Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wajcha

MF 2720 WYCIEK OLEJU

Polecane posty


wajcha    0

Wiram mam Mf 2720 ciagnik dopiero kupiony,niby okazyjnie,jednak uszkodzony,mianowicie mocno cieknie olej miedzy silnikiem a skrzynia,widac to przez okienko,ktore znajduje sie od dołu,takrze mysle ze trzeba rozpolawiac za silnikiem.Orientuje sie moze ktos co to moze byc...co tam sie znajduje ze moze tyle oleju puszczec,....dzieki za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ryki    7

Wszystko zależy czy to olej silnikowy czy ze skrzyni. W obu przypadkach rozpoławianie będzie konieczne. Na kole zamachowym masz uszczelniacz wałka sprzęgłowego, natomiast jeśli silnikowy olej to należy odkręcić koło zamachowe i dobierzesz się do symeringu na wale korbowym. to tak w skrócie, jak rozpołowisz to się zorientujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


wajcha    0

A moze ma ktos jakies schematy tego ciagnika,bo nie moge nigdzie znalezc,z gory dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mtracz    71

Rozbierzesz będziesz widział co do wymiany. Oby jak najmniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wajcha    0

ciagnik rozjechany,na razie widac uszkodzony simering ,ktory pracowal na walku,ale chcialem zajrzec dalej do skrzyni,czy tam wszystko ok.Nie wiem jak ma wyjsc ten dekiel.Odkrecilem 6 srub,one znajduja sie na brzegu dekla.sa jeszcze 3 sruby ,blizej srodka,nie wiem czy je tez odkrecac,prosze o rade dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez michal16
      hej mam wielki problem mam zamiar kupic deutza 6.45 i mam pytanie czy nie wie ktos czy to jest normalne jak sie ciagnik nagrzeje i jest na niskich obrotach to swieci mu kontrolka o nie smarowaniu. Bardzo prosze o o pomac mam niewile czasu aby sie zasranowic nad kupnem :-(
    • Przez janek999
      Tak jak w temacie .Pompa podnosiale trzeba bardzo dlugo czekac i co jakos 1 min sie podniesie troszeczke i za 1 min znowu i slychac z przodu ciagnika jakies jakby obcieranie czy takie cos jakby olej saczyl sie -niewiem jak to opisac. W domu normalnie jak sie doleje do pompy oleju to podnosi na podworku normalnie.Wyjade na pole podiesie ze 2 raz i juz niepodnosci- na podworku niewidac zeby olej lecial.Wie ktos mzoe w czym problem ? W pompie jest 15 L .Tak podejrzewam bo niewiem gdzie sie wlewa z tylu nad ramionami miechanik mowil.A do jakiegos serwisu niemam nr zeby zadzwonic.
      Jaki to model to niewiem wiem ze ma 31 lat bo niepisze jaki model -wiem ze ma 98 czy 100 KM.
      Z gory dziekuje bardzo.
    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez xFarmeRx
      W zeszłym roku kupilem SAME z 1984r chcę wymienić olej w pompie podnośnika i w pompie wałka (są oddzielne) ale nie wiem jaki olej zalać czy ktoś może mi pomóc
      ??
    • Przez Globus
      Witam! Mam problem z moim NH 1550 otóż chodzi mi o wariator na zimnym oleju chodzi siłownik elegancko, a gdy się trochę nagrzeje olej to lipa ni w te ni we wte Za odp z góry dzięki
×