Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
gaga195

KUPNO "NOWEGO" małego Dżordża

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
gaga195    20

Siemanko, planuje kupić jakiś kombajn taki z hederem do 4m, ( wiem że się kombajnu nie mierzy po hederze tylko młuckarni czy coś, wybaczcie mi jestem zielony co do tego)

Padło na John deere tylko warunek jeden, nie starszy niz 5 lat, a więc zacząłem szukać na necie ale jak znajdę jakieś małe to zazwyczaj stare,

kris14    259

W tym tym zakresie to tylko modele 1450CWS i następca 1470CWS.

Hedery dla tych modeli zaczynały się od 365cm ale czy z takim małym znajdziesz, wątpię. Najczęściej chyba 4,7m był brany.

damianzbr    993

A dlaczego nie starszy niż 5 lat? Może jeszcze taki który nie był brany na PROW? Czy Ty przypadkiem nie chcesz go na dofinansowanie o które zamierzasz złożyć wniosek w najbliższym naborze? A jak tam ze szkołą, skończyłeś już, jak Ci szło/idzie?

Wiadomość z agroFakt.pl

gaga195    20

Ja nie jestem w szkole na rolniku, gospodarstwo mamy jako hobby wszyscy pracują a ja na elektroniku, nie starszy niż 5 lat bo wtedy były wzięte na prow, więc ludzie właśnie takich roczników się pozbywają ;)

kris14    259

Właśnie sprawa jest taka że dużo kombajnów było brane na PROW i przez 5 lat muszą je trzymać ;)

JD 1450 ma 180KM na silniku.

1470 już ok 200KM.

Jedynie te 2 modele powinny spełniać Twoje oczekiwania.

dexterek    83

te oba modele sa w ogole do kitu. pala sie psuja... w brazylii sa skladane. o JD moge powiediec duzo dobrego ale nie o tych modelach. polecam natomiast male tucano z claasa. 320 moze?

Edytowano przez dexterek

gaga195    20

cały czas jestem otwarty na Wasze propozycję ;)

a te JD to za duże trochę ;)

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować