raul1985

MF 6480 - problem z odpaleniem

Polecane posty

dymek333    9

Dzięki wielkie za kody.
Biorąc pod uwagę błąd 174 i pierwszy 1077 to wina leży chyba po stronie czujnika temperatury paliwa albo w połączeniu pompy ze sterownikiem. Możliwe jest że soft uległ uszkodzeniu ?

Edytowano przez dymek333

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Soltys85    83

Witam, mam problem w swoim Fergusonie a mianowicie jeśli w baku jest dużo paliwa odpala dobrze jesli mało to kiepsko a czasem wcale :/ tosamo jesli dłużej postoi, możliwe że paliwo cofa się z pompy?? Jest tam jakiś zaworek czy cos w tym stylu??

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raul1985
      Panowie jak w waszych mf-ach wygląda spalanie u mnie waha się miedzy 16-24l na ha prędkość jaka osiągam maks w 4(4x40) obrotowej to 13,5 km na godz. zazwyczaj orze na 3d albo c prędkość miedzy 9,5 a 11,5 obroty trzymam na tempomacie tak 1600. według tego co zauważyłem na hektar w tym sam pługu i ziemi wychodzi ok 2l na ha więcej niż w 6160. a według testów dgl 6480 spala mniej jedna kWh niż 6160.
      jak to wygląda u was bo według mnie sporo mi wychodzi na ha i zastanawiam się czy szukać przyczyny czy te modele tyle palą.
    • Przez Walczaklu
      Witam.
      Traktor jak w temacie 2008r na perkinsie common rail ... problem wystąpił z jednym wtryskiwaczem ale to już opanowane...
      Podczas diagnozy odpiąłem wtyczkę z regulatora ciśnienia na pompie i od tamtej chwili stracił komunikację z ECU silnika ...
      czy jest możliwe że te sterowniki się jakoś blokują ? w manualu doczytałem że jak jest zwarcie na can to takie coś się dzieje z tym że manual jeszcze nie zahaczył o silniki na CR i nie mam instrukcji do tego ...
      Może miał ktoś taki przypadek
    • Przez KOSTEK12
      Witajcie,dziś uparłem się żeby odpalić mojego JX100U i nie było łatwo,ale po kolei na początku podładowałem aku,około 2godz.(kupiony maj 2013) pogibałem trochę pompką ręczną od paliwa,podgrzałem świecę płomieniową i jazda ale niestety rozrusznik kręcił wolno i d.pa,następnie znów 2godz. ładowania zdemontowałem filtr powietrza i druga osoba wdmuchiwała w niego opalarką gorące powietrze i znów próba,szybkość kręcenia się oczywiście nie zmieniła ale po kilku obrotach wału zaczął łapać najpierw na jeden cylinder cały czas trzymałem na rozruchu potem zaczęły łapać kolejne i się udało,czy to normalne przy tej temp.-19 że tak nie równo łapią poszczególne cylindry? jak myślicie coś jest nie tak,dodam tylko że ciągnik nic nie miał robionego wszystko zamalowane oryg.farbą mam tu na myśli pokrywę zaworów,wtryski itp. paliwo wlewam zimowe od początku zimy sam nie wiem co o tym myśleć
    • Przez witek88
      Witam, jest ktoś w stanie powiedzieć mi co jest powodem braku reakcji podnośnika, film z błyskami pokazuje błąd.
       
       
    • Przez Soltys85
      Witam! Siadła mi pompa wtryskowa i dziwi mnie pewna rzecz w Korbanku powiedzieli mi ze taka pompa kosztuje 13tys natomiast w lokalnym sklepie podałem nr i koszt 4 rzetys jak to mozliwe, sprzedawca mówił ze jest orginala Boscha. Czy jest to jakis zamiennnik?? Przykładowo mowił ze do Claasa w serwisie chcieli 11tys a oni mieli za 6 czy serwisy tak zawyzaja cene?? Chociaz słyszałem ze te pompy tanie nie sa. Co o tym sadzicie ?? Bo chce zrobic to dobrze...
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj