Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tay29

fendt turbomatik 310 lsa i pochodne wymiana plynow co gdzie i jak

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
tay29    25

witam

molestuje to forum od dluzszego czasu i pomyslalem ze najlepiej jezeli ktos cos naprawia, pracuje przy swoich maszynach i chce pomagac innym uzytkownikom forum powinien robic zdjecia ktore w dokladnysposob pokazuja nam co i jak;p

 

zrobilem kilka fotek niedawno zakupionego fenda 310 lsa i mam kilka pytan . widzialek 3-5 watkow jednak bez zadnych zdjec i chcialbym je tutaj zadac

 

co oznaczaja pokretla na ehr podpisalem je liczbami niektore rozgryzlem jednak 3 dalej nie mam pojecia doczego sluza.

zbiornik do oleju hydraulicznego znajduje sie pod bakiem. przy zbiorniku wyrownawczym cieczy chlodzacej jest zbiornik ktory jest polaczony przewodami z wlasnie zbiornikiem hydraulicznym na czym to polega? i jak sprawdzic poziom oleju hydraulicznego.

zrobilem tez zdjecie filtru olekju hydraulicznego w metalowej obudowie (wiadomo do czego sluzy).

 

link do albumu zdjec http://www.fotosik.pl/u/tay29/album/1401187

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxer    1

kolego z tymi fotkami odpada do po pewnym czasie usuwają je serwery

co do pokręteł to napisz których 3 nie znasz

przez ten zbiorniczek wlewa się olej hydrauliczny i prze niego uchodzi powietrze z instalacji (tak mi sie wydaje) a poziom oleju sprawdza się miarką która jest wkręcona w śrubę która przykręca przewód od tego zbiorniczka do zbiornika oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tay29    25

Jesli chodzi o egr to 1,2,6,7

Zdjecia wrzucone na fotke mam juz przez rok( jezeli masz konto) takze by wypalilo. Dzis zmienialem olej silnikowy ( mobil delavac 15w 40) filtry paliwowe i oleju . Przymierzam sie do wymiany oleju w turbomaticu ( chociaz przy sprawdzaniu sprzegla "na hamulcu" zegar wskazuje 1040 obrotow. Oleju w skrzyni nie bede wymienial zero oznak zurzycia jakies rady?:)

 

A i jeszcze w zbiorniku na olej hydrauliczny jest wlew to po co zbiornik wyrownawczy i wlew pod zbiornikiem paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawid1862    1

EHR 1.siłowa praca z maszynami 2.szybkość reakcji na zmianę położenia maszyny 6.bezpiecznik 7.bezpiecznik.W turbomatiku olej wymienia się co 5000mtg ale jak masz wszystko ok to go zostaw w spokoju!Olej w skrzyni zmienisz jak puści uszczelniacz na tłoczysku i przeleje do niego hydrauliczny czego tobie nie życzę!Olej hydrauliczny sprawdzamy miarką w zbiorniku obok wlewu to ta śruba co przechodzą przez nią węże.

Edytowano przez dawid1862

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tay29    25

aha a jeszcze na 8 zdjeciu jest pokazany guzik. nie wiem czy tylko umnie on wystepuje ale czasem mozna nim zapalac traktor (nie zawsze dziala) o co w tym chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tay29    25

A jeszcze jedno dzis nie moglem odpalic ciagnika po przejechaniu kilometra i zgaszeniu go dopiero po jakims czasie 10 min zakrecil. Tak wgl nie krecil rozrusznik kilka razy mocniej wcisnalem pedal sprzegla i zapalil. Czy moze to byc spowodowane zasniedzeniem tego czujnika sprzegla?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tay29    25

img0407o.jpgwitam

do czego sa te korki ten nizej to wlew do skrzyni biegow ? i czy to normalne ze stary olej pieni sie jak coca-cola?

Edytowano przez tay29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×