maseey

deutz fahr agroplus ecoline 310 czy john deere 5065e

Polecane posty

maseey    79

deutz fahr agroplus ecoline 310 czy john deere 5065e raczej wybiorę deutz fahra ponieważ ma orginalny silnik a john deere ma turecki ślinik :) co wy o tym sądzicie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

Sąsiad ma 5065E od 2 lat ponad zadnej awarii zwinny zwrotny niski mało żerny na paliwo 3 cylindrowiec ja bym był za JD ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zetek5340   
Gość Zetek5340

Ja też ci polecam Jd a teraz są podobno dostepnę z orginalną kabiną w jd silnik turecki chyba nie nie będę się kłócił bo pewien nie jestem mnie się wydaje że jd tylko że trzy cylindry B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

a ja z dobrego serca proponuje wziąc tańszy ciągnik cztero cylindrowy Proxime 65 nie baw sie w 3 cylindry bo to są mułowate silniki i DF nie spali mniej od tej proxy jak nie bedziesz cisnął zetorowi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W mojej okolicy jest są trzy JD 5065e. Każdego z właścicieli znam dość dobrze (dwóch to dalsi kuzyni a jeden właściciel użytkuje z nami na spółkę część maszyn)masz i każdy z nich miał problemy z tymi ciągnikami na gwarancji chociaż robią niewiele motogodzin. Znajomy ma JD 5065e i jest mocno nie zadowolony z tego ciągnika. Pracowałem tym ciągnikiem niejednokrotnie (ze zgrabiarką karuzelową, z kosiarką bębnową 1,85m lub dyskową 2,1m z owijarką samozaładowczą) i strasznie nie podobał mi się silnik w tym ciągniku. Silnik jest strasznie nieelastyczny. Trzeba go strasznie piłować na obrotach żeby go rozpędzić nawet na pusto. Silnik do 1500rpm rozpędza się bardzo powoli dopiero od 1500 obr budzi się do życia. W efekcie ciężko rusza się ciągnikiem i ciężko go rozpędzić zwłaszcza jak się przypnie coś z tyłu, gdyż podczas rozpędzania nawet gdy przypiłujemy ciągnik na obrotach na niższym biegu to gdy zmienimy bieg na wyższy to obroty spadają poniżej 1500 obr nawet na asfalcie. A rozpędzić ten ciągnik z pełną zboża sześcio-tonową przyczepą do prędkości maksymalnej jest często niemożliwe Ursus C-360 dużo szybciej się rozpędza niż ten JD. Ciężko też ruszyć tym ciągnikiem na łące lub na roli na troszkę pulchnym podłożu. Ciągnik na gwarancji miał wymienianą pompkę zasilającą i pompę wtryskową. Serwis nie potrafił przez jakiś czas ustawić zapłonu w tym ciągniku i strasznie kopcił. Z ciągnika też kapie olej jeśli ma coś uniesionego na tylnym TUZ-ie. Nasze Lampo 70 jest o niebo żwawsze, mocniejsze i elastyczniejsze od tego JD, np z większą kosiarką potrafi rozpędzić się do prędkości 2 razy większej. JD 5065e ma też mało bo tylko 9 biegów trzy zakresy (A, B i C) i na każdym zakresie 3 biegi do przodu i 1 wsteczny. Biegi włącza się leciutko. Plusem ciągnika jest to że jest bardzo zwrotny (chyba trochę zwrotniejszy od lampo) i ma dość dobry uciąg jak na swoje gabaryty. JD na co-dzień pracuje z wozem paszowym KUHN 10m3 wyposażonym w dodatkową przekładnię i nawet jakoś daje sobie radę. Czasem nawet na wyższym biegu przekładni daje sobie radę jeśli paszy nie jest zbyt dużo (obroty silnika podczas mieszania 1800-2100). Znajomy ma też proximę cabrio 61KM mechanicznych i nią wykonuje większość prac choć nie ma kabiny, gdyż JD nie ma mocy.Ja bym ci JD 5065e nie polecał. Jakość JD 5E jest znacznie mniejsza jak większych braci ze stajni JD . Deutz fahrem agroplus 310 nie jeździłem tak że nie wiem jak u niego z mocą. Mam nadzieję że podobnie jak w Lampo bo to bardzo podobne ciągniki. Fajnie jak by Ci się udało wziąć ciągniki na testy i żebyś rozwiał wątpliwości.

Edytowano przez inzynierobserwator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Widziałem na wystawie tą serię E, tandeta tandeta i jeszcze raz tandeta, farmtrac wyglądał nowoczesniej, ba nawet belarus lepiej się prezentował, wiało od niego wschodem, na pierszu rzut oka odrzuca, agroplus to jak dzień do nocy nowoczesnosc wygoda komfort, dobre wyposarzenie, a ten jd nie ma nic, odnoszę wrażenie że gdyby wyszła seria zielonego Fotona ze znaczkiem jd to pewnie grupa userów polecała by ten ciągnik, tego jd to można porównać ale do tureckich mf-ów oferowanych na allegro jakis czas temu po 39 tys, lub fotona, a co najmniej do df agroluxa

Edytowano przez Ferdek07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gie1980    0

Agroplusy są zwinne i mocne jak na te gabaryty. 85 KM przy masie 2950 to doskonały wynik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez pp1208
      Witam. Jak wyłączyć blokada podośnika (świeci sie "kłódka")   w Agrotronie 630 TTV ? Żadnego przycisku nie widziałem którym mozna by było to odblokowac. Dodam ze ciągnik ma dośc spory komputer na którym wszystko sie konfiguruje ale tam tez nie znalazłem zadnej blokady. Orientuje sie ktos jak to zrobic ?
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj