Zaloguj się, aby obserwować  
MateuszT25

Problem ze światłami

Polecane posty

MateuszT25    0

Witam

Ostatnio kupiłem i założyłem nowy przełącznik do świateł i wymieniłem bezpieczniki.

Dioda (Niebieska) po włączeniu przełącznika świeci i wszystko jest ok, lecz światła nie świecą, zmienianie krótkie/długie też nic nie daje.

Kierunkowskazy również, jakiś miesiąc temu przerywnik do nich był wymieniany i działał, teraz już nie. (Nie słychac nawet tego "pykania") dioda (Zielona) nie świeci.

Gdzie może byc problem?

 

Drugie pytanie, czy wymiana elektryki jest bardzo skomplikowana? (Miałem to zrobić lecz po zerknięciu pod panel dałem sobie spokój)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cielak1995    0

wymiana instalacji jest prosta ale tylko jak masz schemat, gdy go nie masz będzie troche trodniej.A sprawdz czy napięcie dochodzi do przełącznika moze dochodzić tylko do diody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszT25    0

Sprawdzę tą stacyjkę, ale wątpie żeby coś samo z siebie sie w niej zepsuło.

 

/edit

Cielak1995

 

Schemat mam w książce od mojego władka, ale trudno się z niej wyznać co do czego.

 

Co do napięcia to zaraz pójdę i sprawdzę.

Edytowano przez MateuszT25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bercik92    2201

wymiana instalacji jest prosta ale tylko jak masz schemat, gdy go nie masz będzie troche trodniej.A sprawdz czy napięcie dochodzi do przełącznika moze dochodzić tylko do diody.

 

 

 

 

 

schemat jak schemat...bez niego tez da rade.. :P problem jest się dostać i ogarnać wszystko to co sie znajduje pod "deską"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cielak1995    0

 

 

 

 

schemat jak schemat...bez niego tez da rade.. :P problem jest się dostać i ogarnać wszystko to co sie znajduje pod "deską"

jak masz troche pojęcia o tym to nie bedziesz miał problemu to tylko sporo kabli a mało miejsca i "pajęczyna" ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A co ma do tego stacyjka? To nie ursus.

Pozycje się świecą? Czy brak tylko krótkich, długich?

 

Edit:

Upewnij się, że bezpieczniki dobrze wsadziłeś. Że przewodzą.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

Tak jak wyżej sprawdź bezpieczniki ja raz swoje przeczyszczałem z tego syfu to później rozrusznik mi nie krecil. Ale jeszcze raz dokładnie wsadziłem i wszystko działa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszT25    0

Wszystko sprawdzone, z tego co się dowiedziałem to Ojciec ściągał wszystkie światła. Nic mi o Tym nie powiedział.

Więc jest możliwość że źle podpiął przewody. Istnieje możliwość spalenie instalacji przez złe podłączenie, wie ktoś jak to podłączać?

Zdenerwowało mnie to troche bo nie pozaznaczał które przewody do których wpięć.

Co zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszT25    0

3 godziny bawienia z okablowaniem, i po problemnie.

I jeszcze jedno pytanie, przy tych bezpiecznikach obojętnie jakie druciki podchodzą?

Edytowano przez MateuszT25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A dokładniej o co chodzi?

O drucik w samym bezpieczniku który się przepala?

Powinien być jeden cienki drucik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszT25    0

Tak, o to mi chodziło.

A po przepaleniu tego bezpiecznika należy kupic nowy czy dosztukować jakiś drucik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszT25    0

No to ładnie, bo ja zakładając nowe druciki założyłem ich troche :/

W przypadku zwarcia raczej by ich nie przepaliło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak kupisz nowy bezpiecznik to ma on na sobie zapas drucika do naprawy bezpiecznika.

Jeśli już ktoś musi naprawić bezpiecznik to drucik powinien być pojedynczy i cienki.

Można dobrać go doświadczalnie, czyli zakładamy i włączamy wszystko co jest zabezpieczone tym bezpiecznikiem jak wytrzymał i nie zmienił koloru to jest dobry.

Jeśli będzie to jeden drucik to na pewno spali się jako pierwszy bo jest najsłabszym, najcieńszym elementem w instalacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

W każdy7m sklepie motoryzacyjnym kupi pojedyncze oprawy do bezpiecznika samochodowego na pojedynczy przewód ; przykręcic pod zaciski przy starej obudowie bezpieczników 3 sztuki i spokój z drucikami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A co jest złego w oryginalnych bezpiecznikach że trzeba je zmieniać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja mam taki problem ze swieca mi tylko postojowe swiatła i nie wiem dlaczego wszystko porobiłem kostki przecisciłem przełacznik zmieniłem i nie wime co jest ze nie mam krotkich i długich swiateł .... pomożta Pany :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Przełączanie krótkie-długie masz na kolumnie pod kierownicą. Oczywiście starsze wersje.

W pozycji na środku świecą tylko pozycje.

Sprawdź ten włącznik jak i zasilanie do niego.

A i jeszcze sprawdź żarówki w przednich lampach, jak i kostkę łączeniową między lampami na gilu od środka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj