grzegoorz1983

cisnienie oleju w skrzyni biegów international 956xl

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Mam international 956xl i mam problem z cisnieniem oleju w skrzyni biegów kontrolka zapala sie jakieś dwie minuty po odpaleniu ciągnika prosze o pomoc.

Edytowano przez grzegoorz1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    28

u mnie w moim case 1056xl też sie zapala kontrolka w skrzyni nawet jak zmieniłem olej w skrzyni to nadal sie pali ale one już tak mają widocznie ;[ ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W miejscu gdzie jest czujnik cisnienia oleju skrzyni biegów jest dodatkowy korek, zamontowałem tam manometr i po odpaleniu pokazuje nawet 4bary ale po paru minutach pracy pokazuje już 1,5bara czujnik zapala kontrolke poniżej 2 a po 15 min. cisnienie wynosi 0.

Jestem ciekaw gdzie znajduje sie pompa oleju i czy można sie do nie jakoś dostać? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IWEK    0

Ja właśnie u siebie mam to samo w case 1056 zapala lampka ciśnienia oleju w skrzyni a póżniej przedni napęd jest załączony a jak jest u was?. Może ktoś wie gdzie jest zamontowana pompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    28

u mnie przedni napęd nigdy sam się nie załącza tylko przełącznikiem.w następnym tygodniu stawiam swojego case do mechanika bo musi sprawdzić mi pompę od wspomagania bo chyba już się kończy to odrazu powiem mu żeby zerknął na tą kontrolkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IWEK    0

Witam u mnie właśnie tak się dzieje z przednim napędem i też załącza tylko przełącznikiem myślę że u Ciebie jest podobna sytuacja a załancza się sam po jakeś godzinie pracy jak olej się rozgrzeje jest zbyt małe ciśnienie i nierozłancza tarczy. A jak jest jeszcze nierozgrzany olej to działa poprawnie. Jak by ktoś wiedział gdzie znajduje się ta pompa to był bym bardzo wdzięczny

Edytowano przez IWEK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    28

a ja u siebie wyjąłem filtr od skrzyni i przedmuchałem sprężarką i kontrolka przestała się świecić więc może tu tkwi szczegół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PREZZO    0

W MOIM 956 XL TEŻ PO ODPALENIU ZAPALA SIĘ LAMPKA I PO 10 SEK.GAŚNIE PONOWNIE ZAPALA SIĘ PODCZAS SZYBKIEJ JAZDY, PRZY ZATRZYMANIU GAŚNIE. FILTR NOWY, OLEJ W SKRZYNI TEŻ..I TEŻ NIE WIEM CZEMU TAK SIĘ DZIEJE...MOŻE KTOŚ MA JAKIŚ POMYSŁ NA TO....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Ten czujnik od ciśnienia kiedyś sprawdzałeś ,może masz gdzieś kabel od czujnika pęknięty i robią się cyrki .

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja sprawdziłem już wszystko czujnik przewód wymieniłem filtr i nic to samo, a nawet jeszcze gorzej na starym filtrze przez pare minut cisnienie było nawet 4 bary a na nowym jest non stop 0 dodam że filtr zakupiłem orginalny CNH. Dalej niewiem w czym jest problem pomocy!!! :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

W 885hl przy lewym kole jest płyta z pompom i zaworami sterując olej .A jak działa wspomaganie WOM podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Pompa siada widocznie. Pojeździj z 15min i poczekaj aż sie olej rozgrzeje bo może czyjnik wariować na mrozi. Znajomy tak miał w international ale nie pamietam jakim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dober111    0

W tej skrzyni są dwa filtry. Jeden przy cewce od napędu, a drugi jest wkręcony z boku na samym dole skrzyni. Wygląda jak taka długa rurka ok 30-40cm. U mnie właśnie ten był zasyfiony. Sprawdź obydwa może się poprawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w internationalu 956xl widze tylko jeden filtr z lewej strony skrzyni blisko korka którym sprawdza sie poziom oleju w skrzyni.

Przedni naped jest załanczany dzwignią a nie klawiszem, w linku poniżej przedstawiam foto skzyni z lewej strony z filtrem i zamontowanym manometrem w moim internationalu.

 

http://img831.imageshack.us/img831/9067/24032013796.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dober111    0

Widać kawałek tego filtra w prawym dolnym rogu zdjęcia które wkleiłeś . Trzeba wykręcić tą śrubę na 22 klucz i wtedy wyjdzie. Oczywiście wyleci prawie cały olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj spuściłem olej i wyczysciłem ten drugi filtr w kształcie rurki, był mocno zabrudzony!

Efekt zadowalający cisnienie jest kontrolka nie świeci, na manometrze przy wolnych obrotach pokazuje 2,5 bar przy obrotach ponad 4 a moze jeszcze więcej bo manomet miałem tylko do 4 bar. :)

Dziekuje za pomoc koledze dober111.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacperoo    0

Witam , posiadam Case 956xl , i mam problem z hamulcami , ponieważ ich wgl nie ma , hamulce są olejowe , i jak je zrobić , czy wystarczy odpowietrzyć a jeżeli tak to jak to zrobić . Pozr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    2

W case 956 hamulce są normalnie zalewane płynem,olej idzie jedynie na przyczepy.Najlepiej odpowietrzyc za pomocą duzej strzykawki z węzykiem ,wciskac płyn kolejno w każdy odpowietrznik zaczynając od pompki pózniej odpowietrzniki kół i odpowietrznik przy wyjsciu hydrauliki.Potrzebne 2 osoby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

witam, przyłącze się bo widzę że macie pojęcie o sprawie, ja mam taki problem iż napęd załańcza mi się po dobrze rozgrzaniu , ok po godz pracy jest ok, a do tego czasu naciskam włącznik załańczania i jest napęd ale tylko przy niskich obrotach silnika, jak tylko przyspieszę odrazu mi rozłancza, i tak pod upływem czasu i rozgrzewaniu się oleju napęd trzyma coraz to na wyższych obrotach, dodam że problem pojawił się nagle ,

czy to może być wina również w zapchanym którymś filtrze? czy pompa o której mowa w skrzyni? i gdzie się znajduje czujnik ciśnienia w skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

Witam u mnie właśnie tak się dzieje z przednim napędem i też załącza tylko przełącznikiem myślę że u Ciebie jest podobna sytuacja a załancza się sam po jakeś godzinie pracy jak olej się rozgrzeje jest zbyt małe ciśnienie i nierozłancza tarczy. A jak jest jeszcze nierozgrzany olej to działa poprawnie. Jak by ktoś wiedział gdzie znajduje się ta pompa to był bym bardzo wdzięczny

ta pompa znajduje się w skrzyni , w lewym przednim rogu u góry, wystarczy górny dekiel zdjąć i jest do niej dostęp, najpierw polecił bym ci powymieniać uszczelnienia w przystawce napędu, może  tak olej ucieka bokami jak się zrobi zadki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    2

Witam.Gdy by uszczelniacze nie trzymały ,a pompa nie dawała cisnienia naped był by cały czas załączony,dla tego ze cisnienie nie rozpierało by sprezyn talerzowych i tarczki przenosiły by obciązenie.Aby sprawdzic cisnienie na pompie wkrec manometr cisnieniowy,moze byc taki jak w opryskiwaczu w miejsce czujnika i przełącz na naped u mnie pokazywało na zimnym 6

 


Czujnik cisnienia oleju jest pod elektrozaworem,pod nim znajduje sie tez filter oleju chyba na klucz 22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez daniel20v
      Witam. Mam parę pytań odnośnie podnośnika w moim IHC.
       
      Interesuje mnie ta dźwignia od tempa podnoszenia (prawa górna), domyślam się że chodzi o to że odpowiada ona za szybkość podnoszenia, u mnie niestety nie ma reakcji na nią (czy odpowiada za coś innego a ja błędnie podejrzewam ?)
       
      Dwa to problem z podnoszeniem. Są dwie dźwignie, pierwsza od strony błotnika to poziom opadania / podnoszenia drugą to natomiast standardowa dźwignia od podnośnika do ustalenia  uniesienia wysokości ramion . Problem w tym że u mnie ona nie zostaje w wymaganym położeniu , a zawsze opada maxa (stąd ta blaszka tam dokręcona by się trzymał na górze ).
      Pytanie teraz co mogło ulec uszkodzeniu że ona się nie zatrzymuje w wymaganej pozycji ? 
       
      Na chwilę obecną by mieć wymagana pozycję podnośnika postanowiłem te dwie dźwignie połączyć i tak oto dwoma dźwigniami steruje na raz w wachlarzu od skrajnie dolnego poziomu do maxymalnie uniesionego . Pytanie tylko czy tak może być ? Czy nic się nie zepsuje w dźwigni która ustala ograniczenie odpadania i unoszenia gdy będę nią cały czas robił ?
       

    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
    • Przez Kamil723
      Witam,chciałbym wymienić olej w skrzyni w fendzie 304 89r.Zastanawiam się jaki olej wlać,na stronach z doborem oleju jest ich wiele,ale w większości to oleje STOU,czyli do wszystkiego i do niczego.Jaki olej polecacie do tej maszyny?
      Aa i jeszcze jedna sprawa,gdzie znajduje się filtr oleju skrzyni w tym modelu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj