Skocz do zawartości
grzegoorz1983

cisnienie oleju w skrzyni biegów international 956xl

Polecane posty


Mam international 956xl i mam problem z cisnieniem oleju w skrzyni biegów kontrolka zapala sie jakieś dwie minuty po odpaleniu ciągnika prosze o pomoc.

Edytowano przez grzegoorz1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

turion23    1

u mnie w moim case 1056xl też sie zapala kontrolka w skrzyni nawet jak zmieniłem olej w skrzyni to nadal sie pali ale one już tak mają widocznie ;[ ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W miejscu gdzie jest czujnik cisnienia oleju skrzyni biegów jest dodatkowy korek, zamontowałem tam manometr i po odpaleniu pokazuje nawet 4bary ale po paru minutach pracy pokazuje już 1,5bara czujnik zapala kontrolke poniżej 2 a po 15 min. cisnienie wynosi 0.

Jestem ciekaw gdzie znajduje sie pompa oleju i czy można sie do nie jakoś dostać? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


IWEK    0

Ja właśnie u siebie mam to samo w case 1056 zapala lampka ciśnienia oleju w skrzyni a póżniej przedni napęd jest załączony a jak jest u was?. Może ktoś wie gdzie jest zamontowana pompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

turion23    1

u mnie przedni napęd nigdy sam się nie załącza tylko przełącznikiem.w następnym tygodniu stawiam swojego case do mechanika bo musi sprawdzić mi pompę od wspomagania bo chyba już się kończy to odrazu powiem mu żeby zerknął na tą kontrolkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

IWEK    0

Witam u mnie właśnie tak się dzieje z przednim napędem i też załącza tylko przełącznikiem myślę że u Ciebie jest podobna sytuacja a załancza się sam po jakeś godzinie pracy jak olej się rozgrzeje jest zbyt małe ciśnienie i nierozłancza tarczy. A jak jest jeszcze nierozgrzany olej to działa poprawnie. Jak by ktoś wiedział gdzie znajduje się ta pompa to był bym bardzo wdzięczny

Edytowano przez IWEK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



turion23    1

a ja u siebie wyjąłem filtr od skrzyni i przedmuchałem sprężarką i kontrolka przestała się świecić więc może tu tkwi szczegół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



PREZZO    0

W MOIM 956 XL TEŻ PO ODPALENIU ZAPALA SIĘ LAMPKA I PO 10 SEK.GAŚNIE PONOWNIE ZAPALA SIĘ PODCZAS SZYBKIEJ JAZDY, PRZY ZATRZYMANIU GAŚNIE. FILTR NOWY, OLEJ W SKRZYNI TEŻ..I TEŻ NIE WIEM CZEMU TAK SIĘ DZIEJE...MOŻE KTOŚ MA JAKIŚ POMYSŁ NA TO....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JANCZAK1176    39

Ten czujnik od ciśnienia kiedyś sprawdzałeś ,może masz gdzieś kabel od czujnika pęknięty i robią się cyrki .

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja sprawdziłem już wszystko czujnik przewód wymieniłem filtr i nic to samo, a nawet jeszcze gorzej na starym filtrze przez pare minut cisnienie było nawet 4 bary a na nowym jest non stop 0 dodam że filtr zakupiłem orginalny CNH. Dalej niewiem w czym jest problem pomocy!!! :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JANCZAK1176    39

W 885hl przy lewym kole jest płyta z pompom i zaworami sterując olej .A jak działa wspomaganie WOM podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ziel    26

Pompa siada widocznie. Pojeździj z 15min i poczekaj aż sie olej rozgrzeje bo może czyjnik wariować na mrozi. Znajomy tak miał w international ale nie pamietam jakim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dober111    0

W tej skrzyni są dwa filtry. Jeden przy cewce od napędu, a drugi jest wkręcony z boku na samym dole skrzyni. Wygląda jak taka długa rurka ok 30-40cm. U mnie właśnie ten był zasyfiony. Sprawdź obydwa może się poprawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w internationalu 956xl widze tylko jeden filtr z lewej strony skrzyni blisko korka którym sprawdza sie poziom oleju w skrzyni.

Przedni naped jest załanczany dzwignią a nie klawiszem, w linku poniżej przedstawiam foto skzyni z lewej strony z filtrem i zamontowanym manometrem w moim internationalu.

 

http://img831.imageshack.us/img831/9067/24032013796.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dober111    0

Widać kawałek tego filtra w prawym dolnym rogu zdjęcia które wkleiłeś . Trzeba wykręcić tą śrubę na 22 klucz i wtedy wyjdzie. Oczywiście wyleci prawie cały olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj spuściłem olej i wyczysciłem ten drugi filtr w kształcie rurki, był mocno zabrudzony!

Efekt zadowalający cisnienie jest kontrolka nie świeci, na manometrze przy wolnych obrotach pokazuje 2,5 bar przy obrotach ponad 4 a moze jeszcze więcej bo manomet miałem tylko do 4 bar. :)

Dziekuje za pomoc koledze dober111.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kacperoo    0

Witam , posiadam Case 956xl , i mam problem z hamulcami , ponieważ ich wgl nie ma , hamulce są olejowe , i jak je zrobić , czy wystarczy odpowietrzyć a jeżeli tak to jak to zrobić . Pozr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JACK36    0

W case 956 hamulce są normalnie zalewane płynem,olej idzie jedynie na przyczepy.Najlepiej odpowietrzyc za pomocą duzej strzykawki z węzykiem ,wciskac płyn kolejno w każdy odpowietrznik zaczynając od pompki pózniej odpowietrzniki kół i odpowietrznik przy wyjsciu hydrauliki.Potrzebne 2 osoby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

suzuki18l    9

witam, przyłącze się bo widzę że macie pojęcie o sprawie, ja mam taki problem iż napęd załańcza mi się po dobrze rozgrzaniu , ok po godz pracy jest ok, a do tego czasu naciskam włącznik załańczania i jest napęd ale tylko przy niskich obrotach silnika, jak tylko przyspieszę odrazu mi rozłancza, i tak pod upływem czasu i rozgrzewaniu się oleju napęd trzyma coraz to na wyższych obrotach, dodam że problem pojawił się nagle ,

czy to może być wina również w zapchanym którymś filtrze? czy pompa o której mowa w skrzyni? i gdzie się znajduje czujnik ciśnienia w skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

suzuki18l    9

Witam u mnie właśnie tak się dzieje z przednim napędem i też załącza tylko przełącznikiem myślę że u Ciebie jest podobna sytuacja a załancza się sam po jakeś godzinie pracy jak olej się rozgrzeje jest zbyt małe ciśnienie i nierozłancza tarczy. A jak jest jeszcze nierozgrzany olej to działa poprawnie. Jak by ktoś wiedział gdzie znajduje się ta pompa to był bym bardzo wdzięczny

ta pompa znajduje się w skrzyni , w lewym przednim rogu u góry, wystarczy górny dekiel zdjąć i jest do niej dostęp, najpierw polecił bym ci powymieniać uszczelnienia w przystawce napędu, może  tak olej ucieka bokami jak się zrobi zadki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JACK36    0

Witam.Gdy by uszczelniacze nie trzymały ,a pompa nie dawała cisnienia naped był by cały czas załączony,dla tego ze cisnienie nie rozpierało by sprezyn talerzowych i tarczki przenosiły by obciązenie.Aby sprawdzic cisnienie na pompie wkrec manometr cisnieniowy,moze byc taki jak w opryskiwaczu w miejsce czujnika i przełącz na naped u mnie pokazywało na zimnym 6

 


Czujnik cisnienia oleju jest pod elektrozaworem,pod nim znajduje sie tez filter oleju chyba na klucz 22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez problem
      witam, mam problem ze skrzynią biegów w ciagniku r 4 105 polega on na tym że
      pękają łożyska na jednym z wałków na skrzyni biegów w ciągu 6 miesięcy wymieniałem je juę 2 razy
      ciągnik ma ok 2000 mtg może ma ktoś podobny problem i pomoże mi usunąć awarię i co może być przyczyną tego stanu.
      z góry dzieki i czekam na odpowiedź
    • Przez Globus
      Witam! Mam problem z moim NH 1550 otóż chodzi mi o wariator na zimnym oleju chodzi siłownik elegancko, a gdy się trochę nagrzeje olej to lipa ni w te ni we wte Za odp z góry dzięki
    • Przez kuba12345
      Witam... Czytam forum i zauważyłem że każdy co jakiś czas wymienia olej w pompie paliwowej ja od kąd pamiętam to chyba nigdy nie był wymieniany gdzie trzeba odkręcić żeby go spuścić gdzie jest wlew do oleju i jak sprawdzić czy jest już wystarczająco a no i oczywiście jaki olej najlepiej prosił bym o jakieś foto.
    • Przez fendt1992
      Witam. Mam problem ze skrzynia w Traktorze Valtra 8450. mam pytanie czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem i czy coś z tym dało się zrobić?. podczas przełączania pół biegów słuchać wyraźne trzaski w skrzyni.a na pierwszym pół biegu coś wyraźnie puka w skrzyni.najmocniej słuchać to gdy szybko sie przełącza z drugiego na trzeci pół bieg i na odwrót(z trzeciego na drugi i tak w kółko) .Dzieje sie to na postoju nawet gdy skrzynia mechanicznie jest zluzowana. dzieje sie to juz od samego kupna. dodam ze skrzynia była naprawiana na zachodzie.prawdopodobnie kosze był spalone. Skrzynie miałem rozebrana i wszytko wygląda na sprawne. nie ma żadnych wyraźnych luzów.po złożeniu nie ma poprawy dodam ze na jednym z koszów był wyraźny luz po zmienieniu jednej z tarczki luz zniknął. Czekam za jakas podpowiedzia, bo juz brakuje mi siły.Może kostka sterująca albo komputer?? co myślicie. czekam za jakimiś pomysłami. Fendt1992.
    • Przez Rolnik1111
      Witam
      Co sądzicie o przekładni Direct?
×