Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
smokus1234

czym sie różni MTZ 82 TSA od MTZ 82 zwykłego.

Polecane posty

smokus1234    0

kupiłem MTZ 82 chyba TSA z 94 r. . wydaje mi sie ze tsa bo w instrukcji obsługi kolegi znalazłem wzór- jak chodzi skrzynia w tsa i pasuje on u mnie. Początkowo myślałem ze mam zepsutą skrzynię. powiedzcie jakie sa różnice. prosze o szybką pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

a na czym polega synchronizowana skrzynia czym ona się różni??

synchronizatory to urządzenia które siedzą w skrzyni i pomagają w zazębieniu się trybów efekt jest taki że zmiana biegów w skrzyni zsynchronizowanej nie powoduje zgrzytów i jest dużo lżejsza niż w normalnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smokus1234    0
synchronizatory to urządzenia które siedzą w skrzyni i pomagają w zazębieniu się trybów efekt jest taki że zmiana biegów w skrzyni zsynchronizowanej nie powoduje zgrzytów i jest dużo lżejsza niż w normalnej.

 

dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jony13    0

niemozliwe zebys miał TSA z 94r. Sprawdz czy ma turbine (takie małe cos na wydechu) a pozatym ile ma koni bo TSA ma 90 (albo 89 niepamietam)

a zwykły ma cos 84 albo 81. One róznia sie duzo w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi217    1

MTZ 82 ma 81KM a MTZ 82TSA ma 90-95KM zalezy od obrotow silnika (posiada turbo) a co do skrzyni, to skrzynia synchronizowana lepiej dziala lżej wchodza biegi i nie ma zgzytów bo synchroanizatory to znaczy "hamulce kół zębatych" dlatego biegi wchodza lżej i nie ma zgrzytów, a i lepszy podnosnik ma MTZ 82 TSA :D


Moje filmy: http://www.youtube.com/profile?user=tomi2177&view=videos
Moje sprzęty:
U-1014
C-360 3P
C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robson1028    69

to prawda synchronizator w skrzyni biegów jest odpowiedzialny za wyrównanie prędkości obrotowych kół zębatych, przez co zmiana biegów może się odbywać bez zgrzytów... szkoda że w 82 nie ma synchro :D


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Ekspert-osoba która ma coraz większą wiedzę w coraz mniejszym zakresie, aż wreszcie wie zupełnie wszystko o niczym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez ursusek94
      witam, podpiąłem do mtz pług 4x35 w celu sprawdzenia czy podnośnik trzyma, podniosłem i tak z pół godziny trzymał i zaczął powoli opadać, ale tym sie nie martwię, po jakimś czasie zauważyłem olej pod siłownikiem, co znaczy że cieknie pewnie na uszczelniaczu, co znaczy że musze wymieniać uszczelniacz? no i jeszcze olej cieknie dużo mocniej z pompy hydraulicznejz lewej strony, co sie dzieje, czy to jest normalne w mtz? jakiego oleju używacie do hydrauliki w swoich MTZ? zakładam nowy temat o hydraulice bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi. proszę o szubką pomoc, bo zaraz w pole trzeba ruszać.
    • Przez marekw1980
      Witam. Jeszcze jeden temat wskaźnika paliwa. Wymienilem  zegar i pływak. I reakcja żadna w sumie. Albo czasem wskakuje na opór  albo leży na 0.
      Na przewodach napięcie 12 v przy pływaku i liczniku też. 
      Poproszę o jakieś porady. 
      Może ktoś schemat posiada
    • Przez jacek1994
      Witam wszystkich,
      mój tata posiada belarusa 72 z 94 roku w sumie już bardzo dawno wystąpiły problemy z luzami w układzie kierowniczym ale teraz już problem robi się zbyt poważny. Ciągnik ledwo mieści się na ulicy. W pewnym momencie wymieniliśmy pompę ale nic to nie dało i pojawił się kolejny problem. Mianowicie jest dość spory opór przy skręcie w lewo zaś w prawo skręca się normalnie. Co dalej robić ? Czy może to być uszkodzony siłownik ?   Czy może układ jest zapowietrzony ? jest gdzieś jakaś regulacja czy odpowietrznik ? 
    • Przez ceston
      Witam w sobote podczas prasowania przestal dzialac mi obrotomierz ale tylko wskazowka bo cyfrowy licznik godzin i predkosci dziala. Przestal dzialac takze nawiew i wskazowka od ladowania stoi w miejscu. Chcialem sie zapytac czy jest cos co laczy te awarie zeby wiedziec gdzie zaczac.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.