Polecane posty

danny82    0

Po wymianie oleju w skrzyni biegów w Zetorze 9540 półbiegi przestały działać. Dwukrotne rozbieranie i sprawdzanie czy nic dziwnym trafem sie nie uszkodziło nie przyniosły oczekiwanego rezultatu :/. Okazało się, że hipol nie zabardzo nadaje sie do skrzyni. Wymiana na olej zalecany przez producenta i wszystko gra. Jednak ostatnio przydała mi sie blokada i co sie okazało. Po wciśnieciu stopki, z okolicy sprzegła wylewa sie spora ilośc oleju. Nie wazne czy ciagnik jedzie, czy stoi , czy jest na biegu jałowym. Olej wyglada troche jasniej niz olej silnikowy i ma zapach oleju przekładniowego. Dodam że poziom ileju w skrzyni jest prawidłowy, a kolor jakby dopiero co wlany.Prosze o pomoc.

Edytowano przez danny82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Tu puszcza ci uszczelniaczem którymś.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

zdejmnij podłogę i zobacz zamiast zakłądać temat hipol to nie olej do takich ciągników , zapewne masz rozdzielacz blokady uszkodzony, lub rurke nie dokręconą podającą olej do sprzęgłą blokady


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danny82    0

olej cieknie nie po obudowie skrzyni tylko wylewa sie z komory sprzęgła. wyląda tak, jakby olej puszczał gdzies za sprzegłem. Uszczelniacz na skrzyni raczej nie wchodzi w grę, bo wyciek jest nagły i zbyt obfity. Prędzej jakaś rurka w komorze niedokręcona, lub jakiś hmmm nie wiem jakiś zaworek bezpieczenstwa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

Koledzy mam pytanie, bo zauważyłem, że w mojej proximie nie działa blokada mechanizmu? Niby włącznik jest podświetlony po włączeniu ale problem pewnie jest gdzieś dalej. Od czego zacząć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

od siłownika blokady jest z prawej strony zaraz za kołem proponuje ściągnąć koło będzie łatwiej wtedy parz czy się wsuwa czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

ok, dzięki za radę, jutro ktoś będzie włączał mi napęd a ja tam przyjrzę się, może jeszcze bez zdejmowania koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

no i sprawdziłem i siłownik nie wysuwa się! Tam nad siłownikiem idą przewody do takiego jakby czujnika, który pewnie załącza siłownik czy on może być walnięty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

kolego a przekaźnik cyka bo lampka moze sie świecić na włączniku a przekaźnik nie cykać. w 7341 mam to samo ale blokada chodzi bdb, moz e cos ci sie pogrzało z zaworem tym wielki koło koła nie wiem czy tam jest czujnik dawno tam nie zagladałem jutro popatrzę to ci powiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

no właśnie chyba nie cyka, bo np przy włączaniu napędu na przednie koła jest taki charakterystyczny pstryk-czyli to też przekaźnik? Jutro zobaczę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danny82    0

Witam

Z racji iż dalej nie rozwiązałem problemu z tym przeciekiem, który (zauważyłem dopiero teraz) pojawiia się samoistnie przy pozostawieniu ciągnika pochylonego ku przodowi, proszę rozszyfrowanie co to za otwór ?? Właśnie przez niego leci olej przy włączeniu blokady lub mocny nachyleniu traktora.

 

7153701_tn.jpg

 

 

 

thumbnails.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

Po wymianie oleju w skrzyni biegów w Zetorze 9540 półbiegi przestały działać. Dwukrotne rozbieranie i sprawdzanie czy nic dziwnym trafem sie nie uszkodziło nie przyniosły oczekiwanego rezultatu :/. Okazało się, że hipol nie zabardzo nadaje sie do skrzyni. Wymiana na olej zalecany przez producenta i wszystko gra. Jednak ostatnio przydała mi sie blokada i co sie okazało. Po wciśnieciu stopki, z okolicy sprzegła wylewa sie spora ilośc oleju. Nie wazne czy ciagnik jedzie, czy stoi , czy jest na biegu jałowym. Olej wyglada troche jasniej niz olej silnikowy i ma zapach oleju przekładniowego. Dodam że poziom ileju w skrzyni jest prawidłowy, a kolor jakby dopiero co wlany.Prosze o pomoc.

 

no i jak tam ? Rozwiązałeś problem wycieku ?

Natrafiłem na Twój post i przyszło mi do głowy takie skojarzenie ,że skoro blokada jest sterowana powietrzem a jej uruchomienie to podanie powietrza do korpusu skrzyni to wyciek może być spowodowany zwiększeniem ciśnienia w przestrzeni całej skrzyni na skutek nieszczelności w mechaniźmie strowania blokady .

Może jest poprostu niedrożna rurka odpowietrzająca skrzynię ,a jest zamocowana nad tylną ,prawą zwolnicą ??


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez agronomek
      mam masseya 6180 i ciągnie tylko 30km/h bo na 4 biegu .nie dziala power shift- jak go odblokowac? z gory dziekuje:)))
    • Przez piotrek007
      witam mam MF 8110 i przestał mi dziłac podnośnik, blokada mostów ,WOM ale działa mi przedni naped a pól biegi te A B C D moge jedynie znieniać po wyciśnieciu sprzegła przewody i kostki spryskałem WD40 i bezpiecznik ok i nie wiem cio mogło sie stać pomocy dziekuje za odp
    • Przez SnapOn22
      Witam wszytskich. Mam pewien problem z mtz 1523.4. Pekła obudowa tylniego mostu i zabralem się za wymiane. Okazało sie że łożyska stożkowe na tależu są zużyte wiec je wymieniłem. I teraz chciałbym prosić o pomoc w ustawieniu talerza do ataku. Z tego co wiem to reguluje się to tymi blaszkami które podkłada się pod kadłub do ktorego mocuję się chamulec ale jestem w tym zielony i nie za bardzo wiem co i jak. Jesli były ktoś tak miły i podowiedział mi jak to sie ustawia byłym bardzo wdzieczny, a może ktoś posiada jakąś instrukcje. Z góry dziekuję.
       
      Dodaję zdjęcia jak to wygląda.


    • Przez DawidWsik
      Witam mam problem ponieważ gdy włączę blokade to tylko jedno tylne koło zamieli. Przednie blokuje dobrze. Ciągną oby dwa
    • Przez artur04c
      Witam, mam taki problem, otóż nie działa mi blokada napędu. Czasami się włączy, ale jest to zjawisko bardzo rzadkie, ostatnio udało mi się włączyć blokadę potem przytrzymałem przycisk 2 sek i włączyła się blokada auto, ale częściej jest że tylko kontrolka na tablicy mrugnie lub w ogole brak reakcji na wciskanie przycisku, wiem że musi być spuszczony hamulec, że nie można trzymać wciśniętego pedały hamulca i że nie można mieć mocno skręconych kół, ale na prosto brak reakcji tak jak wyżej wspominałem, mam też błąd hamulca wysokociśnieniowego (Id: 7622) Co może być nie tak? włącznik sprawdzałem multimetrem i jest przejście prądu, wiec włącznik odpada...
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj