Chota

cięzkie URSUSY

Polecane posty

Vektor    9
a w tych ursusach montowano silniki zetora ????

ja w swoim U-1614 mam silnik zetora


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W ciezkich montowano silniki ZTS. Byla to taka wspołpraca miedzy narodami


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Silnik ZTS, Zetor'a i Ursus'a to jest to samo, ale tak naprawdę są to silniki ZTS'a montowane w Zetorach i Ursusach.

Jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poprostu ZTS robil silniki ktore byly montowane zarowno w Ursusach jak i w Zetorach. Pełna nazwa to ZTS Martin. Kris14 ma racje


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Józek    0

W ciężkich Ursusach montowano początkowo silniki Zetora, później zmieniły one nazwę na ZTS, obecnie to Martin Diesel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeF    43

Czyli do ciężkich ursusów i zetorów były montowane te same silniki?? Czy tak?? Produkcji, kiedyś czechosłowackiej, a teraz słowackiej(Martin). Czy Martin dalej produkuje silniki?


Czym chata bogata tym goście rzygają...
Ursus tractor emotion
Neo's & Ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Józek jesteś chodzącą encyklopedią ;) . Skąd masz tyle wiedzy o Ursusach ciężkich i ZTS-ie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTR281    2

silniki martina sa ok tylko w tych bez turbiny troche moment obrotowy przy maly a zuzycie paliwa przy duze ale ogolnie da sie je lubic ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Józek    0

Moment to nie wszystko, poza tym 6 garów to 6. Czy takie paliwożerne to nie powiedziałbym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
To zależy do czego porównasz te zużycie paliwa.

Mnie zawsze zastanawiało jak tak naprawde wygląda porównanie spalanie U-912 vs MTZ 80, bo obiegowa opinia głośno i wyraźnie krzyczy że ZTS to chleje a MMZ śmiga na kropelce. Ile w tym prawdy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

A na ile godzin pracy wystarczy Ci pełen zbiornik w 912?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Jeśli mam być szczery to nie wiem, musiałbym zapytać Ojca bo ciągnik już kilka lat nie pracuje w polu i osobiście nie miałem możliwości sprawdzić spalania w orce czy innej uprawie.

 

Podobno na dzień roboty wystarcza ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Mi w 912 wychodzi od 4 do 10 l/ mth w zależności od warunków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Niedługo postaram sie zmierzyć spalanie w turze, jednak narazie to nawet nie zrobie nim godziny bez przerwy mimo ze odpalam codziennie...

 

U Ciebie też rurka zasysająca paliwo ze zbiornika wchodzi w niego z prawej strony i w środku przechodzi na lewą? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

tak, trzeba uważac jak jest mało paliwa i pod stromą górke się jedzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

a do ktorego roku produkowali te serji 34 ????


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
    • Przez Kredkizosi
      Witam koledzy potrzebije pomocy w porównaniu cen a więc do sedna pacjent ursus c385 
      Do zrobienia tuleja przedniej osi zwrotnice ok więc narazie nie ruszamy
      chłodnica bo ma wyciek więc upierał bym się przy lutowaniu bo ta nowa to trochę tandeta
      Na krzyżakach kierowniczych są lizy więc również do wymiany 
      Ponoć są urwane jakieś śruby mocujące chłodnice więc ewentualne wiercenie i wydobywanie gwintów 
      I yeraz pytanie przy takim zakresie prac może kosztować robocizna w warsztacie niezależnym czy to się bierze z godziny czy od dzieła 
       
    • Przez szyszka
      Witam posiadaczy ursusow z chlodnica oleju przekladniowego, chcialbym takowa zalozyc lecznieweim dokladnie gdzie siee wpiac ??? prosze o zdjecia jesli byla by taka mozliwosc . z gory dzieki . a takze Kto ma dodatkowy rozdzielacz hydrauliki zamontowany , w swoim mam tylk odwa gniazda szybkozlacz
      a potrzebuje jeszcze dwa . dzieki czekam na pomocne porady.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj