Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seweryn20    825

Bardzo możliwe że tak jest. Nie była by to pierwsza rzecz której trwałość jest zaniżona przez producenta.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Dla mnie żadna nowość.

Dział tylko trzeba to zrobić jak jeszcze płyty całkiem nie są odsłonięte bo potem to mało co mu pomoże.

Czyli dość wcześnie niedługo po zakończeniu gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zzk    2

To w ogóle nie ma sensu - po co w takim razie ten człowiek kupił akumulator bezobsługowy? Logiczne jest chyba, że nie po to by potem bawić się w Makgajwera. No chyba, że ktoś dostał takie coś w spadku ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Posprawdzać śrubokrętem, a wcześniej mówił że śrubki plastikowe bo metalowe wejdą w reakcje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Też mnie to rozśmieszyło z tym śrubokrętem :)

Ale wiertła nie wkładał do elektrolitu. Nawiercał tylko górę, do elektrolitu jest jeszcze daleko.

A ilość wody to symbolicznie, chyba żeby pokazać jak.

 

Wiele ludzi kupuje akumulatory nieświadomie, taki dali taki wziąłem. A to że nie ma dostępu do korków okazuje się dopiero jak trzeba tam zajrzeć bo akumulator słaby. A z zewnątrz wygląda jak ten z korkami tylko przykrytymi zaślepką.

 

Edit:

Regeneracja to trochę słowo na wyrost, to raczej typowa obsługa akumulatora, tylko utrudniona przez producenta.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dolanie wody to nie jest regeneracja. Autor tego filmu zamieścił go kiedyś na elektrodzie. Spękał po tym jak został zjechany przez specjalistów w każdym poście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Regeneracją akumulatora można nazwać ładowanie odsiarczające...a nie dolewanie wody.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No właśnie, bo jeżeli przez brak wody stracił na pojemności, to wystająca część płyt jest już zasiarczona i dolanie wody nic mu nie pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0

Mam pytanie do specjalistów czy wymiana elektrolitu w akumulatorze coś może w starym akumulatorze?

 

 

 

Kolego, następnym razem pisz poprawnie, bo będę zmuszony przyznać punkty.

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Takiemu akumulatorowi pomoże tylko utylizacja. Jeżeli jest zasiarczony wlanie nowego elektrolitu spowoduje jeszcze większe zasiarczenie. Taki akumulator można poddać odsiarczaniu w okresie 3-6 miesięcy i zobaczyć czy pojemność wzrośnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

srubokręt nie mógł wejść w reakcjo bo trwało to tylko chwilę :) a sróbki by się rozpłyneły po jakimś czasie:) wg mnie ciekawy pomysł :) producent będzie musiał po obejrzeniu tego produkować akumulatory ze stali używanej do dzwi pancernych haha :D


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zgadza się, ale jeśli nie wytarł śrubokręta pozostałości kwasu zrobią na nim robotę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez KRISS75
      witam wszystkich i proszę o pomoc,mam mf 6170 i nie wiem jaki akumulator do niego kupić?
    • Przez silny84
      Witam. Mam problem z ciągnikiem mf 6130. Ciągnik nie pali, tak jakby został odcięty dopływ paliwa. Kręcę rozrusznikiem aż akumulatory mi się wyczerpią, a on nie reaguje. Z tłumika nie widać żadnych oznak spalin. Bezpieczniki w kabinie wszystkie są ok. Z kontrolkami wszystko też jest w porządku. Proszę o pomoc.
    • Przez pablo21
      A wiec mam taki problem w moim MF 3080 ze zawiasy w dzwiach czy tam te tulejki plastikowe co tam sa juz sie wyrobiły i drzwi sie opusciły troche i zamykaja sie tylko na pierwszy zabek w zamku i to do tego z trudnoscia ale nie wiem jak wybic te swoznie które sa w zawiasach? Moze ktos juz to robił w swoim MF albo wie jak to zrobic bo ja probowałem i nie mam pojecia jak sie za to zabrac wogole ani w jedna ani w druga strone nie chce to wyjsc. A i jak potem to sie wybije to co z tym zrobic? Dotoczyc nowe swoznie i tulejki do nich zeby drzwi chodziły dobrze jak nowe? Bede wdzieczny za pomoc jakakolwiek. Moze problem wydaje sie smieszny ale w codziennym uzytkowaniu to przeszkadza.
    • Przez pokorny
      Witam, jakie macie akumulatory w 3050 ( 68km ), lub innych traktorach o podobnej mocy. Pojemność nie całe 4000cm
    • Przez celeron59
      Witam ostatnio w moim 3095 wyjełem jeden akulumator zeby go podładowac. po paru dniach odpaliłem ciagnik ale nie działa dynashift oraz nie palą sie kontrolki od przedniego napedu i wom .Prosze o pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj