cinek14

Naprawa Ursusa C-360 3p

Polecane posty

krzsiek1312    1

Mimo wszystko gdy nie posiada się odpowiedniej prasy uważam że lepiej ( i tak wał i blok silnika zawożę do z wymiarowania ) aby firma wsadziła i obrobiła je na gotowo , zachowując współosiowość i są pewne nierówności w bloku które później wyjdą na tulei ( tak zostaną skorygowane) , poza tym pukając młotkiem można uszkodzić i tak bardzo cienkie jak ktoś sam sobie robi ok można kombinować jak koń pod górką - jak nie wyjdzie sam ponosisz koszty , A ja do interesu nie mam zamiaru dokładać !!! Poza tum w mojej okolicy jest bardzo mało Ciągników z silnikami Perkinsa więc nie widzę sensu bawić się w dorabianie jakiś czy pras .

Czy coś na bazie ściągacza od C360 idzie zrobić - wytoczony talarek od spodu i śruba rzymska + ranię które zapieram o blok , A władając to odwrotnie Elektrotechnik Zda takie coś egzamin ??? Tak tylko bym sobie dotoczył odpowiedni talarek i było by git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

krzysiu wedlug instrukcji talarków się nie dorabia ?????

mennica ich nie klepie już ponad 300 lat

surówka tuleja

tanie badziewie

nie będe sie sprzeczał

rób jak chcesz ale nie poprawiaj fabrryki bo tam ludzie mądrzejsi od nas pracowali

Elektrotechnik good mechanika :D :D :D :mellow: :lol:


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzsiek1312    1

talarki- chodzi mi o dużą "podkładkę " o średnicy tulei cylindrowej zewnętrznej z zatoczeniem do średnicy wewnętrznej tak aby się nic się nie przesuwało . mam takie podorabiane do ciągników które najczęściej naprawiam

no nie wiem czy taniej wychodzi z obrobieniem to drożej .

 

Na pewno nie jest to gorsze czy mniej trwałe rozwiązanie - Widzę po C360-3p wuja ten ciągnik naprawdę bardzo dużo chodzi 40ha wszystkie lekkie prace + na usługach chodzi z Anną , prasą kostką i przy cyklopie i to już 12 lat!!! wtedy jeszcze ojciec sam ją robił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny    0

Całkiem śmialo możesz sobie utoczyć taki " talarek " i tym się posługiwać. :mellow: Ja mam zrobiony taki ściągacz tylko że do ciapera , zastosowałem w nim zwykłą śrubę z gwintem metrycznym M 12 , niekoniecznie mysi byc trapezowy ................. choc to dużo lepsze rozwiązanie. W sklepach są dostępne gwintowane pręty za parę zeta , koszt zrobienia takiego ściagacza jest minmalny , wystarczy troszkę weny twórczej .............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Mimo wszystko gdy nie posiada się odpowiedniej prasy uważam że lepiej ( i tak wał i blok silnika zawożę do z wymiarowania ) aby firma wsadziła i obrobiła je na gotowo , zachowując współosiowość i są pewne nierówności w bloku które później wyjdą na tulei ( tak zostaną skorygowane) , poza tym pukając młotkiem można uszkodzić i tak bardzo cienkie jak ktoś sam sobie robi ok można kombinować jak koń pod górką - jak nie wyjdzie sam ponosisz koszty , A ja do interesu nie mam zamiaru dokładać !!! Poza tum w mojej okolicy jest bardzo mało Ciągników z silnikami Perkinsa więc nie widzę sensu bawić się w dorabianie jakiś czy pras .

Czy coś na bazie ściągacza od C360 idzie zrobić - wytoczony talarek od spodu i śruba rzymska + ranię które zapieram o blok , A władając to odwrotnie Elektrotechnik Zda takie coś egzamin ??? Tak tylko bym sobie dotoczył odpowiedni talarek i było by git

Możesz spróbować w ten sposób wciskać tuleje. Zawsze to lepsze niż wbijanie młotkiem. Ja nigdy nie próbowałem tej metody, ale może się udać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzsiek1312    1

takie coś jak młotek to by mi do głowy nigdy nie przyszło!!! więc dawałem do profesjonalnego zakładu. jak będę miał jakiegoś Perkinsa do naprawy i będzie czas to pomyślę o takim rozwiązaniu , jak żadna tuleja nie pęknie to może będę tak robił zawsze ,

A ty Elektrotechnik kal wkładasz masz prasę??? na olej czy na sucho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo21    0

Witam wszystkich!!

Otóż pękł mi wał w 3p zaraz za kołem pasowym i to zaledwie po 2-óch latach od remontu zrobione ok 1000 mtg silnik robił zakład specjalizujący się w tym przed tym remontem też pękł wał tylko w innym miejscu. moje pytanie co może być tego przyczyną wał nie był kupiony jakiś made in china tylko lepszy :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizgus    1

A czy robione było osiowanie bloku??? bo jeśli nie to każdy kolejny który włożysz też się urwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo21    0

Z tego co mi wiadomo to robili ale nikt przy tym nie był tylko jak go wtedy rozebrali i pomierzyli to pytali sie w czym ten ciągnik pracował że miał tak wyrąbany blok n głownych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Panowie, pilna sprawa robiłem niedawno remont 3P i taki problem jest. Traktor chodzi jak zloto odpala tip top nie dymi siłe ma ale woda w oleju sie pojawiła. Odma przy cięzkiej robocie kapie przy wolnych obrotach od czasu do czasu a we wlewie oleju robi sie masło lecz ogólnie olej jest ok. I na co wpadłem? Czy to nie będzie winy zespołu pompa wody/uszczelka/pokrywa rozrządu? Bo tam jest takie idiotyczne rozwiązanie że śruby wchodzą w pokrywe rozrządu i nie ma żadnej zaślepki. Niby nie powinno bo uszczelka ale dzisiaj ja nie wierze tym uszczelkom czy też moze jakies mikro pęknięcie


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

U mojego ojca kiedyś woda przedostała się właśnie pod pompą wody przez wżer w pokrywie rozrządu do oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszek8201    173

podepnę się pod temat,mam sytuację jak u kolegi @Alchemik, muszę czekać na pokrywę rozżądu do jutra do 12ej, panowie pytanko-jaki patent na odkręcenie koła pasowego wału korbowego...jaki jest tam gwint-w którą stronę odkręcamy...mowa o 3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

Czy ktoś mógłby podesłać kolejności dokręcania śrub głowicy bo poszła mi uszczelka juz drugi raz w ciągu kilku lat, wiec szykuje się remont silnika bo i oleju ciągnie ale sezon jakoś musze dokończyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj