magik123

ciśnienie oleju renault 155.54

Polecane posty

accu    0

czy ten zawór / sprężynka jest umieszczona w podstawie filtrów, od dołu i wykręca się to poprzez (chyba to) korek na płaski klucz?? próbowaliśmy odkręcić i nie za bardzo daje rade..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

Mam pytanie czy Renia na MWM powinna z odmy dmuchać jak się rozgrzeje? Nie to że bardzo, ale trochę :)


Renault jest Bogiem...Orka nałogiem...Jazda zabawą...Paliwo podstawą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    631

w mojej po rozgrzaniu delikatny dymek się pojawia... Chyba po to jest odma żeby wszystkie gazy i opary tędy wylatywały.. Ważne żeby olej z niej nie leciał...

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

U mnie olej nie leci tylko delikatny dymek się pojawia, dzięki za odpowiedź :)


Renault jest Bogiem...Orka nałogiem...Jazda zabawą...Paliwo podstawą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

u mnie to moze nie dymek bo w dzien cezko dojrzec ale jak sie przyloży ręke to czuć , ale oleju oczywiście z odmy nie uświadczy


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    631

hmmm dzisiaj tak spojrzalem na odme w mojej reni to tak jak koleka wyzej napisal-nie widac tylko czuc... Choc jak sie spojrzy pod odpowiednim katem na czarnym tle to mozna zauwazyc ta chmurke:) ale zauwazylem tez ze koncowka odmy jest lekko brudna od oleju... Podkladajac chusteczke nic nie widze ale z tego wynika ze raz kiedys musi cos tamtedy poleciec...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153

U mnie w 133-14 w odmie jest filterek i był tak zabity że aż olej bryzgał przez miarkę-wyczyściłem i spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123p    1

a w którym miejscu jest ten filterek ?? nie wiesz czy w 106.14 tez jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

Dołączam się do pytania kolegi wyżej :)


Renault jest Bogiem...Orka nałogiem...Jazda zabawą...Paliwo podstawą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153

Filterek jest na końcu odmy u góry-tam gdzie łączy się z blokiem.Trzeba odkręcić tylko 1 śrubkę plus obejmkę do przewodu który przytrzymuje przewód od chłodnicy.Na końcu odmy u góry jest taka jak by metalowa rurka długości ok.4-5 cm ,i w tej rurce jest krążek z cienkiej blaczki z otworami ,trzeba go podwarzyc i wyciągnąć włosień i go umyć.Poprawa w 100 procentach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey3085    0

czyli zeby dostac sie do zaworu trzeba odkrecic filtr oleju czy może gdzies na zewnacz niemogę znalesc go bo zasłania wszystko rama

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

koszt za dwie sekcje ok. 1400zl, 3 sekcje to ponad 2 tys.

ceny przyblizone


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matyziak    6

pompy dwusekcyjne kosztuja od 1200 w góre, tej za 1200 nie radze bo to szrot tak za ok 1500 da sie juz dobra kupic.

 

a filtr od pompy hydraulicznej trzeba wymieniać ??

 

Po to sa filtry, rzeby cos filtrowały -> tzn. zatrzymywały jakies czasteczki-> te zatrzymywane czasteczki je zabrudzaja-> czyli trzeba wymieniac;p ot prosta zasada:p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Pierwszym powodem może być rozerwanie filtra, nadwyrężanie pompy. Gdy robili mi jeszcze w pomie silnik do c360 to byłem przy odpaleniu - miał 7atm. Bez zastanowienia odkręcali misę i obniżali do 4. Czy jest jakiś konkretny powód nie przekracznia 6 atm to nie wiem ale o tej granicy ciśnienia słyszałem od nie jednego mechanika, nawet w silnikach przy autobusach (ok 280km) nie przekraczają 6atm.

Powyżej 6 Atm następuje "wymywanie silnika"


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matyziak    6

takiej nie wymieniałem, ale mniej nie kosztuje na pewno. zeby ja wyjac trzeba przednim mostem odjechac(chyba). Tam przy niej okreca sie przewód czesto i traci sie tam cisnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153

Cieknie mi ropa w pompie wtryskowej w 133-14 przez drążek do ktorego podłącza się cięgno od gazu-wchodzi to w pompę i zwiększa dawkę paliwa.Kapie mi przez górę i nie wiem jak to uszczelnić ,czy wyciągnę przez górę i założyć chyba nowa gumkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel265    0

Witam Koledzy mam pytanie zaciera mi dzwignie zaworowa na 6 cylindrze tak jak by nie bylo cisnienia na popychaczu czy moze mi ktos pomóc i doradzic :( powazny problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel265    0

mają przepływ a jakie ma byc cisnienie oleju i jaki olej w tych silnikach

Edytowano przez KRISTOFORn
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

witam jeszcze jedno mozna sprawdzic czy olej dochodzi do dzwigienek tzn odkrecic pokrywe zaworow i odpalic silnik i powinno byc widac czy olej dochodzi do dzwigni jesli drozne sa kanaly popychaczy a nie ma smarowania dalej to trzeba sprawdzic szklanki popychaczy

Edytowano przez PIOTREK79

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel265    0

dzieki koledzy ale lipa jak nie wiem co musze wymienic popychacze dzwignie i chyba szklanki nie ma cisnienia w nich i nie smaruja koników ma cisnienie na wolnych 2,2 a na wysokich 4.0

Edytowano przez KRISTOFORn
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez lukasz248
      Jaki olej lać do hydrauliki w koparce zbudowanej na jumz? Gdzieś wyczytałem, że w przednie pompy powinny być zasilane olejem silnikowym.? I jeszcze jedno pytanie, gdzie w skrzyni znajduje się korek kontrolny poziomu oleju? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj