Skocz do zawartości

Polecane posty

BobsMF    28

Witam, mam pytanie czym się objawia w pracy z pługiem obrotowym uszkodzony czujnik siły ciągu, czyli ten bolec dolny cięgła w MF 3065.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IREKG    1

Uszkodzenie tego czujnika powoduje nie działanie regulacji siłowej podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukash3060    105

Chodzi o to ( jeśli dobrze zrozumiałem) że podnośnik ma trzymać na jednej pozycji pług a nie na "pływającej " ;)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalc355    100

Czujnik ma za zadanie wyciągać pług kiedy ciągnik ma ciężko, a pływanie itp można ustawić, myślę,że będzie się objawiało albo trzymaniem pługa na sztywno lub będzie szalał tzn. wyciągał, opuszczał itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BobsMF    28

No to u mnie są właśnie takie objawy raz za głęboko raz za płytko. Na wiosnę spróbuje jeszcze na pozycyjnej czy nie będzie szalał. A jak sprawdzić który jest uszkodzony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    415

Podobne objawy daje luz na ramionach w pokrywie tylnego mostu i to czujnik położenia podnośnika wtedy wariuje.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalc355    100

Spróbuj zmienić z pływania na sztywno i zobacz czy szaleć będzie, obstawiam,że masz zużyte i teraz parę tysi poleci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BobsMF    28

Jak będą warunki polowe to zrobię próbę. Dlaczego parę tysi, aż tak drogo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    105

Nowe pewnie tak ale myślę że jak byś używane dorwał to powinno wyjść jeszcze nie źle ;)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalc355    100

U mnie po 650 za sztukę wyszło czy coś koło tego, a używany może być taki sam jak masz więc jak chcesz to ryzykuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    415

Zanim zaczniesz wymieniać należałoby miernikiem sprawdzić parametry czujników. Poza tym rodzaj pracy warto dobrać do rodzaju gleby, jest tam kilka ustawień pośrednich. Można dobrać też czułość pracy. Podaj jakiś namiar wyślę instrukcję Bosha z danymi potrzebnymi do pomiarów.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miroM1984    6

a czy jesli odczepie te bolce to podnosnik bedzie dzialal jak dam na ustawienie pozycyjne bo np bez czujnika polozenia ramion EHR nie bedzie dzialal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez piciaj
      Witam.
      Mam prosbe do was forumowicze, moj ferdek po 3 latach prawie bez awaryjnej pracy zaczal mi swirowac ze skrzynia, zaczelo mi sie to dziać jak siałem zboże, agr upr-siewn , wrzuce jedynke szosowa niezaleznie czy mam polbieg czy nie i wypycha dzwignie, ciągnik staje, ale dwojka jest , a czasami na odwrot jak jest jedynka to dwojke gubi,I mam teraz takie pytanie, czy nie stanie sie nic wiecej jak jeszcze troche na tej awarii pojeżdze?? mam do zaorania pare hektarow i dopiero pozniej bede naprawiac bo i tak orze na 4 polowej, drugie pytanie jest typowe, co to może byc czy ktos to juz miał? czy trudno i drogo jest to naprawic??? chodzi mi chociaz o jakies informacje ktore moga mi to przyblizyc, bo i tak chce zdjac boczna pokrywe z dzwigniami biegów
      za informacjwe dziekuje, pozdrawiam
    • Przez 828
      Witam mam problem ze skrzynią biegów.Na biegach B jedzie 100m.i się zatrzyma samoczynnie.Jaka może być przyczyna tego problemu
    • Przez wojtek93
      Witam! kilka dni temu kupiliśmy Massey Ferguson 3065 i żeby go zgasić należy pociągnąć taki czerwony guzik z lewej strony kierownicy, i tu powstaje moje pytanie. Czy jak już zgasze ciągnik czyli pociągne guzik to powinienem po zgaszeniu wepchnąc go z powrotem czy zrobić to dopiero przy ponownym odpalaniu silnika?
    • Przez daras77
      Witam.Panowie zauważyłem wczoraj że coś nie bardzo działa u mnie ehr a konkretnie przy pracy z agregatem nie mogłem ustawić odpowiedniej głębokości.Chodzi o to że po opuszczeniu agregatu to duże pokrętło na panelu od regulacji głębokości działa bardzo mało precyzyjnie.Wpoprzednich latach wystarczył minimalny ruch pokrętła i od razu widoczna była reakcja,teraz tak nie jest a na dodatek podczas jazdy kontrolki na panelu"góra","dół"dosłownie wariują.Jeszcze jedno,nie wiem może ma to jakiś związek,ale zauważyłem że przy mocowaniu cięgieł podnośnika do tylnego mostu,przy swożniach,są jakieś metalowe "puszki" od których odchodzą przewody elektryczne.U mnie przy prawym cięgle ta puszka jest urwana,wisi i wystaje z niej kabel.Dzięki z góry za pomoc
    • Przez wojtek93
      Witajcie! Mam pytanko. Otóż żeby w Masseyu włączyć WOM muszę przestawić dźwignię do przodu i dopiero mogę włączyć Wom guzikiem. Więc czy mogę włączyć sobie tą dźwigni i mieć ą tak cały czas do przodu a WOM włączać tylko guzikiem czy za każdym razem muszę robić najpierw wajchą a później guzikiem?
×