Skocz do zawartości
THEUrsusPERKINS

jaki alternator do c 360 3p

Polecane posty

locke    291

Oryginalny albo od Poloneza :) Do tych ciągników możesz wsadzić obojętnie jaki.....Tylko musisz dorobić mocowanie i napinacz :) Taki żeby miał najmniej 55A taki będzie dobry.Możesz wsadzić większy alternator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrus    58

ja mam chyba od skody fabi(?), kupiłem go po regeneracji i pasował bez jakichkolwiek przeróbek mocowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

heniek47150    1

ja mam z BMW z disla ma 80A jest git kupiłem go za 60 zł na szrocie jedź na szrot weż do porównania prądnice i szukaj według mocowań ale bez przeróbek i tak sie nie obejdzie.Musisz patrzeć na ampery im więcej tym lepiej z dislów są mocniejsze alternatory :)

dokładnie z tego wozu BMW 6 E24 E 24 2.8 Alternator BOSCH 80A

Edytowano przez heniek47150

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

tematów takich jest mnóstwo, poczytaj sobie

ja mam od Opla Omegi 2,5td 150A, kupiłem za 50 zł na szrocie B)

Edytowano przez Junkers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiedman1900    0

orginalnie c 360 3p miał założony 44 A ale to zależy ile posiadasz halogenów im więcej amper tym lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aha dzięki właśnie tak planowałem zakupić gdzieś na szrocie bo orginale są troche drogie i mają mało A

 

ja myślę o założeniu takiego 80 A bo raczej wystarczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrysek    21

a jak jest z kołem pasowym bo w oplu, bmw jest na pasek płaski, czy pasuje koło od oryginalnego alternatora 3p ??? proszę o odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

a jak jest z kołem pasowym bo w oplu, bmw jest na pasek płaski, czy pasuje koło od oryginalnego alternatora 3p ??? proszę o odpowiedz

W oplach starszych jest na taki sam pasek jednoklinowy, w tych nowszych jest już na pasek wieloklinowy (6cio) wg. ciebie płaski, ja akurat miałem jakieś koło w zapasie(jeździ się po złomach) i pasowało wiec czy oryginalne pasuje to nie wiem. Ale nie problemem jest dopasować sobie od czegoś albo dotoczyć ponieważ korzyści są niewspółmierne.

 

Z ładowaniem już nie mam żadnych problemów bo 150A to jak mała spawarka, miałem tą badziewną prądnicę(mam 3 na sprzedaż jak coś), później altek od fiata 55A i niestety też był za mały przy jeździe na światłach i 2 halogenach (może był trefny, naprawiać nie warto) teraz mogę całego obwiesić halogenami :lol: oczywiście żartuję bo możliwe że pojedynczy pasek mógłby się ślizgać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Możesz wsadzić koło od prądnicy na alternator, tak żeby ci obudowy nie dotykała i zakręcić mocno...Jak tak zrobiłem w kombajnie i już dwa lata śmiga...Ale to nie zawsze tak będzie żeby nie była duża średnica między wirnikiem alternatora a kołem.

 

Alternator 150 A to trochę za duży moim zdaniem...Zależy do czego oczywiście....Jak do 360 bez dodatkowych odbiorników (halogeny itp.) to jest za duży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×