Skocz do zawartości
wlkp01

case 5150 problem z jazda

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
wlkp01    0

Witam.Jetem nowy i początkujący. Wcześniej już na forum były tematy dotyczące case 5150 , ale nic nie pasowało do objaw mojego ciągnika Posiadam CASE 5150 maxxum plus 94r. a wiec tak, podkładam coś pod koło np. kamień wrzucam bieg ciągnik podjeżdża do kamienia i nie ma mocy żeby na niego najechać , kolejnym objawem jest : na 1 i 2 biegu (mechanicznym) ciągnik jeździ bardzo powoli natomiast jak wrzucę 3,4 to nie ruszy z miejsca dodam ze biegi hydrauliczne działają 1,2,3,4 (na mechanicznych 1 i 2). Ciągnik kupiłem we Francji wymienili tam już pare rzeczy (mam te stare ,tarczki i jakieś tryby to chyba z pompy i pare innych rzeczy) Czy ktoś może mi pomoc w naprawie tego ciągnika lub poradzić coś na ten temat na czym skupić uwagę od czego w ogóle zacząć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lszczepa1    3

ja miałem coś podobnego, też mi wszyscy mówili sprzęgło, sprzegło

a skończyło sie na tym, że coś tam chłopaki z case zmostkowali na tym klastrze od jazdy przód tył i do dziś wszystko działa

na samym początku wyczytałem gdzieś że wystarczy restartować coś tam, wyciągając którąś z tych dwóch wtyczek co wchodzą do kabiny, na początku to wystarczało, ale późmniej jóż sie źyć nie dało

i skończyło sie tak jak napisałem wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Cielak1995    0

wszystko wskazuje na sprzęgło, ale powinno by je czuć.Jak u mnie ślizgało to kilka metrów od ciągnika było można to wyczuć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack83    14

zmierz ćiśnienie,na moje pompa,a te stare części sa napewno o twojego??

o kogo to kupiłeś?

Edytowano przez jack83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    165

Oj chłopaki na moje sprzegło na moje pompa na moje tarczki przecież nikt nie zrobi ciągnika przez forum i jak ma tą pompę zmierzyć metrówka ? przecież na wyjściu jest tylko jedno z czterech ciśnień wiec co ma mierzyć gdzie tu może być tak błacha przyczyna, ze szok, lub bardzo poważna, koncząca się nawet na urwanym wale powerschift, to jest skomplikowany ciągnik i autor bez porządnej wiedzy zegarów serwisówek zrobi tyle, że się na niego popatrzy, co do mostkowania, to jak masz ciągnik 92-93 rok i zmostkowali ci czujnik zeby pewnego dnia obu sprzlegieł ci nie zapią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkp01    0

:blink: no to mamy niezly gn...j z tym CASE .Dzieki panowie za info. i zainteresowani tym tematem. Kazdy z was pisze cos innego , kolega ZDUN chyba ma racje ze bez fachury sie nie obędzie . Chcialem wrzucic fotki na forum zebyscie mogli zobaczyc co bylo wymienione , ale nie wiem jak (jak ktos zainteresowany to moge wyslac na e-maila) jestem z okolic Jarocina moze ktos mi poleci jakiegoś mechanika np.ktory wam naprawial case -moze sie uda i naprawi :mellow:

 

tak ,tak dokładnie Case 5150 maxxum plus powershift.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrick30    0

witam...miałem 2 lata temun to samo...

 

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/37585-kupiony-case-5140-problem-z-jazda-do-przodu/#entry701618

 

do tej pory zachodzę w głowę jak ci holendrzy wiedzieli kiedy wypchnąć klamota bo jak testowałem na placu i jeszcze przez miesiąc na pusto to nie dało się nic wyczuć z tym sprzęgłem,wszystko chodziło a jak tylko poszedł w pracę to zaraz przestał jechać.

Ja to naprawiałem w Kucharach - Agrorami ...zostałem zaproszony do warsztatu po rozpołowieniu ciągnika .

Ogólnie skrzynia , silnik i cały ciągnik był w b.dobrym stanie a rozsypał się kosz sprzęgłowy od jazdy do przodu i to najprawdopodobniej z błedu

przy poprzedniej naprawie w holandii...mianowicie puściło takie zabespieczenie i się poluzowała nakrętka od takiego wałka który przechodzi przez

środek tego kosza i zakończony jest wielowpustem który dalej załączać ma napęd..w wyniku tego poluzowania zużyły się tarczki , pękły sprężyny dociskające i obudowa całego kosza sprzęgłowego ( mogę załączyć fotki tych rozwalonych części) . Wymieniałem wszystkie tarczki,przekładki,sprężyny,obudowę,oringi ale tylko od kosza jazdy do przodu bo reszta czyli kosz od jazdy do tyłu tarcze ham.ręcznego były minimalnie zurzyte, wymieniony został olej +filtr....

Jak jesteś zainteresowany szczegółami to pisz na gg 10736723

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    165

Mam w tej chwili Case 5140 na warsztacie ze spalonym sprzęgłem do wymiany pójdą oba pakiety przód i tył wszystkie uszczelienia i nie wiem czy hamulec ręczny też nie będzie robiony i pompa podająca i smarująca do sprawdzenia, jaką ty obudowę masz na myśli bo chyba nie cały kosz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrick30    0

.......taka metalowa puszka w której są te tarczki,przekładki i sprężyny ...popękała trochę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    165

I to wszytko cię tylko 10000 kosztowało ?? z koszem?? sam kosz kosztuje ponad 5 tyś dobrze ?? a gdzie jeszcze tarczki ręczny hamulce robota olej to nie realne z koszem na nowych oryginalnych częściach ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkp01    0

Od czegos trzeba zaczac. 1-hydraulika ,dzwonilem do kolesia ktory zajmuje sie hyrdaulika we wozkach widlowych,koparkach,ladowarkach itd. mowil ze przyjedzie i sprawdzi to i owo , gorzej jak zobaczy te ustrojstwo i podziekuje. Patrick30 ty miales problem jazdy w przód a w moim case nie ma roznicy czy jade do przodu czy do tylu tak samo sie zachowuje . No chyba ze mam awarie kosza sprzęgłowego od jazdy do przodu i do tylu no to wtedy pozostaje rozebrac maszyne na czesci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkp01    0

jaki układ masz na mysli?

 

sprawdzalem jeszcze pod siedzeniem sa 3 elektrozawory jeden od jazdy przod drugi od jazdy w tyl i działaja ,a ten 3 od czego jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragon1987    0

Witam prosiłbym o pomoc w podłączeniu radia w case 5150 ktoś odciął kostke i zostały same kable teraz nie wiem jak je podłączyć z kostką od radia nie wiem jak podłączyć te kabelki od lampki z lewej strony w środku kabiny może ktoś mógłby pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×