Skocz do zawartości
arkadian12

New Holand TS110 czy wart zakupu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
arkadian12    0

Witam

Szukam ciągnika i trafiłem na model TS110z 1998r. Ciągnik z niemiec ma blisko 10 000 mth opony od nowości z bieźnikiem ok 50%, klima, pneumatyka, nie miał tura, wszystko działa teraz OK. Będzie pracował na ok 20ha. Pracował w firmie usługowej w niemczech dla rolnictwa i ciągał opryskiwacz, miał wąske koła, dlatego opony jeszcze ok. Czy warto takim ciągnikiem z takim przebiegiem się interesować, czy dobrze myśle że taka praca nie powinna ten ciągnik dużo kosztować, przecież to nie jest ciężka robota, skrzynia nie powinna być wyjechana jak i sam silnik. Powiedzcie mi czy dobrze myśle, czy może to jednak dużo na ten model taki przebieg, jednak z drugiej strony lepiej jak ma te 10 000 niż miałby niby 5 000 , a w rzeczywistości licznik przekręcił się lub było coś z nim kombinowane. Waidomo najbardziej się boje skrzyni, sprzęgła, a może nie powinienem się bać.

Proszę o jakieś podpowiedzi, sugestie.

Z góry dziękuje i pozdrawiam

Arek

Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem.

Sprzedawca chce za niego 55000 wydaje mi się, iż cena dobra ciągnik nie malowany, tak więc nie był picowany przynajmniej dla oka. Ja w sumie jak mu nabije 150-200 mth w skali roku to pewnie max tak więc mi by wystarczył, a dlatego na moje hektary chcę taki bo pracuje jeszcze, tak więc czas ograniczony, a mam MF255 to brakuje tego czasu jak nie wiem co. Własnie najważniejsza rzecz muszę poszukać jakiego mechanika aby był w stanie choć częściowo sprawdzić sprzęt. Chwile rozmawiałem w New hollandzie to mówili aby wsłuchać się w silnik czy dobrze pracuje, bo jak średneij jakości paliwo by lali to wtedy pompa może polecieć, i spróbować wyczuć sprzęgło w jakim jest stanie, czy było już coś robione przy nim bo jego koszt z robocizną podali mi na ok 10 000 zł. Tak się zastanawiam jeszcze nad kwestią obsługi traktora, jak pracował w jakiejś firmie przy opryskiwaczu to raczej tam też musieli dobrze o niego dbać, ponieważ musieli mieć non stop sprawny i raczej nie powinni żałować na wymianach materiałów eskploatacyjnych.

Tak się zastanawaiłem nad zweryfikowaniem przebiegu ciągnika, czy podając numer seryjny ciągnika może w serwisie sprawdzić jego prawdziwą żywotność. W New hollandzie mówili, że to nie możliwe, ale może są jakieś szanse?

Edytowano przez arkadian12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malawania    19

Wszystko zależy od ceny i stanu tego ciągnika, jeśli nie ma żadnych defektów w skrzyni czy w silniku, a cena jest adekwatna do przebiegu i rocznika,to watro się zainteresować tym ciągnikiem, ja mam New Hollanda tej serii i jestem zadowolony, od 2 lat żadnej awarii, ale z tego co się orientowałem to części do niego są cholernie drogie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur10021    34

Drogieee? a do jakiego ciągnika zachodniego są tanie? Chyba do ursusa :D Kup kolego John Deera i wtedy zobaczysz jakie części są tanie ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    189

Przebieg to normalny, a nawet mały. Widać strasznie dużo nie robił.Lepirj żeby ktoś kto takiego ma pojechał i oglądnął. go.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

Zależy jaki opryskiwacz ciągał i po jakim terenie.Przebieg normalny ,dużo na rynku jest co ma 5-7 tys. mtg tylko zapomnieli dodać po 10 tys. Jeżeli masz kogoś co trochę orientuje się w takim sprzęcie to ,można oglądać i myśleć nad nim.Jeżeli nie był do tej pory bardzo rozbierany to ,może być z niego twarda sztuka :rolleyes: i posłuży jeszcze długo.... A dużą jego zaletą jest to ,że przyjechał w takim stanie jak był kupiony i można coś podpatrzeć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tvt
      Ja dzis mialem przyjemnosc zasiadac za sterami tego cacka
      Toma prawie 4 m bez chedera szerokosci ledwo co sie zmiescilem na drodze nim
      Jak cos wiecie na jego temat to piszcie
    • Przez franec
      Witam
      Co sądzicie o DF Agrofarma 410 - 85 KM.
      Niedawno miałem okazję przejechać się Agrofarmem 420 (99 KM)w porównaniu z NH o podobnej mocy znacznie lepiej mi się podobał, ale dla mnie jest to za duży ciągnik- potrzebuję takiego ok 85 KM. Dodam że za tego DF 99 KM z szerokimi oponami, szklanym dachem, klimatyzacją i ulepszonym tylnym mostem(nie wiem na czym miało by to polegać ale dealer tak twierdził, skrzynia mechaniczna z reversem cena ok 140 tys netto.
      Jeżeli macie jakieś doświadczenie z DF 410 to napiszcie (najbardziej interesuje mnie jego ewentualna awaryjność i ilość paliwa jaką może spalić.
      A może coś z SAME lub Lambo (w niższej cenie ) 85-90 KM?
       
      Mam jeszcze pytanie z nieco innej beczki dotyczące PROW-u. Ile mam czasu na zakup maszyn od momentu podpisania umowy z agencją? słyszałem że 2 lata + rok jeśli bierze się w dwóch pulach- czy jest to prawda?
    • Przez jar3cky
      Oba ciągniki są w tej samej cenie. Który będzie lepszy jako główny ciągnik w gospodarstwie?
       
      Pisać panowie bo czas mnie goni
       
      Nie piszemy posta pod postem
    • Przez ziken
      Witam. Mam problem ze znalezieniem części do silnika ford 2701 C. Jakieś propozycje?
    • Przez panmino
      czołem,
      znalazłem sobie ciągnik Belarus 1025 i potrzebuję fachowca, który specjalizuje się w Belarusach i potrafi ocenić  stan ciągnika. Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski, Radzyń Podlaski i okolice. Może ktoś pomoże w temacie?
×