Zaloguj się, aby obserwować  
ferguson235

Odpalanie MF 235

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ferguson235    0

Mam problem z uruchomieniem Masseya Fergusona 235 mam 3 usterki: słaby akumulator, pompka paliwowa zatkana i zapowietrzony silnik od paliwa i niewiem jak mam sobie z tym poradzic. POMOCY ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

Kupić nowy akumulator,wymienić pompkę paliwową i odpowietrzyć. ;)Skoro wiesz co sie stało to w czym problem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0
Kupić nowy akumulator,wymienić pompkę paliwową i odpowietrzyć. ;)Skoro wiesz co sie stało to w czym problem??

wiem co jest ale niewiem jak wymienić pompkę paliwową i jak odpowietrzyć. w tym tkwi problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

pompka jest z prawej strony silnika, wymiana-po prostu odkręcić przewody i przykręcić nową a odpowietrzanie jest opisane w instrukcji ;)


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0
pompka jest z prawej strony silnika, wymiana-po prostu odkręcić przewody i przykręcić nową a odpowietrzanie jest opisane w instrukcji ;)

Trzeba miec instrukcje :P a jaki jest sposob zeby odpowietrzyc. ??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
Mam problem z uruchomieniem Masseya Fergusona 235 mam 3 usterki: słaby akumulator, pompka paliwowa zatkana i zapowietrzony silnik od paliwa i niewiem jak mam sobie z tym poradzic. POMOCY ;)

Jeśli akumulator jest słaby to podłącz prostownik, chyba że nie trzyma już prądu to pozostaje wymiana na nowy. Zatkaną (?) pompke paliwową trzeba rozebrać i wyczyścić, może mieć pękniętą membrane. Najpierw jednak odkręć przewód doprowadzający paliwo do pompki, jest tam sitko które może być zabrudzone. Przy odpowietrzaniu warto odkręcić rurke z jednego wtryskiwacza, te silniki ciężko sie odpowietrza - bo chyba o to chodzi, nie wiem co to "zapowietrzony silnik od paliwa"?? Może zapowietrzony układ paliwowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78
Jeśli akumulator jest słaby to podłącz prostownik, chyba że nie trzyma już prądu to pozostaje wymiana na nowy. Zatkaną (?) pompke paliwową trzeba rozebrać i wyczyścić, może mieć pękniętą membrane. Najpierw jednak odkręć przewód doprowadzający paliwo do pompki, jest tam sitko które może być zabrudzone. Przy odpowietrzaniu warto odkręcić rurke z jednego wtryskiwacza, te silniki ciężko sie odpowietrza - bo chyba o to chodzi, nie wiem co to "zapowietrzony silnik od paliwa"?? Może zapowietrzony układ paliwowy?

spróbuj wyczyscic zbiornik paliwa......., moze jest zabrudzony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0
spróbuj wyczyscic zbiornik paliwa......., moze jest zabrudzony :P

raczej nie jest zabrudzony. Akumulator podładowałem jeszcze czeka mnie odpowietrzyc i jazda ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
Akumulator podładowałem jeszcze czeka mnie odpowietrzyc i jazda ;)

A napewno masz drożny układ paliwowy? Bo jeśli nie to możesz odpowietrzać do sylwestra i nie odpalisz :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11
A napewno masz drożny układ paliwowy? Bo jeśli nie to możesz odpowietrzać do sylwestra i nie odpalisz ;)

 

Co prawda, to prawda. Jak ja zmieniałem filtr paliwa to nie odkręciłem tych koncówek przy baku bo mi sie nie chciało i nie moglem go odpalić. Ciągaliśmy go i prawie już akumulator padł od kręcenia, a jak tylko odkręciłem i odpowietrzyłem to od razu załapał..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A spodziewaj sie że przy zapalaniu silnika z zapowietrzonym układem paliwowym to ci może akumulatora zabraknąć, wiec jak go juz odpalisz to znowu weś się za ładowanie akumulatora tak dla jego dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zaboludek20    3
Trzeba miec instrukcje :) a jaki jest sposób zeby odpowietrzyc. ??????

najszybszy sposób to pociągnąć drugim :) a jeśli chcesz się trochę upaprać to przy pompie paliwowej odkreć śrubke i spróbuj odpalić a potem zakręć i powinno chodzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj