Zaloguj się, aby obserwować  
adminer

Pronar 82 TSA hamulce a hydraulika

Polecane posty

adminer    0

Witam, ostatnio wymieniłem olej w hydraulice w pronarze i teraz dziwnie mi się zachowuja hamulce, ma to coś wspólnego ze sobą ??

co do hamulców to jak zaczynam hamować to nic nic nic a później od razu koła się blokują, nie można delikatnie zwolnić tylko od razu blokada, i prawe i lewe tak mają.

 

Pozdrawiam i proszę o poradę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Miałem ten sam problem. Ogólnie hamowały dobrze ale po długim zjeździe z górki na hamulcu zaczęły się blokować. Poszły w rozbiórkę, wyczyszczone papierem, odtłuszczone, solidna regulacja i po problemie. Przynajmniej do przodu bo cofając zdarzy się że lewy zablokuje. Mam w nim tarcze klejone. to jakieś śmieszne tworzywo którym zalana jest metalowa tarcza. Albo mięknie ono pod wpływem ciepła, albo tworzy się na nich klejący nagar. Trudno powiedzieć gdzie tkwi przyczyna.

Olej z hydrauliki raczej nie ma tu nic wspólnego z hamulcami. W żaden sposób nie jest w stanie się tam dostać.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cielak1995    0

Miałem ten sam problem. Ogólnie hamowały dobrze ale po długim zjeździe z górki na hamulcu zaczęły się blokować. Poszły w rozbiórkę, wyczyszczone papierem, odtłuszczone, solidna regulacja i po problemie. Przynajmniej do przodu bo cofając zdarzy się że lewy zablokuje. Mam w nim tarcze klejone. to jakieś śmieszne tworzywo którym zalana jest metalowa tarcza. Albo mięknie ono pod wpływem ciepła, albo tworzy się na nich klejący nagar. Trudno powiedzieć gdzie tkwi przyczyna.

Olej z hydrauliki raczej nie ma tu nic wspólnego z hamulcami. W żaden sposób nie jest w stanie się tam dostać.

popieram kolegę też tak miałem zrobiłem to samo i gra a olej nie ma nic wspolnego poprostu zbieg okolicznoci Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    101

To częsty problem w pronarach i belarusach. U mnie mam to samo i czeka mnie rozbieranie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adminer    0

ale dwa koła jednocześnie ?? ja rozumiem jak by jedno się blokowało a drugie normalnie hamowało, ale to trzeba mieć pecha ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he. Dokładnie. Chyba że na blokadzie jeździsz. Trudno powiedzieć co je boli. To chyba taki urok tej konstrukcji. To samo dzieje się w zetorach i 80-kach.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin1515    10

Odkreć kola , wyczysc tarcze dokladnie , ustaw hamulce i zakontruj sruby i wszystko bedzie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrass
      przymierzam sie do zakupu przyczepy Pronar t700 chcialbym poznac wasze szczere opinie na jej temat
    • Przez Holuzniak
      Witam .Od jakiegoś czasu pojawił się następujący problem w moim MF 6190 a mianowicie po wciśnięciu pedalu hamulca lekko opada na dół i dopiero przed samym końcem zaczynają działać hamulce ,dodam że dzieje się tak też z dźwignią od hamulca ręcznego. W ostatnim czasie nic nie było w ciągniku reperowane ani też wymieniane olej itp a  problem się pojawił. Co może być przyczyną tego stanu?
    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez Giegor
      Witam
      Mam problem z hamulcami w Proximie cały czas się zapowietrzają, pochodzą 2-3dni i znowu trzeba odpowietrzać.
      Gdzie szukać przyczyny czy w wyrównywaczu czy w zaworze za zbirnikiem paliwa?
      Bardzo proszę o pomoc
       
       
    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj