Zamir

Ursus C-385 problem z odpowietrzeniem

Polecane posty

Zamir    0

Witam. Mam problem z ciągnikiem Ursus c 385 polega on na tym, że bardzo często się zapowietrza. Po jakimś czasie wymieniłem przewody, opaski ale nie wiele to dało. Do tego strasznie cięzko się go odpowietrza Czy mial ktos z was taki problem? Czy znacie jakis trik do szybkiego odpowietrzania? Dodam jeszcze ze pompa jest nowa to raczej nie jej wina. Prosze o rady i z gory dzieki, pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

wiesz moze czy w zbiorniku znajduje się rurka do zaciągania paliwa czy jest wylot od spodu ? gdzieś musi ciągnąc powietrze albo na oparach latasz:) na pompie sa dwie albo jedna sróbka na kluczyk chyba 6 badz 8:)


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx    30

Mialem podobny problem w claas-ie senatorze a winowajcal byl malutki filterek znajdujacy sie w pompce zasilajacej. Niewiem czy c-385 jest takowy, ale pompka jest podobna wiec mysle ze powinien tam byc.


Sprzedam kombajn claas senator tel.502157401. Zainteresowanych zapraszam na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zamir    0

Tak, filtry i odstojniki wygladają wporządku jak na oko rolnika, niesety nie jestem mechanikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

odkręć przewód od pompki do zbiornika i sprawdź jego drożność.Na króćcach lubią się zapychać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zamir    0

Ten przewód o którym piszesz balcerek1 został wymieniony już jakiś tydzień temu.

Edytowano przez Zamir

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie chodzi o to czy był wymieniony przewód, a o jego drożność. Jak go przy pompce odkręcisz to powinno swobodne nim paliwo wypływać.

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na pewno nie uszczelka.Odstojnik jest poniżej zbiornika i jakby było coś nie tak to by paliwo ciekło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zamir    0

KRISTOFOR tam czasami coś kapnie z tego odstojnika ale nie wygląda żeby był jakoś specjalnie popsuty. Zresztą teraz i tam uszczelka została wymieniona tak la pewności bo nie była już nowa tez już jakiś tydzień temu.

Edytowano przez Zamir

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Skoro coś tam kapnie to znak, że jest ta uszczelka do wymiany.

Ponawiam pytanie - sprawdziłeś drożność przewodów doprowadzające paliwo do pompki?

Odstojnik, zawór i przewody nie mają tylko wyglądać na drożne, one takie muszą być.Sprawdź a nie oglądaj.

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zamir    0

Ale człowieku powtarzam że te przewody zostały około tydzień temu wymienione a mimo to jak woziłem turem bele to mi się już zdążył zapowietrzyć...

Edytowano przez Zamir

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal831    1

może to zwykły syf w baku? ściągnij ten przewód od baku i tamtędy powinno lecieć jak po 3 piwach. jak nie to daj sprężone powietrze w ten przewód sprężarką albo chociaż pompką rowerową i obserwuj co sie dzieje dalej. jak nie bedzie ładnie leciało to masz bak do czyszczenia

Edytowano przez rafal831

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poosa21    856

U mnie w 3p sie zapowietrzał bo sie zapchał odpowietrznik w korku. A kiedy sie zapowietrza odrazu po odpaleniu czy trzeba troche poczekać? Sciągnik wężyk z pompki i dmuchnij do baku bo moze tam coś złapało i bierze za mąło paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

witam ja z tym silnikiem miałem podobnie nie wiem czy pomogę ale u mnie miałem problem z zaworem przelewowym i objawiało się to tak że silnik działał przez jakąś godzinę a potem się zapowietrzał i był problem z jego odpowietrzeniem więc zobacz czy ten zawór działa prawidłowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

znajomemu 30-tka się zapowietrzała jak tylko zgasił i chwile postała to już się zapowietrzy i trzeba było pompką po pompować żeby zapalić a trwało to wiele lat a przyczyna tkwiła w zatkanym przelewie do baku -był niedrożny co skutkowało sprężaniem powietrza w rurce a po zgaszeniu silnika powietrze się rozprężało i dostawało się do pompy i stąd co zapalał to musiał pompować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Zamir sprawdź jeszcze raz cały układ, koledzy wyżej dobrze prawią. Rurka która biegnie pod nie baku jest podatna na zapychanie, wystarczy mały paproch i nie ma dopływu paliwa. Warto też sprawdzić śrubę z zaworkiem która czasami lubi się zaciąć, podczas sprawnego działania układu odstojnik podczas pracy silnika powinien być cały wypełniony paliwem.


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zamir    0

Jutro przychodzi kolega mechanik i profesjonalnym okiem sprawdzi może w końcu coś się uda zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

może paliwo masz letnie i marznie


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

@ Zamir a próbowałeś ominąć całkiem bak, wkładając wężyk do bańki z paliwem ?


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1216    1217

Ja też w swoim miałem to samo, wszystko powymieniałem i dalej się zapowietrzał, okazało się później że w baku jak wspomniano wyżej coś było z rurkami, więc przewierciliśmy tam gdzie się przykręca odstojnik na wylot i jest spokój narazie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

No u mnie w 1214 też tak jakiś bezmózgowiec zrobił...I przez to zostaje nawet 30 litrów paliwa w zbiorniku...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1216    1217

U mnie też tak jest, ale ja tym się nie przejmuję, a z drugiej strony to co innego można wymyśleć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Ja myślałem żeby po drugiej stronie wywiercić i wspawać jakąś nakrętkę w która wkręcić drugi odstojnik i połączyć je ze sobą.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj