News
Zaloguj się, aby obserwować  
smokus1234

czym sie różni MTZ 82 TSA od MTZ 82 zwykłego.

Polecane posty

smokus1234    0

kupiłem MTZ 82 chyba TSA z 94 r. . wydaje mi sie ze tsa bo w instrukcji obsługi kolegi znalazłem wzór- jak chodzi skrzynia w tsa i pasuje on u mnie. Początkowo myślałem ze mam zepsutą skrzynię. powiedzcie jakie sa różnice. prosze o szybką pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

a na czym polega synchronizowana skrzynia czym ona się różni??

synchronizatory to urządzenia które siedzą w skrzyni i pomagają w zazębieniu się trybów efekt jest taki że zmiana biegów w skrzyni zsynchronizowanej nie powoduje zgrzytów i jest dużo lżejsza niż w normalnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smokus1234    0
synchronizatory to urządzenia które siedzą w skrzyni i pomagają w zazębieniu się trybów efekt jest taki że zmiana biegów w skrzyni zsynchronizowanej nie powoduje zgrzytów i jest dużo lżejsza niż w normalnej.

 

dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jony13    0

niemozliwe zebys miał TSA z 94r. Sprawdz czy ma turbine (takie małe cos na wydechu) a pozatym ile ma koni bo TSA ma 90 (albo 89 niepamietam)

a zwykły ma cos 84 albo 81. One róznia sie duzo w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi217    1

MTZ 82 ma 81KM a MTZ 82TSA ma 90-95KM zalezy od obrotow silnika (posiada turbo) a co do skrzyni, to skrzynia synchronizowana lepiej dziala lżej wchodza biegi i nie ma zgzytów bo synchroanizatory to znaczy "hamulce kół zębatych" dlatego biegi wchodza lżej i nie ma zgrzytów, a i lepszy podnosnik ma MTZ 82 TSA :D


Moje filmy: http://www.youtube.com/profile?user=tomi2177&view=videos
Moje sprzęty:
U-1014
C-360 3P
C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robson1028    69

to prawda synchronizator w skrzyni biegów jest odpowiedzialny za wyrównanie prędkości obrotowych kół zębatych, przez co zmiana biegów może się odbywać bez zgrzytów... szkoda że w 82 nie ma synchro :D


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Ekspert-osoba która ma coraz większą wiedzę w coraz mniejszym zakresie, aż wreszcie wie zupełnie wszystko o niczym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez I_LOVE_MTZ
      witam co może być przyczyną słabo świecą lampy na wyjściu przy lampie ma 9v
    • Przez corejack
      Mój pierwszy post, zatem witam wszystkich serdecznie.
      Od niedawna jestem właścicielem mtz 82 z 1979r.
      Technicznie ok, ale dość mocno zaniedbany optycznie, elektrycznie.
      W wolnych chwilach doprowadzam go powoli "do ładu"
      Użytkowany będzie głównie jesienią i zimą, więc chcę opanować również ogrzewanie.
      I tu moje pytanie i prośba o pomoc:
      Gdzie przy silniku podłącza się nagrzewnicę - jedno wyjście jest od strony kabiny, wspominane nieraz tu na forum (pełni również rolę kranu), ale nie wiem, gdzie jest drugie.
      Podejrzewam korek 3/8 w pompie wody, ale nie jestem pewien, obdzwoniłem też kilka sklepów i nikt nie ma ewentualnie króćca w to miejsce, więc jestem w przysłowiowej kropce.
       
      Używałem szukajki, ale nie znalazłem taj informacji. Jeśli ktoś mógłby wrzucić fotkę z tym wyprowadzeniem, byłoby super.
    • Przez BAD80
      Witam,
      posiadam mtz-82 z 96r. jestem jego drugim włascicielem. W ciągniku po dokonaniu zakupu zauwazyłem, że brakuje na spodzie ciągnika pokrywy tu pod tarczą sprzegłową.
      Dopiero podczas pracy uświadomiłem sobie z jakiego powodu - ciągnik jak się rozgrzeje to przez ten otwór wycieka olej. Jak chwilę postoi to pod spodem tworzyła się mała kałuża z oleju bo kapało. Widocznie nie ma tej pokrywy bo inaczej olej by się gromadził i by zaolejał tarcze sprzegłową ( tak myslę sam) Ostatnio musiałem zrobić przegląd, więc postanowiłem dorobić tą pokrywę tymczasowo, tak by nie nakapało na stacji;) Po powrocie i krótkiej pracy w polu zauważyłem, że olej zaczyna wyłazić naokoło szczeliny tu gdzie jest złączony przód ciągnika z tyłem ( tak myśle, że pewnie obracające się sprzegło tak rozbryzgało aż szczelinami olej wyszedł?), postanowiłem wykrecić tą pokrywe pod sprżegłem i wtedy wylało się sporo oleju i dosłownie ciurem się leje teraz jak jest rozgrzany i zwłaszcza wtedy gdy jest załączony WOM, natomiast na tej pokrywce zostało sporo syfu - tylko po jednym dniu. Moje pytanie jest takie skąd on się tam bierze i co mogło puścić? najpewniej przedostaje się ze skrzyni biegów bo tam stwierdzam ubytek oleju. Od spodu widzę, że olej gdzieś z góry wycieka i chyba bez rozpoławiania ciągnika nie da się stwierdzić gdzie jest defekt. Czy ktoś się już spotkał z czymś takim? Może ktoś posiada jakieś rysunki/katalog części gdzie jest narysowane co tam po kolei jest? W załączeniu kilka fotek... Z gory dziękuję za pomoc, mam ten ciągnik od niedawna, więc dopiero się go "ucze"

    • Przez Mateusz95
      Witam. jestem zainteresowany kupnem belarusa. i czytałem ze jedne maja taka skrzynie a drugie taka. czym sie rózni skrzynia zsynchronizowana od niezsynchronizowanej. i która jest lepsza?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.