka który by mi to zrobił kto mi polecicie ? I proszę o waszą opinie o tym sprzęcie . 
    • Przez DarK55
      Witam, ciągnik stał ok pół roku nie uzywany. Niestety po tym czasie po wrzuceniu każdego biegu koła się blukuja. Nie chcą się kręcić dwa w jedna strone. Po podniesieniu jednego koła do góry z wrzuconym biegiem kręci się normalne a jak dwa podniosę to kręcą się w przeciwne strony. Ktoś wie jak ten problem rozwiązać ?
    • Przez Casevil
      Czy rama od tura z Lamborghini champion 135 może spasowac do innych ciągników? Jeżeli ktoś wie na 100% proszę napisać (tur nowy metal-tech) 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj