Ursusek2812

Z ką obciążniki do 2812, jak poprawić uciąg...

Polecane posty

Ursusek2812    1

Witam tak jak w temacie z kąd dorobić obciążniki do 2812 ??? :)

Edytowano przez Ursusek2812

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

w 2812 masz koła 12,4/32 i narzekasz na uciąg, kolego nie grzesz!!!!!, mnie wku**ia jak ktos ma problemy z uciągiem w mf czy 3512, ale o narzekaniach na uciąg w 2812 nie słyszałem, w końcu to tylko 38km, proponuje zrobić jakis kurs uzytkowania regulacji siłowej, może jakis user założy specjalnie temat i nakręci filmik jak używać regulacji siłowej w tych ciągnikach?

2812 wychodziły na 12,4/28, kolega takim pracuje z 3x30 a ziemie ma 4-5ta kl i nie narzekał nigdy na uciąg, a znam takich co na 6tej kl nie potrafią okiełznać 3512 z 2x30,

konkretnie chcesz wiedzieć proszę bardzo, na koła 32 nie założysz szerszej opony, daj ogłoszenie może ktos chętny zamieni się na felgi 28 i założyć sobie możesz nawet 16,9/28, obciążyć możesz zawsze tył, obciążniki jakie kolwiek zawsze można w feldze wypalić spawarką dziury, na przód moim zdaniem te ciągniki nie potrzebują obciążników w mf 255 zawsze zdjęte miałem do rzadnych prac nie uważam żeby były potrzebne bo te ciągniki mają tak rozłożoną masę że dużo i tak na przód przypada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15368

Te ciągniki dociąża się maszynami doczepionymi do podnośnika poprzez regulację siłową podnośnika, i ta maszyna robi za obciążnik i koła nie zrywają przyczepności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Ostatnio nie schowałem ładowarki na noc, i przywalił spory przymrozek, na kołach pojawił się szron xD u niemca jeszcze nalano do kół wody, możesz tak spróbować go obciążyć. Po wypuszczeniu wody dało sie odczuć gorszy uciąg i podatność na wpadanie w poślizg, więc jeżeli masz dokupować obciążniki to db rozwiązanie by było


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423

Szersze kapcie i nic więcej bo kucy nie ma ja ma 2812 i do głebokiej orki w 2 skibowym jest jak znalazł


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

szersze kapcie nie poprawiają uciągu w polu!!! jak już to możecie dociążać tył, w tak małym ciągniku komplet obciążników na przedzie też może robić więcej złego niż dobrego, szczegolnie w uprawionym polu przód tonie, ale w 2812 nie ma potrzeby zakładać szerszych opon 12,4, można spróbować cos z tym roztworem, lub na wiosnę nalać wody, ale wystarczą obciążniki od byle czego aby okrągłe były i ciężkie wypalisz dziury lub cos dopasujesz i styka, masz kabinę? sama kabina to już niezłe dociążenie, ludzie sobie radzą sąsiad t25 żeby podorywkę zrobic z 3x30 ponasypywał w worki piasku i nakładł na błotniki i robota szła haha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uss1002    6
jedynie coś takiego może cię zadowolić jeśli szukasz szerszych opon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

gdyby do tego ferdka założyć nowe 12,4/32 to też była by pełna satysfakcja i wielka różnica w uciągu wiem, bo sam kilka dni temu zmieniałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek183    9

Bez przesady też kiedyś chciałem większe laczki do MF-255 jak po 20 latach padły pierwsze na fabryczne fele 32 można założyć szersze opony B) a teraz cała prawda są to opony Continental 1 kosztuje 2700zł i jest szersza o 2,2cm :lol: olej to!!

 

Naucz się korzystać z dociążenia siłowego jeśli nie działa napraw nie doceniasz ferdka mój potrafi pociągnąć 3x35 na 35-40 głęboko ziemia II klasa trakcja była brak mocy zmuszał do redukcji 3L balast na przodzie bo cały czas w górze (orka pod truskawki nie nie szukałem czołgu z wojny) szersze przydały by się na przodzie :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusek2812    1

W sumie macie racje jego możliwości przekraczją i tak jego osiągi , jak będe chciał to kupie zamiast niego coś większego a nad obciążnikami pomyślę ... Dzięki za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego załóż obciążniki od c 328 ja tak mam zrobione w mf 235..daj kontakt do siebie to ci zdjęcia prześlę..mój ma 47 koni i tył wymagał dociążenia bo zrywał przyczepność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusek2812    1

kolego załóż obciążniki od c 328 ja tak mam zrobione w mf 235..daj kontakt do siebie to ci zdjęcia prześlę..mój ma 47 koni i tył wymagał dociążenia bo zrywał przyczepność

 

 

czemu 47 chyba raczej 38 , 47 miały 255/3512 chyba że nie wiem silnik od 255/3512?? Czy grzebane przy silniku??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelll48    273

Tak samo myślę, jak któryś z kolegów ;) Polecam obciążniki z C-328 (bądź pierwszych C-330 - bo mają większą masę) i dać oponki 13,6 r28 ;) Chyba jedyne realne rozwiązanie ;)


AgroFoto 28.08.08r-28.08.13r ;)


5 lat minęło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Znajomy ma 3512 na oponach 14,9-28 ale to sporo większy wydatek niż tylko same opony .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423

No 2812 orze na 1 szosowej chyba że orze kawałek gdzie glina jest taka mocna ze aż całe skały rwie albo marze się jak plastelina to wtedy 4 a kawałkeim nawet 3 bo szkoda ciągnika. Jak wypali to nagram film jak się u mnie orze


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj