Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rolnik1522

Fendt Farmer 310 lsa 1991r. [kasowanie błędów]

Polecane posty

rolnik1522    1

Witam Panowie interesuje mnie taka żecz. Czy w Fendt-cie z ehr-em nowszego typu ten na caly błotnik, da się jakoś sprawdzić i usunać błędy?? Poniewarz miga mi kontrolka Diagnose...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radan    28

Serwisanci powiedzieli u mnie na przeglądzie że każdy komputer można zresetować od małych błędów odłączając (-) minusowy zacisk od akumulatora na około 60-70 sekund.

Nie korzystałem jeszcze ale warto to sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rolnik1522    1

Przeglądałem tematy i owszem jest troche na ten temat ale jak nic konkretnego nie znalazlem, założyłem własny. No u mnie w Fendt-cie jest wyjęty aku na zimę to może się zresetuje :) A słyszał ktoś o innym sposobie?? I jeszcze takie pytanie musze w Fendt-cie pospawać jeden hak cbm i czy moge to zrobić śmiało czy lepiej odłaczyć aku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tay29    26

Aku lepiej odlaczyc nawet jezeli spawasz maszyne przypieta do traktora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    82

Nic nie usuniesz, miga bo masz błąd, usuniesz usterke, błędu nie bedzie i nie bedzie też migac, tam sie nic nie usuwa.

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik1522    1

Aha to dzieki kolego za konkretna odpowiedz widac ze masz wiedzę na ten temat. I taka sprawa musze odczytac jaki to jest blad ale domyslam sie ze jest to zwiazane z tymi bolcami co trzymaja ramiona tylnego tuz-a. I wlaśnie czy szukac czegos bo nic sie nie dzieje tylko ta kontrolka zaczyna migac i to nie zawsze, przewaznie po dlugiej pracy w polu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    82

Odczytasz błąd to pomożemy...a o odczytywaniu błędów jak sie to robi gdzieś to już pisałem takze szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lee001    0

Kolego gdzieś na forum było o tym błędzie, poszukaj powinieneś znaleźć pojawiało się to w zasadzie kilka razy, o ile mnie pamięć nie zawodzi to jest to któryś z sworzni pomiaru siły, w najlepszym przypadku będzie uszkodzony przewód lub zaśniedziała kostka w najgorszym sworzeń do wymiany, jest on dość drogi. Ale nie ręczę, że to o to chodzi. Co do tego spawania to ja też miałem taki problem dzwoniłem do serwisu i powiedzieli mi, że jeśli spawam migomatem to wystarczy wyjąć akumulator a jeśli elektrodową spawarką to najlepiej będzie zdjąć całe ramię i tak też uczyniłem. Jeśli chodzi zaś o "kasowanie" błędów to wyjmowanie akumulatora nic Ci nie da ponieważ te błędy zapisują się w module komputerowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    82

33 to spadek napiecia poniżej 12v w układzie EHR, tych błędów sie nie kasuje, ustepuja one same po usunięciu usterki!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lee001    0

Tak właśnie myślałem, zastrzegłem, że nie jestem pewien. Masz rację że błędów EHR się nie kasuje ale te które wyświetlają się na komputerze już tak i to je miałem na myśli mówiąc że się ich nie skasuje wyciągając akumulator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Nie bardzo rozumie sposób myślenia niektórych osób... Dlaczego przy pokazującym sie kodzie jakiejkolwiek usterki miałoby nastąpić składowanie błędu po wyjęciu akumulatora. Jak juz napisał JD 1052 błąd znika po usunięciu usterki. Usterka która wystąpiła w ciagniku, na przykład uszkodzenie potencjometru, siłownia, czy uszkodzone przewody nie naprawia sie same tylko dlatego ze wyjmiemy na dwa dni akumulator. Poza tym jakakolwiek usterka powiadamia nas o jakiejś nieprawidłowości w ciagniku, więc nie należy tego ignorować i wychodzić z założenia ze to tylko jakaś migajaca lampka która zestresowac chce nas producent.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kermit154
      Witam.
       
      Jestem w trakcie naprawy ciągnika fendt favorit 514c turboshift rok 95.
       
      Zaczne może od tego jak dosżło do usterki.
       
      Znajomy wybierał się po nowy rozrzutnik ale zauważył wyciek oleju od hydrauliki ze skrzyni biegów.
       
      Dolał do skrzyni 30L ponieważ nie wie jaki ma stan oleju bo mu wskaźnik nie działa na wyświetlaczu.
       
      Pojechał po rozrzutnik, przyjechał ( w drodze ciągnik zachowywał się normalnie) zaparkował.
       
      Zgasił ciągnik i poszedł na obiad po obiedzie odpala a ciągnik ani do przodu ani do tyłu.
       
      Na pupicie na przemian miga kontrolka ostrzegawcza (czerwony trójkąt) i kontrolka od kierunku jazy w przód.
       
      Zmiana kierunku jazdy po przycisku nic nie daje nadal mrugają kontroli te co opisałem wyżej.
       
      Dodatkowo na wyświetlaczu tym centralnym pokazuje się błąd:
       
       
      4.1.10 na przemian z symbolem kontrolki smarowania przekładni.
       
      oraz
       
      5,1,72 na przemian z kontrolką reduktora
       
      Znalazłem pewne objaśnienie tych błedów w instrukcji od fenda 814.
       
      Odpowiednio:
       
      4.1.10 Oznacza cytuję: Zdefektowany zawór neutralny. Przełącznik w pozycję neutralną. nie jest możliwe uruchomienie.
       
      Gdzie szukac tego zawóru? Dodam jeszcze, że ten błąd występuje po uruchomieniu silnika.
       
      5,1,72 Oznacza cytuję:Zdefektowany wodzik. Nie ma możliwości redukowania biegów ( polowe/szosowe)
       
      Błąd ten występuje i na zapłonie i na uruchomionym silniku.
       
      Nie kasowałem jeszcze błędów bo nie wiedziałem jak. W jaki sposób przeprowadzić kasację błędów?
       
      Czy wykonuję się to tak jak gdzies znalazłem w poście instrukcję ( strzałki w góre i w dół i enter i esc)?
       
      Wczoraj znalazłem uszkodzone przewody od jakiegoś czujnika po stronie prawej ciągnika (strona od "pasażera") czujnik z trzema przewodami gdzieś na wysokości sprzęgła, przewody kolorów (brąż, biały, biało-brązowy). Naprawiłem ta wtyczke ale nic to nie dało.
       
      Bardzo proszę o pomoc.
       
      Dziękuję.
    • Przez Denis1997
      Witam. Koledzy pomóżcie mi !
      Mama problem, a dokładnie  nie mam pojęcia jak rozebrać zwrotnice. A bliżej przytaczając problem to jak zdemontować seger widoczny na zdjęciu ?
       


    • Przez bzykuu
      Witam
      Nadszedł czas na zmianę ciągnika, trzeba w końcu przesiąść się z C-360 poczytałem parę postów, parę możliwości już odrzuciłem, finalnie muszę wybrać któryś z ciągników: Deutz Fahr DX4.50(lub wersje poboczne), Fendt 108, MTZ 82 lub jeszcze Landini 7550. Szukałem postów o dostępności części i ich ceny, awaryjności itp lecz bardzo ciekawi mnie wasze zdanie w porównaniu tych ciągników co wy byście wybrali. Czy wy mieliście styczność z tymi ciągnikami czy w sklepach są dostępne części a jak są to czemu tak drogo Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.
    • Przez zdredzik
      Witam.
      Posiadam Fenda 916 Vario i mam problem z hydraulika, mianowicie nie działają sekwencje z joystika(czerwona i zielona) oraz nie wyświetlają sie one na monitorze.Żółta i niebieska działa.
      Z gory dziękuję za pomoc.
    • Przez daniello7745
      Pytanie od "świeżego" użytkownika Fendt'a. Gdzie znajdę złącze przewodów elektroniki "E"? W instrukcji, którą posiadam, opisane są konkretne piny, ale nie wiem, gdzie szukać tego złącza. Potrzebuję tego do sprawdzenia ciągłości przewodów od czujnika poziomu paliwa, ponieważ wskaźnik "pływa" od max do min. 
×