Chota

cięzkie URSUSY

Polecane posty

Chota    12

co sądzicie o ursusach robinych w latach 90 czyli u-serii 1044,1134, 1234 i 1634 chodzi mi głównie o spalanie i jak z awariami ale tez piszcie plusy i minusy tych traktorów i co o nich sadzice

czy sa warte uwagi ???


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    68

Moim zdaniem są warte uwagi, gdyż to twarde maszyny - mało awaryjne, dobrze się prezentujące itd... :D

 

POZDRAWIAM...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Był przecież 1044. Miały zastąpić na początku lat 90tych serię 912 - 1614 ale jakoś nie wypaliło bo równolegle do dziś produkują obie serie w uciętym skladzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    68
Był przecież 1044. Miały zastąpić na początku lat 90tych serię 912 - 1614 ale jakoś nie wypaliło bo równolegle do dziś produkują obie serie w uciętym skladzie.

 

A to przepraszam za pomyłkę...nie spotkałem się z takim ciągnikiem.... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218
Moim zdaniem są warte uwagi, gdyż to twarde maszyny - mało awaryjne, dobrze się prezentujące itd... ;)

 

POZDRAWIAM...

 

mało awaryjne i dobrze prezentujące sie ?? LOL chyba, że jak na lata siedemdziesiąte i osiemdziesiąte :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12
mało awaryjne i dobrze prezentujące sie ?? LOL chyba, że jak na lata siedemdziesiąte i osiemdziesiąte ;)

w latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych ich jeszcze nie produkowano


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64
w latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych ich jeszcze nie produkowano

Nie na lata 90 to nie były takie złe maszyny nie przesadzaj, miały nawet lepsze kabiny niż Zetor w ciężkich modelach w tym okresie.

Pomyłka to tyczyło się do postu Arka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    68
mało awaryjne i dobrze prezentujące sie ?? LOL chyba, że jak na lata siedemdziesiąte i osiemdziesiąte ;)

 

Nie wiesz to nie pisz... :P :P

 

Czy dajmy na to URSUS 1634 jest awaryjny i wygląda daremnie - chyba nie...!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Jeszcze zależy z czym je porównywać ale np. z ciągnikami zachodnimi z połowy lat 90tych to wygląda kiepsko, krótkie kabiny na zachodzie już były w latach 80tych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

a jak jest ze spalaniem w tych modelach ????


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64
Jeszcze zależy z czym je porównywać ale np. z ciągnikami zachodnimi z połowy lat 90tych to wygląda kiepsko, krótkie kabiny na zachodzie już były w latach 80tych...

No tak ale znowu jak porównasz ceny z lat 90 Ursusa do zachodnich to wcale nie wypada tak blado w stosunku cena jakość dlatego jest tak dużo Ursusów z lat 90 w polskich gospodarstwacha a nie np NH czy JD co innego obecne czasy gdzie cena Ursusa poszła niestety mocno w góre a konstrukcyjnie praktycznie sie nie zmienił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

a w tych ursusach montowano silniki zetora ????


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

A jak jest z komfortem w tych kabinach?Bo nigdy nie mialem okazji pracować na takim sprzęcie z tą kabiną.


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

a własnie bo jak widzialem kabinke to wydawała mi sie troche ciasna

i jak to jest z tą hydrauliką bo mówia ze słaba pompa a wy co o tym sądzicie ???


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Aj tam ciasna, ale za to jaka wysoka (około 20 cm różnicy od tych starych) ;)

 

Co do pompy to jest wydajniejsza jak w biedniejszej serii 912-1614 :P

 

Zastanawiasz sie nad takim ciągnikiem (np. 1044 lub 1134) czy tylko chcesz sie doedukować? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

bo ja wiem jak kupowac to mozna by bylo nad takim pomyslec


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

No to na co sie czaić? Ciągniki są sprawdzonej konstrukcji, po części masz 15 minut drogi samochodem, wszystko zrobisz przy nich sam a jak nie to Pan Ziutek pomoże.

 

W standardzie masz 4x4, wygodną kabine, skrzynie z powershiftem ;) dużą mase własną i dobry uciąg. Czego chcieć więcej? Na alledrogo jest jakiś 1134 na bliźniakach za 55 tys.zł, zadzwoń i powiedz że proponujesz 49 tys. bez bliźniaków i jutro przyjeżdżasz :P Za takie pieniądze będziesz miał najwyżej padniętą zachodnią używke tej mocy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

bez blizniaków moze taniej ale z blizniakami lepiej wygląda ;) nikt we wsi nie podskoczy :P:P

no ale fakt oferta fajna

a i jescze jedno pytanie czy w nich montowano szkrzynie do 40 ???


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Ale po co Ci bliźniaki? Dla lepszego wyglądu? Z nimi nawet orać sie nie da, ciągnik będzie szerszy niż sprzęty które aktualnie posiadasz ;) zresztą zobacz jak często używa ich Hurlimann, prawie wcale... No chyba że chcesz upłynnić 4000zł i być skazanym na ugniatanie pryzm kukurydzy w akcji kiszonka :P

 

Napewno jest opcja szkrzyni 40, a może nawet jest we wszystkich :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Chyba 35 km/h max była skrzynka w nich, a ta kabina nie jest wcale ciasna. Z tyłu nie ma miejsca dla pasażera ;) . Głowy w niej nie pobijesz chyba że nie wiem co :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj