benio1967

Renault 133-14 zablokowany przedni napęd.

Polecane posty

benio1967    153

Witam,zakupiłem renault 133-14 z 1985 roku i ma on zablokowany przedni napęd tzn.cały czas jest załączony i nie można go wyłączyć dżwignią. Może ktoś miał taki problem,jak rozbierać tą przystawkę pod skrzynią.Proszę o porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

spusc olej zdejmij wal napedowy i odkrec przystawke moze poszly widelki ale najpierw sprawdz czy nie scielo przebitki na osce zalaczania napedu lub jak jest spaw to spawu a jak to ok jest to rozbieraj odkrec przystawke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153

Dzwignia załączająca napęd jest zaspawana na stałe a ośka ma tylko delikatny ruch w prawo i w lewo.Ręką można delikatnie pokręcać ale to bardzo mało w jedną i w drugą a rozłączyć nie chce.Jest to moja pierwsza renówka,kupiłem okazyjnie i nigdy z tym nie miałem do czynienia.Piotrek spytam jeszcze gdzie podłączyć w nim świecę płomieniową bo grzeje na krótko ale przewodu brak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

przewodu elektrycznego rozumiem?:) powinien byc dosyc gruby z duza wsowka i jesli nie przez stycznik to powinien leciec do stacyjki . jesli przekrecasz nia to po zgasnieciu kontrolek powinno byc grzanie swiecy latwo dojsc bo stacyjka uhyla sie wraz z obodowa POD KIEROWNICA. zwykla kontrolka mozna sprawdzic czy jest prad na zlaczach stacyjki czy wychodzi czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153

Kontrolki nie gasną,mam od razu rozruch,podepnę go gdzieś indzie i doprowadzę plusa,gorzej z tym napedem w poniedziałek najpierw odkrece z tyłu dekielek na przystawce może coś zobaczę bo tak to strach jeżdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

sprawdz stacyjke co i jak a dekelek z tylu przystawki to tylko zobaczysz lozysko i walek i nic wiecej pewnie bedziesz musial zajrzec

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153

A jak odejmę tą przystawkę do dołu to nic mi tam się nie rozleci ,bo może być to ciężko złożyć.Nigdy takich rzeczy nie rozbierałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153

A może jest gdzieś strona gdzie jest strona przedstawiajaca budowę tej przystawki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153

panczo na tej stronie występuje jakiś błąd,dochodzę do wyboru typu ciągnika i wyskakuja niejasne strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

zapewniam Cię że nie ma żadnego błędu...

u mnie chodzi wszystko ok i bez problemu mogę przeglądać katalog...

może nie masz zainstalowanej tzw "wtyczki Java" i przez to nie widzisz czegoś...

albo spróbuj wybrać inny model... może tego co wybierasz nie ma rozrysowanego...

popatrz kombinuj.. generalnie renie od 110-155 są w wielu aspektach takie same...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153

A jak jest w tych modelach,na jakiej zasadzie działa blokada tylnych kół-jest pedał pomiędzy sprzęgłem a hamulcem ale u mnie to nie działa,jaka jest zasada działania tej blokady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153

Wyciągałem tira z owsem i po wciśnięciu pedału dalej grzebało tylko jedno koło z tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

No to faktycznie coś nie tak. Ja u siebie jak mam włączony 4x4 i jak grzebie kołami to wciskam ten pedał.Wtedy ciągną mi wszystkie 4 koła aż silnik czuje. Mam nawet naklejki na masce ,,Blocomatic,, coś takiego.To że ciągnik mam mniejszy to raczej nic nie ma, zasada działania będzie taka sama.

Edytowano przez akowicz111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Być może masż gdżieś dźwignie pod kabiną rożłącżone.

Prży renówkach cżęsto się żdarża że blokada nie rożłancża i wtedy na żakrętach robi się "chrup" i tylny most do remontu.

Dlatego dla beżpiecżeństwa Twój poprżednik mógł to rożłącżyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153

W poniedziałek zdejmę maskę i popatrzę,dzisiaj odkręciłem odmę ,filtr w środku całkowicie zabity i dmuchało przez miarkę.Nie wiem co jeszcze z tym napędem,ale bedę czekał jak będzie cieplej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez spirit01
      Witam mam problem z Renault podczas zmiany biegu na 4 ciągnik  zaczął się dławic i zgasł próbowałem odpowiedszyc nic to nie dało ponieważ na wtryskach nie ma paliwa na pompce jest na wtryskach już nie  czy jest to oznaka końca pompy paliwowej ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj