Skocz do zawartości
raul1985

MF 6480 - problem z odpaleniem

Polecane posty

raul1985    0

Witam !

dzisiaj chciałem zrobić mały przegląd mojemu ciagnikczkowi niestety nie zapalił . W jaki sposób można sprawdzić czy paliwo dostaje się do pompy i jaka jest procedura odpowietrzania silnika z CR. Po próbie odpalenia wyswietla sie error d164.

Edytowano przez raul1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal225    13

Silnika na CR z tego co mi wiadomo to sie nie odpowietrza ....sprawdz układ paliwowy , dobrze nabij cisnienie o ile masz mechaniczna pompke .... , jak nie zagada to bedzie wiekszy problem ( u mnie pompa padła ze 3 razy , ciagnik chodził do konca bez najmniejszych objawów , po zgaszeniu juz nie zapalał!! Aha sprawdz jeszcze bezpieczniki oraz stacyjke ....

Edytowano przez Michal225

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raul1985    0

U siebie 5475 masz też silnik z CR w jaki sposób sprawdzić czy padła pompa ? bo pompka zasilająca jest chyba ok bo słychać jak pracuje po przekręceniu stacyjki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Michal225    13

No u mnie jest 6 perkinsa na cr . A ty masz sisu czy tez perkinsa ?? jeżeli paliwo dochodzi do pompy to jedynie możesz sprawdzić czy daje ona cisnienie na szyne tylko uważaj bo tam jest bardzo duze cisnienie !!! jak nie daje to raczej pompa lub zaworek na pompie (albo prąd do niego niedochodzi )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1275

Trzeba wstawić do suszarni by elektronika wyschła po zimie, bo było wszystko namarznięte i teraz oddaje i wilgoć wyłazi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raul1985    0

pompa cat też myślałem na tym zaworkiem w mf 6160 było słychać wyraźny dźwięk w przy załączanym zaworku . Tam powinno dochodzić 12V ?

mam nadzieje że zbyt długie kręcenie rozrusznikiem nie spowoduje awarii pompy i pompo wtrysków

Edytowano przez raul1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal225    13

Jak dobrze pamietam to powinno byc cos troche ponad 4V na pewno nie 12. Jak chcesz to moge ci pózniej zmierzyc u siebie .

Najgorsze ze tego zaworka nie kupisz sameg , tylko cale pompa ....Z którego roku ten MF??

 

Trzeba wstawić do suszarni by elektronika wyschła po zimie, bo było wszystko namarznięte i teraz oddaje i wilgoć wyłazi.

 

Mój stał cała zime pod chmurka i pali na strzała ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raul1985    0

To jak możesz sprawdź będę wdzięczny. orientujesz się ile może kosztować pompa ?

MF z 2009 roku 2400 mtg sinik Perkins kupiony w tym roku.

Edytowano przez raul1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal225    13

No dzisiaj już nietety nie zdaze ci tego zmierzyc bo musze wyjechac ale jutro sprawdze . Pompa u korbanka kola 10 tyś sie zakreci , najgorsze jest tylko to ze zeby miec gwarancje na nia to trzeba tez wtryski nowe wsadzic czyli nastepne z 12 tysi ....:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

koszt pompy do silnika SISU 9306 zł brutto, jakieś 5% rabatu to na bank, jeden wtryskiwacz kompletny 4204 brutto. To ceny od korbanka

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

wszystko da się zregenerować, ale może warto najpierw sprowadzić kogoś z komputerem do zdiagnozowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid241    10

Nie wydaje mi się , żeby pompa wysiadła... Mam również 6480 i nigdy nie miałem problemów z odpalaniem ale też nigdy nie stał przez cała zimę bezużyteczny ;) Jaka jest temperatura u Ciebie?? Mogła się parafina z paliwa wytrącić. Jak chcesz sprawdzić czy pompa dobra to zdemontuj filtr powietrza i psikaj non stop plakiem itp ;) Powinien załapać , bynajmniej u mnie tak było jak siadła pompa i wtryski;) A wymiana tego nie jest za tania ... wyszła mnie prawie 20 tys :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal225    13

koszt naprawy wtryskiwacza do perkinsa wychodzil drozej niz nowy ....

u mnie jak pompy siadaly to ani plaki ani inne wynalazki nie dawaly znaku " życia " nawet dymka nie puscił ... całe szczescie że u mnie te cyrki zaczeły sie dziac na gwarancji ciągnik stał po pół roku na serwisie aż nawet angole do niego przyjechali :)

Powiem ci że w nich trzeba dbać bardzo ale to BARZO o paliwo , od kiedy mam normalny dystrebutor paliwa jest spokuj od prawie 2 lat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid241    10

Dokładnie ;) Perkins jest bardzo , bardzo czuły na paliwko :) Raul1985 przed pierwszym zakręceniem odpowietrzyłeś go ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Od kiedy się sprawdza pompe pryskając plakiem w dolot? Rozumiem, że swoją pompe tak sprawdzałeś i kosztowała cię ta zabawa 20 tys.

Proponuje zmienić filtr paliwa. Jeśli nie pomoże zawołać serwis lub zdobyć kod błędu. Tych silników sie na plak czy samostart nie odpala. Jak nie pali to znaczy, że nie działa i nie ma co na chama tego robić.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid241    10

Faktycznie , próbowałem jechać na plaku :D Odpuśćmy sobie tego plaka , jak tak mówisz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal225    13

Od kiedy się sprawdza pompe pryskając plakiem w dolot? Rozumiem, że swoją pompe tak sprawdzałeś i kosztowała cię ta zabawa 20 tys.

Proponuje zmienić filtr paliwa. Jeśli nie pomoże zawołać serwis lub zdobyć kod błędu. Tych silników sie na plak czy samostart nie odpala. Jak nie pali to znaczy, że nie działa i nie ma co na chama tego robić.

 

To cie zaskocze jak powiem ze serwis dmuchal plakiem ....ja tam sam sobie nic nie grzebalem ani nie psikalem :) kodow tez zadnych nie wyrzucało ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raul1985    0

zobaczymy bo mi się wydaje ze to coś jednak z paliwem :( macie jakiegoś serwisanta w województwie lubelskim który zna się na tych silnikach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid241    10

Jak jest u Ciebie zimno to zdemontuj filtry i ogrzej je na grzejniku ;) (ale na grzejniku !!) i zamontuj z powrotem i sprawdź czy złapie ;) Przy okazji doładuj akumulatorki ;) A wracając do plaka to serwis po wymianie pompy polecał początkowo psikać plakiem aż nie załapie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dymek333    1

Witam !
Mam problem z odpaleniem MFa takiego jak w temacie z tym że jest to silnik na pompie sterowanej elektronicznie a nie CR.
Sytuacja wyglądała tak, że traktorek chodził do ostatniej chwili bez żadnego problemu aż do momentu kiedy próbowałem go odpalić. Filtry są okej, paliwo na listwe dochodzi; wywala błędy 1077, 723 i 174.
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc bo ciągnik jest teraz potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    0
1077 00 E435 Fuel temperature high
1077 02 E435 Software error
1077 03 E435 Injection error
1077 04 E435 Supply voltage error
1077 05 E435 Pulse width error
1077 07 E435 Mechanical failure
1077 08 E435 Crankshaft reference error
1077 09 E435 CAN error
1077 10 E435 Fuel supply stop signal error
1077 11 E435 Internal sensor error
1077 12 E435 Pump failure
1077 14 E435 No communication
 
 
 
723 02 E2D3 Secondary speed /position
sensor
Intermittent signal
 
 
 
174 15 EAE Fuel temperature high
174 16 EAE Fuel temperature high

 

 
174 16 EAE Fuel temperature high

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez raul1985
      Panowie jak w waszych mf-ach wygląda spalanie u mnie waha się miedzy 16-24l na ha prędkość jaka osiągam maks w 4(4x40) obrotowej to 13,5 km na godz. zazwyczaj orze na 3d albo c prędkość miedzy 9,5 a 11,5 obroty trzymam na tempomacie tak 1600. według tego co zauważyłem na hektar w tym sam pługu i ziemi wychodzi ok 2l na ha więcej niż w 6160. a według testów dgl 6480 spala mniej jedna kWh niż 6160.
      jak to wygląda u was bo według mnie sporo mi wychodzi na ha i zastanawiam się czy szukać przyczyny czy te modele tyle palą.
    • Przez Walczaklu
      Witam.
      Traktor jak w temacie 2008r na perkinsie common rail ... problem wystąpił z jednym wtryskiwaczem ale to już opanowane...
      Podczas diagnozy odpiąłem wtyczkę z regulatora ciśnienia na pompie i od tamtej chwili stracił komunikację z ECU silnika ...
      czy jest możliwe że te sterowniki się jakoś blokują ? w manualu doczytałem że jak jest zwarcie na can to takie coś się dzieje z tym że manual jeszcze nie zahaczył o silniki na CR i nie mam instrukcji do tego ...
      Może miał ktoś taki przypadek
    • Przez KOSTEK12
      Witajcie,dziś uparłem się żeby odpalić mojego JX100U i nie było łatwo,ale po kolei na początku podładowałem aku,około 2godz.(kupiony maj 2013) pogibałem trochę pompką ręczną od paliwa,podgrzałem świecę płomieniową i jazda ale niestety rozrusznik kręcił wolno i d.pa,następnie znów 2godz. ładowania zdemontowałem filtr powietrza i druga osoba wdmuchiwała w niego opalarką gorące powietrze i znów próba,szybkość kręcenia się oczywiście nie zmieniła ale po kilku obrotach wału zaczął łapać najpierw na jeden cylinder cały czas trzymałem na rozruchu potem zaczęły łapać kolejne i się udało,czy to normalne przy tej temp.-19 że tak nie równo łapią poszczególne cylindry? jak myślicie coś jest nie tak,dodam tylko że ciągnik nic nie miał robionego wszystko zamalowane oryg.farbą mam tu na myśli pokrywę zaworów,wtryski itp. paliwo wlewam zimowe od początku zimy sam nie wiem co o tym myśleć
    • Przez witek88
      Witam, jest ktoś w stanie powiedzieć mi co jest powodem braku reakcji podnośnika, film z błyskami pokazuje błąd.
       
       
×