magik123

ciśnienie oleju renault 155.54

Polecane posty

magik123    0

Witam !!!

Mam problem z ciśnieniem oleju w silniku MWM na zimnym pokazuje 6 bar jak sie rozgrzeje spada poniżej 1 bara silnik jest po remoncie wymienione sa uszczelniacze na zaworach panewki wal po szlifie i reszta uszczelek wymieniony olej filtry pompa wizualnie sprawdona nie ma żadnych uszkodzeń silnik pracuje ładnie a problem z ciśnieniem jest nadal Co to może być za przyczyna ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zawór bezpieczeństwa-przeciążeniowy pompy sprawdzony?

Pompa oleju w rzeczywistości może się już skończyła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

pompa


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frankoo    6

Wtrącę się w temat, przy jakim ciśnieniu powinna się zapalić kontrolka oleju ??

Jeśli przez bagnet pluje olejem na rozgrzanym silniku i przez wlew oleju do silnika też m,ocno dmucha to znaczy że pierścienie się skończyły ??

Edytowano przez frankoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153

Przyłączam się do tematu u mnie w 133-14 przez bagnet też pluje ,sprężanie dobre bo w mróz pali bez świecy,a ciśnienie na zimnym 4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

W większości przypadków jeśli się wykluczy że silnik jest zjeżdzony, to przyczyny trzeba szukać w odpowietrzniku silnika(odma). Może być przytkany i gazy wychodzą innymi otworami wyrzucając olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Wtrącę się w temat, przy jakim ciśnieniu powinna się zapalić kontrolka oleju ??

 

Sprawdź czy nie pisze na czujniku.

Powinno być 0.6 Bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153

Umnie odmą praktycznie nic nie dmucha,może i jest zatkana,jak ja czyścić.Jak miałem ihc 1055 to dmuchało że było widać dym a tu nie,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
magik123    0

zawór przelewowy podkręcony i na podkręconym pokazuje 6 bar i spada poniżej 1 też stawiam na pompe olejową a wie ktoś czy opłaca sie regenrować czy lepiej wymienic na nową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matyziak    6

Odnosnie szlifu wału, to moje zdanie jest takie ze lepiej tego unikac. W moim przypadku traktor po szlifie chodził rok i pekł wał pomiedzy 3 a 4 tłokiem. fakt ze przez ten rok zrobił 1500 mth. dowiadywałem sie z róznych źródeł, ze "zachodznie" wały tak mają po podczas szlifu sie rozgrzewają i spada im wytrzymałosc. A nowy wał do renówki orginalny to koszt 21 tys zł:) tak, tak 21 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

@matyziak -- za 21 to całą Renie kupi :D Nie opłaca się silnika robić znajomy co jeździ do Niemiec to mówił, że dużo handlarze silników kompletnych kupują :)


Renault jest Bogiem...Orka nałogiem...Jazda zabawą...Paliwo podstawą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    74

na allegro miesiąc temu za silnik do 155.54 7 tys chciał teraz się podniósł na 15 (spalona kabina)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Kolego MAGIK Pierwsze co powinieneś zrobić to wymienić pompę (nie będzie droga, są tanie) Następnym powodem może być zbyt przyszlifowany wał (wystarczy na jednej panewce choć mało prawdopodobne) Następnie nie trzymający ciśnienia zawór (nie wiem czy on czasem nie jest w pompie) a na końcu wytarty wałek rozrządu (w niektórych modelach są tulejki na wałku). Przy takiej naprawie wymiana pompy na nową to podstawa, jakie miał ciśnienie przed remontem????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Tego silnika nie rozbierałem np c360 ma w pompie, Silnik perkins 6 (claas senator) ma osobno, ciągnik deutz 6cyl z 70 lat w pompie Tak więc trzeba miskę odkręcić aby sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

To ile powinna w końcu mieć po rozgrzaniu a ile na zimnym ?


Renault jest Bogiem...Orka nałogiem...Jazda zabawą...Paliwo podstawą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Na rozgrzanym ciśnienie nie powinno spaść poniżej 1atm wtedy można jeszcze spokojnie spać. Ciśnienie nie powinno przekraczać 6atm chyna że gęsty olej to można troszkę poczekać aż się rozgrzeje i spadnie ciśnienie i dopiero jechać.

Zauważyłem że jak dobry silnik to ciśnienie pomiędzy rozgrzanym a zimnym dużo się nie różni, u mnie w perkins 6cyl przed remontem różnica była 2atm, po remoncie 0.9atm, teraz po 8 sezonach różnica jest 1,4atm. Natomiast w mtz na zimnym mam 2,9 a na rozgrzanym 2,4 (wszystko sprawdzane na tych samych obrotach) ale w rusku mam tak że nawet na min. obrotach (ledwo się kręci) nie spadnie poniżej 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

Dlaczego nie powinno przekraczać 6 atm ?


Renault jest Bogiem...Orka nałogiem...Jazda zabawą...Paliwo podstawą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Pierwszym powodem może być rozerwanie filtra, nadwyrężanie pompy. Gdy robili mi jeszcze w pomie silnik do c360 to byłem przy odpaleniu - miał 7atm. Bez zastanowienia odkręcali misę i obniżali do 4. Czy jest jakiś konkretny powód nie przekracznia 6 atm to nie wiem ale o tej granicy ciśnienia słyszałem od nie jednego mechanika, nawet w silnikach przy autobusach (ok 280km) nie przekraczają 6atm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

ja mam silnik po kapitalce , i pompa po regeneracji i zawór mam ustawiony na 4,5 na zimnym a na cieplym mam 3,8 bo zegar mam w kabinie , duże ciśnienie powoduje szybsze zużywanie się " oleju , zawór jest w podstawie filtra oleju taka śruba na płaski śrubokręt i pod nią jest zawór


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Opłacało się regenerować pompę, co w niej zrobili? I na twoim silniku też widać małą różnice pomiędzy ciepłym a zimnym :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
accu    0

Koledzy gdzie w tym silniku jest zawór bezpieczeństwa-przeciążeniowy pompy??

dzisiaj pojawil sie prblem ze cisnienie przestało reagorwać na zmiany obrotów - diagnoza telefoniczna, padło na pękniętą sprężynkę tego zaworu - gdzie jej szukać??

Edytowano przez accu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

jak mowe jedyny zawór jaki był to w podstawie filtra przynajmniej w moim 120.54 , pompy praktycznie nie regenerowali kazali ją dać razem z innym częsćiami do sprawdzenia, rozebrali ją i była bez rys i dali nowe uszczelnienia i złożyli od cała regeneracja. szlif wału etc miałem robione w AutoWache w Poznaniu w Wysogotowie. także firma naprawde konkretna


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez lukasz248
      Jaki olej lać do hydrauliki w koparce zbudowanej na jumz? Gdzieś wyczytałem, że w przednie pompy powinny być zasilane olejem silnikowym.? I jeszcze jedno pytanie, gdzie w skrzyni znajduje się korek kontrolny poziomu oleju? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj