vitoma

kilka pytan co do hydrauliki siłowej - dodane 2 rozdzielacze w c360

Polecane posty

vitoma    52

Witajcie

 

Mam kilka pytań dotyczacych rozbudowy hydrauliki w C360 ale nie tylko. Zaznacze ze nie jestem specem w dziedzinie hydrauliki siłowej.

 

Mam przy C360 tura 3b (3 sekcyjnego) z hydrametu.

 

Mam obecnie taki rozdzielacz, ponizej zdjecia i schemat podlaczenia:

 

1-8.jpg

 

2-8.jpg

 

3-8.jpg

 

Dzwignia odpowiadajaca za gniazda hydrauliczne w ciagniku jest zablokowana - tak zeby olej przepływał na stałe przez to 1 gniazdo.

 

1. Chce dodac jeszcze 1 wolna sekcje na turze - koniecznie z blokowana dzwignia lub na elektrozaworze (np. do zasilania silnika hydraulicznego zeby sie nadała). Czy jest mozliwosc rozbudowy aktualnego rodzielacza, np. podlaczajac do niego rozdzielacz 1 sekcyjny "z zatrzaskiem" ?

lub cos takiego ? http://www.sklepdlar.../28/produkt.htm tyle ze u mnie 3 sekcje juz sa a chciałbym 4ta sekcje. Nie wiem za bardzo jak działa taki dzielnik.

 

 

2. Z tyłu ciągnika chce takżę dodać 6 gniazd hydraulicznych (3 sekcje). Chce wiec załozyć kolejny rozdzielacz 3 sekcyjny sterowany dzwigniami . Dobrze by było żeby chociaż 1 sekcja także była "z zatrzaskiem". Jaki rozdzielacz mi polecacie ? Nie chciałbym nic drogiego, cos taniego i TRWAŁEGO (bo to najważniejsze) było by idealne.

Linki do sklepów internetowych mile widziane.

 

Co do podlaczenia tego rozdzielacza- dobrze mysle - czy zle ? :

 

4-6.jpg

 

3. Jesli siłownik na maszynie jest zamontowany jedynie w celach regulacyjnych i działa bez obciażenia to jest problem z szybkoscia wysuwania i wsuwania - idzie zbyt szybko i ciezko jest precyzyjnie ustawic tak jak sie chce. Mam taki problem na pługu do sniegu (skosowanie za pomocą siłownika).

 

Kupiłem ostatnio uzywana kosiarke sadownicza z podkaszaczami bocznymi regulowanymi hydrauliczne i na wezach jest taki zawór :

 

5-6.jpg