Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mtz1025AII

Pronar 1025 A II kłopot z kierowaniem

Polecane posty

mtz1025AII    0

witam mam problem:

kupiłem nowego pronara 1025A II i i od nowości przy niskich obrotach silnika nie mogę kierować bardzo ciężko , w serwisie wymienili mi już pompę na nową i dalej to samo musze mieć 1400obr dopiero można w miarę lekko skręcić kołami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

nowa pompa wcale nie oznacza ze jest sprawna:) mysle ze to caly czas problem z pompa wlasnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bilon    0

Miałem ten sam problem, właśnie wymieniają mi pompe na gwarancji. zobaczymy co z tego będzie. Masz jeszcze jakieś dodatkowe objawy? Np stukanie na biegu jałowym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Michalmeer    366

Jeśli wymienili pompe i robi to samo to orbitrol raczej tez nie chociaz moze byc . Chyba ze jest jakis wadnili. Sprawdz przewody mozliwe jest ze w ktorymś z nich jest załozony dławik i na małych obrotach poprostu za mało oleju przechodzi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

W nowych pompach nie ma się co za bardzo psuć, raczej jest za małej wydajności i trzeba wymienić na większej wydajności, tam siedzi NSZ jakaś tam, i najlepiej wymienić na NSZ największą jaka pasuje, u mnie też na wolnych obrotach jak bym chciał kręcić szybciej to po prostu się nie da, kręci się wolno i ciężko po prostu na tyle ile wydajność(przepływ) pompy pozwala i wiem że jedynym rozwiązaniem jest wymiana na większą, lecz jest jeszcze gwarancja i trzeba sie cieszyć tym co się ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz1025AII    0

tylko że kiedy go oddałem do serwisu to wymienili mi pompę o przepływie 14l na 16l na minute. wiec juz większej na rynku nie ma. dodam jeszcze że wąż powrotu oleju z orbitrolu zasila jeszcze pompę wspomagania sprzęgła. czasem sie zdarza że moża pokierować lżej ale najczęściej przy zimnym oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

ojciec 3 lata temu uparl sie na 1222 A II. za 150netto. prcowal tylko z rozsiewacem nawozu przez 2 tyg i 3 razy byl serwis zmieniac pompe olejowa od hydrauliki. poza tym zapowietrzal sie uklad kierowniczy, ale to usuneli szybko. po tych 2och tygodniach oddalismy go w piz...u i wzielismy w tych samych pieniadzach 2005 JD6920S na pelnym wypasie i teraz jest najswietrzy spokoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz1025AII    0

a co do tego stukania na biegu jałowym to słyszysz stukanie w okolicy sprzęgła i skrzyni pośredniej i jak dodasz gazu to przestaje?

???

jeśli tak to pociesze cie że w moim MTzcie82 jest tak samo podejrzewam że to jest taka ich wada, u sumie jak sie zrobi troche ciepło to bede go rozbierał to napisze co było przyczyna tego stukania ale my to tak mamy od nowości a ciągnik ma juz 23lata:)

 

a nie wiesz co było przyczyna zapowietrzania sie układu kierowniczego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    366

Niemozliwe jest to ze w całej serii II pompa jest za słaba to cos innego musi byc . Moze być kilka przyczyn . a moze olej jest za gesty na samym poczatku i pompa tez ma ciezko go przepchnąć . Jest w nim osobny zbiornik do układu kierowniczego ? jesli tak to jak jest z filtrem jest przy wylocie czy wlocie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

ja sie nie interesowalem tym w ogole... bylem wtedy na wojennej sciezce z ojcem, robilem swoje i nie zagladalem co serwis robi. a co do zapowietrzania to tez pompe zmieniali, jakas wadliwa byla, powietrze lapala...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz1025AII    0

a co do tego stukania na biegu jałowym to słyszysz stukanie w okolicy sprzęgła i skrzyni pośredniej i jak dodasz gazu to przestaje?

???

jeśli tak to pociesze cie że w moim MTzcie82 jest tak samo podejrzewam że to jest taka ich wada, u sumie jak sie zrobi troche ciepło to bede go rozbierał to napisze co było przyczyna tego stukania ale my to tak mamy od nowości a ciągnik ma juz 23lata:)

 

tak zbiornik jest zupełnie oddzielny olej jest bardzo rzadki wlasnie jak jest olej zimny to sie lżej kreci a jak sie rozgrzeje to sie robi ciezko.ale w talebi olejów jest podany własnie ten olej wiec nie wiem juz sam co robić?

Edytowano przez mtz1025AII

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

ja tak samo miałem w belarusie, też wymieniał mi serwis pompy dwa razy i nic nie pomagało....

Dopiero jak wymieniłem orbitrol na największy jaki pasuje jest spokuj i teraz to jednym palcem się kręci na wolnych obrotach bez różnicy czy na zimnym oleju czy na ciepłym ^^

ja na twoim miejscu wymienił bym orbitrol na największy jaki pasuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz1025AII    0

ja tak samo miałem w belarusie, też wymieniał mi serwis pompy dwa razy i nic nie pomagało....

Dopiero jak wymieniłem orbitrol na największy jaki pasuje jest spokuj i teraz to jednym palcem się kręci na wolnych obrotach bez różnicy czy na zimnym oleju czy na ciepłym ^^

ja na twoim miejscu wymienił bym orbitrol na największy jaki pasuje

 

 

 

 

a mozesz mi powiedzieć jaki kupiłes orbitrol tzn jaki ma przepłwy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wam coś puka to na 80% nie jest silnik tylko sprężarka w moim 1025a II właśnie sprężarka puka. A co do skręcania na wolnych obrotach to chodzi gdy w miejscu skręcacie czy pod czas jazdy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz1025AII    0

Jeśli wam coś puka to na 80% nie jest silnik tylko sprężarka w moim 1025a II właśnie sprężarka puka. A co do skręcania na wolnych obrotach to chodzi gdy w miejscu skręcacie czy pod czas jazdy?

 

 

 

 

w miejscu wlasnie cieżko podczas jady może byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz1025AII    0

To prawdopodobnie jest zapowietrzony zresztą ja tak miałem teraz jest dobrze

 

 

 

no to powiedz mi co było przyczyna i jak go odpowietrzyłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz1025AII    0

To było jak ja go odbierałem u dealera zauważyliśmy że ciężko kręci i serwis to zrobił

 

 

 

 

 

mo ale nie jesteś w stanie powiedzieć co dokładnie zrobili?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JUMIKO    60

Siłowników dwu stronnego działania nie odpowietrza się, one odpowietrzają się same, nigdy nie jest tak żeby nie puścił grama oleju przez tłoczysko.

Dziesiątki razy rozbierałem do wymiany uszczelnień w JCB 3XC i nigdy nie odpowietrzałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz1025AII    0

kupiłem największy jaki był dostępny i pasował do mojego belarusa

 

 

 

a możesz przesłać mi jakieś szczegółowe dane tego orbitrola?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×