Zaloguj się, aby obserwować  
tay29

fendt turbomatik 310 lsa i pochodne wymiana plynow co gdzie i jak

Polecane posty

tay29    184

witam

molestuje to forum od dluzszego czasu i pomyslalem ze najlepiej jezeli ktos cos naprawia, pracuje przy swoich maszynach i chce pomagac innym uzytkownikom forum powinien robic zdjecia ktore w dokladnysposob pokazuja nam co i jak;p

 

zrobilem kilka fotek niedawno zakupionego fenda 310 lsa i mam kilka pytan . widzialek 3-5 watkow jednak bez zadnych zdjec i chcialbym je tutaj zadac

 

co oznaczaja pokretla na ehr podpisalem je liczbami niektore rozgryzlem jednak 3 dalej nie mam pojecia doczego sluza.

zbiornik do oleju hydraulicznego znajduje sie pod bakiem. przy zbiorniku wyrownawczym cieczy chlodzacej jest zbiornik ktory jest polaczony przewodami z wlasnie zbiornikiem hydraulicznym na czym to polega? i jak sprawdzic poziom oleju hydraulicznego.

zrobilem tez zdjecie filtru olekju hydraulicznego w metalowej obudowie (wiadomo do czego sluzy).

 

link do albumu zdjec http://www.fotosik.pl/u/tay29/album/1401187

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

kolego z tymi fotkami odpada do po pewnym czasie usuwają je serwery

co do pokręteł to napisz których 3 nie znasz

przez ten zbiorniczek wlewa się olej hydrauliczny i prze niego uchodzi powietrze z instalacji (tak mi sie wydaje) a poziom oleju sprawdza się miarką która jest wkręcona w śrubę która przykręca przewód od tego zbiorniczka do zbiornika oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tay29    184

Jesli chodzi o egr to 1,2,6,7

Zdjecia wrzucone na fotke mam juz przez rok( jezeli masz konto) takze by wypalilo. Dzis zmienialem olej silnikowy ( mobil delavac 15w 40) filtry paliwowe i oleju . Przymierzam sie do wymiany oleju w turbomaticu ( chociaz przy sprawdzaniu sprzegla "na hamulcu" zegar wskazuje 1040 obrotow. Oleju w skrzyni nie bede wymienial zero oznak zurzycia jakies rady?:)

 

A i jeszcze w zbiorniku na olej hydrauliczny jest wlew to po co zbiornik wyrownawczy i wlew pod zbiornikiem paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1862    1

EHR 1.siłowa praca z maszynami 2.szybkość reakcji na zmianę położenia maszyny 6.bezpiecznik 7.bezpiecznik.W turbomatiku olej wymienia się co 5000mtg ale jak masz wszystko ok to go zostaw w spokoju!Olej w skrzyni zmienisz jak puści uszczelniacz na tłoczysku i przeleje do niego hydrauliczny czego tobie nie życzę!Olej hydrauliczny sprawdzamy miarką w zbiorniku obok wlewu to ta śruba co przechodzą przez nią węże.

Edytowano przez dawid1862

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tay29    184

aha a jeszcze na 8 zdjeciu jest pokazany guzik. nie wiem czy tylko umnie on wystepuje ale czasem mozna nim zapalac traktor (nie zawsze dziala) o co w tym chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tay29    184

A jeszcze jedno dzis nie moglem odpalic ciagnika po przejechaniu kilometra i zgaszeniu go dopiero po jakims czasie 10 min zakrecil. Tak wgl nie krecil rozrusznik kilka razy mocniej wcisnalem pedal sprzegla i zapalil. Czy moze to byc spowodowane zasniedzeniem tego czujnika sprzegla?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tay29    184

img0407o.jpgwitam

do czego sa te korki ten nizej to wlew do skrzyni biegow ? i czy to normalne ze stary olej pieni sie jak coca-cola?

Edytowano przez tay29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Witam
      Mamy problem z ciągnikiem Fendt 306lsa w wersji bez ehr. Ciągnik kolegi więc nie znam dokładnie historii ale z tego wiem słabo podnosił podnośnik tylny. Pompa została wymieniona na nową i od tego czasu podnośnik podnosi ale się nie opuszcza. Nawet pod obciążeniem nie idzie do dołu. Ciągnik ma zamontowany ładowacz czołowy i ten działa poprawnie. Może ktoś miał podobny przypadek i posłowie gdzie szukać przyczyny ?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Kazik41
      Witam
      Mam następujący problem z moim fendtem (98r) otóż rewers nie przełącza biegów tylko blokuje sprzęgło na wyświetlaczu widnieje trójkąt oraz dźwignia zmiany biegów.Gdy mechanicznie przełączę bieg (w podłodze kluczem) to jedzie do tyłu a do przodu blokuje sprzęgło i odwrotnie.odpinałem akumulator oraz przewody od komputera nic nie pomogło cewki elektrozaworów również są sprawne.Komputer nie pokazuje żadnych błędów.Pojęcia nie mam co się mogło stać.Może ktoś miał ten sam problem i wie jak to odblokować?
      Czekam na odpowiedz.
    • Przez Lorak54213
      Witam ktoś wie gdzie mogę dostać takie kontrolki do Fendta turbomatic 

    • Przez Damiano604
      Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj