grzegoorz1983

cisnienie oleju w skrzyni biegów international 956xl

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
suzuki18l    52

w miejsce czujnika czyli ten wkręcony w zawór hydro z elektromagnesem u góry? sprawdzę pompę czy przystawkę? i czy u ciebie jest ok przy takim ciśnieniu?

 

Edytowano przez suzuki18l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    2

Jezeli rozłącza naped pompa jest prawdopodobnie dobra ,gdy by nie miała cisnienia naped był by cały czas.Według mnie tłoczek który znajduje sie pod elektrozaworem nie dokonca sie zamyka i cisnienie cały czas idzie na przystawke i nie załącza napedu ,u mnie przycina sie tłoczek pod elektrozaworem

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

ten sam problem miałem, ale już jest ok z tym tłoczkiem, przycisk włanczam i jest napęd , przycisk wylanczam napęd rozłączony, teraz pojawiło się coś takiego że jak się nagrzeje olej to przy niskich obrotach silnika sam mi się załańcza napęd, jak dodam gazu to rozłączy, przerąbane bo głównie jak na asfalcie przy skręcie zwalniam i się załończa , dlatego podejrzewam słabe ciśnienie pompa daje , albo przystawka gubi , napęd już jest ok nie wyłańcza się jak go załączę, wtedy to ten tłoczek się zawieszał, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    2

Na początek wyczysc oba filtry,jezeli nie pomoze ,w przystawce na wałku są oringi tam moze gubic cisnienie,mozesz tez wymienic olej na gestszy.Pompa na samym koncu nowa ok.4000zl.Gdzie widziałes ten synchronizator?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

właśnie dzisiaj go szukałem i nie mogę znaleźć , żałuje że nie zapisałem linku, przez przypadek znalazłem jak szukałem części do przedniego napędu , u ciebie też biegi wyskakują ? https://www.facebook.com/suzuki18l

Edytowano przez suzuki18l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    2

Raz juz robiłem synchronizator ,teraz tez chyba zatrzaski z niego wyleciały .Uwierz ze nie kupisz nowego synchronizatora do tego modelu tak tanio za uzywke 2000zl jeszcze trudno znalezc

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

kabina ciężko schodzi? są 4 mocowania wiadomo, ale co s przodem, coś trzeba odłączać, elektryka , jak to z przodu wygląda / 

jak się zabrać za to, wystarczy go na pół czy na 3 rozjechać ?plecak trzeba zrzucić?

 

Edytowano przez suzuki18l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    2

Aby rozebrac skrzynie masa roboty.wszystkie linki od kabiny przewody hydro od wspomagania,zbiornik paliwa i oleju,podnosnik,skrzynie dzieli sie na 3 czesci inaczej nie wyjmie sie koła talerzowego aby wyciągnąc wałek atakujący,poza tym koła tylne zwolnice i tarcze hamulcowe,blokade wszystko w drobny mak aby wyjąc jeden synchro.Czesci cały garaz;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    2

a co sie dzieje

?

 


Najczesciej podobno pada ten p..... synchronizator ,dodatkowo u mnie wytarły sie kamienie w łapie przesówającej,za jeden sprowadzony z USA wołali1000,skrawek materiału 1,5/3 cm,ostatnio wytarły sie w łapie od wstecznego ale dorobilismy i wymiana pod plecakiem ale tylko tak nie fachowo,ale działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

najpierw mi wyskakiwała 4 szosowa , potem w orce przy obciążeniu wszystkie biegi szosowe , ale raz wyskakiwały a raz nie, teraz już wyskakują i to coraz przy mniejszym obciążeniu, ale jak trzymam wajchę to nie wyskakują , ale tylko na szosowych, kamienie od widełek ? tylko dlatego części są tak drogie bo sprowadzane z USA, jak by z Niemczech to by pewnie nie więcej jak do ursusa, da się je wymienić bez rozpoławiania?

 

Edytowano przez suzuki18l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    2

Kamienie mozna ale to kombinowaniei bardzo nie fachowo;),ale i tak masz na pewno podciete zeby na pierscieniu prowadzącym i na przesówce.Ja dorabiałem czesci synchronizatora,ale znów cos nie tak,wyleciał jeden zatrzask,a teraz chyba drugi,ale to zobacze z góry.


Tez pewnie bede musiał go od nowa rozbierac ,potrzeba 2 ludzi,3 dni roboty wyciągarka do zdjecia kabiny wazy ok700kg i przydaje sie dodzielenia skrzyni,pasy ,ze 2v lewarki i podpory duzo kluczy u mnie na dodatek na gwintach calowych, bardzo pomocny klucz pneumatyczny,ale problem ten synchro.choc mam nadzieje ze załatwie poniewaz kolega ma jechac na duzy szrot ciągników w danii wiec moze cos załatwi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

nie ma sensu, sprzedaje na części, jak byś coś potrzebował to daj znać :(dokładnie prześledziłem fora na temat tych Case, i fora ciągnika który jak by co to będę takiego szukał, czyli Renault 110.14 lub 110.54, i tak o case dużo pisane o tych skrzyniach, co rusz komuś wyskakują biegi, jakiś niewypał ?  czytając o renówkach nie ma problemu ze skrzyniami, 

Edytowano przez suzuki18l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

Na początek wyczysc oba filtry,jezeli nie pomoze ,w przystawce na wałku są oringi tam moze gubic cisnienie,mozesz tez wymienic olej na gestszy.Pompa na samym koncu nowa ok.4000zl.Gdzie widziałes ten synchronizator?

nie tutaj kiedyś widziałem, ale przez przypadek znalazłem, u nich można taniej dostać http://agrochlopecki.pl/index.php?cPath=1_29_54_1181&sort=4a&page=4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    2

Dzieki a le to zaden z nich .Nr kat.tamtego 19.64027c1.Znalazłem jeden na niemieckim portalu jego cena to 1400 euro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

ten synhro i drugi niemal ze taki sam na jednym wałku , w sumie w skrzyni znalazłem 3 synchronizatory, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    2

Niemal czynie róznice;)

 


Pierwszy odpowiada za szosowe i zalezne wałka wom,drugi polowe wseczny,trzeci jest na półbiegach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

ty kupowałeś synchro za 8 tyś?? podpowiedz po czym stwierdzić wadę synchro?  podejrzewam ze jak rozbiorę to nic nie zobaczę 

Edytowano przez suzuki18l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    2

Nie nie kupiłem ,gdyz zaproponowali mi sprowadzenieza 8000+1000koszt przesyłki+miesiąc czekania +kamienie widełek po 1000zł za sztuke.Dorabiałem poszczególne zuzyte czesci synchro :pierscien zebaty naprowadzający ;miał podciete zeby,zatrzaski 3 szt.moje dwa były połamane,bolce blokujące 3 szt;tamte zginęły,a pierscien przesówki miał podciete zeby z jednej stony wiec tylko został obrucony gdyz z obu stron jest taki sam i dwa kamienie do wjdełek.Ogólny koszt dorabiania nie licząc dojazdu ok1500zł.Zajmuje sie dorabianiem takichczesci firma w Toruniu wykonują czesci przeniesienia napedu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    2

Nawet nie we 2 mozna to zrobic w godzine

Tylko trzeba ją stopniowo unosic i odkrecac przewody hydro.pod nią z tyłu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

z przodu mi się wydawało jak patrzyłem ze wszystko zostaje , kabina osobno jak ta ścianka gdzie elektryka i hydro kierownicy idzie , jednak trzeba wszystko rozłączyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    2

przewody hydro.od orbitrola,rurki hamulcowe ,cała kostka elektryki,linki sprzegła ,pod spodem ciegna od wom,,hamulca recznego,blokade w kabinie,ciegna od sterowania hydrauliką ale to z tyłu i przewody hydrauliczne od sterowania hyd.zewnetrzną,jeszcze przewody od czujników i drabinke delikatnie podnosic i patrzec czy nic nie zostało;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdzichu124    9

Witam, panowie mam problem z case 1056xl w zeszłym sezonie przy zwalnianiu na asfalcie przy spadaniu obrotów załączał się napęd i "hamowało" ciągnik. W tej chwili nie mam napędu i przy jeździe do przodu wszystko jest ok poza kontrolką ciśnienia oleju w skrzyni, pracuje nim bez napędu i nie mam zadnych problemów, lecz przy jeździe na wstecznym biegu cos wyje dość głośno z okolic przystawki na dole ciegnika gdzie przychodzi wał napędowy. Na pierwszym biegu nic nie słychać a na pozostałych czyli 2,3,4 słychać głośne wycie. Chciałbym się zapytać od czego zacząc ewentualną naprawę i jaka część mogła ulec uszkodzeniu? Dziekuje za odpowiedz.

Prosiłbym jeszcze o namiar do tej firmy z torunia, która dorabia te części o których mówił kolega wyżej. Dzieki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez daniel20v
      Witam. Mam parę pytań odnośnie podnośnika w moim IHC.
       
      Interesuje mnie ta dźwignia od tempa podnoszenia (prawa górna), domyślam się że chodzi o to że odpowiada ona za szybkość podnoszenia, u mnie niestety nie ma reakcji na nią (czy odpowiada za coś innego a ja błędnie podejrzewam ?)
       
      Dwa to problem z podnoszeniem. Są dwie dźwignie, pierwsza od strony błotnika to poziom opadania / podnoszenia drugą to natomiast standardowa dźwignia od podnośnika do ustalenia  uniesienia wysokości ramion . Problem w tym że u mnie ona nie zostaje w wymaganym położeniu , a zawsze opada maxa (stąd ta blaszka tam dokręcona by się trzymał na górze ).
      Pytanie teraz co mogło ulec uszkodzeniu że ona się nie zatrzymuje w wymaganej pozycji ? 
       
      Na chwilę obecną by mieć wymagana pozycję podnośnika postanowiłem te dwie dźwignie połączyć i tak oto dwoma dźwigniami steruje na raz w wachlarzu od skrajnie dolnego poziomu do maxymalnie uniesionego . Pytanie tylko czy tak może być ? Czy nic się nie zepsuje w dźwigni która ustala ograniczenie odpadania i unoszenia gdy będę nią cały czas robił ?
       

    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
    • Przez Kamil723
      Witam,chciałbym wymienić olej w skrzyni w fendzie 304 89r.Zastanawiam się jaki olej wlać,na stronach z doborem oleju jest ich wiele,ale w większości to oleje STOU,czyli do wszystkiego i do niczego.Jaki olej polecacie do tej maszyny?
      Aa i jeszcze jedna sprawa,gdzie znajduje się filtr oleju skrzyni w tym modelu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj