Polecane posty

Dymek89    1

Witam

Niestety muszę się zwrócić o pomoc. Po jakiś 30 minutach jazdy z przyczepą pojawiło się metaliczne stukanie w silniku. Po kolejnych ok 30 minutach nie nagły ale duży ubytek mocy- nie mógł się rozpędzić z pustą. Dnia następnego problem podobny od momentu złapania temperatury. W jakimś temacie znalazłem post, że to pompa siada. Proszę o potwierdzenie tego przypuszczenia bo moja jest po remoncie i mam na nią gwarancje. Dodam, że stukanie pojawiało się przy dodawaniu gazu i przy podjazdach pod górki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lemysz1    97

Pewnie na panewce chwycił i ją obróciło. Brak mocy jest wynikiem zacierania sie wału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Proponuję zacząć od uszczelki pod głowicą


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lemysz1    97

Jak było coś grzebane przy pompie olejowej to może być z tą panewką jakiś problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cola92    2

mojemu koledze się tak stało i uszczelka pod głowicą poszła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
speeeder    32

Sprawdż stan płynu w chłodnicy oraz czy nie ma oleju w chłodnicy a także stan oleju oraz jego kolor to jest podstawa do stwierdzenia uszczelki pod głowicą.

ale sądząc po objawach to tak jak koledzy sugerują powyżej z panewką, to pewnie silnik do kapitalki :[

Edytowano przez speeeder

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lemysz1    97

Nie koniecznie do kapitalki. Wał na szlif i nowe panewki i dalej lata jak burza.

Jest jeszcze jedna opcja. Wał może być pęknięty wtedy objawy też są podobne.

Edytowano przez lemysz1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cola92    2

zależy też kiedy silnik miał remont ale tak jak kolega sugeruje może być wał pęknięty spotkałem się już z takimi przypadkami

Edytowano przez cola92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Też bardziekj obstawim wał. Poruszaj przednim kołem pasowym czy nie ma minimalnego luzu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak zagrzeję się dobrze ciągnik i zaczną się znowu jaja to go zgaś i po chwili odpal.Jak będziesz miał problemy z odpaleniem to tak jak sam pisałeś będzie to problem z pompą wtryskową a dokładnie zacierającą się głowica pompy.Miałem takiego 3p i właśnie problemem była pompa która po regeneracji przeszła z 300 motogodzin.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

zapal ciągnik i posłuchaj skąd te dźwięki się wydobywają bo wał jest mało prawdopodobny bo jak jest pęknięty to nie powinien spadać z mocy a jak są dobre panewki to na kole pasowym nic nie wyczujesz i nawet często bywa tak że nawet kontrolka od ciśnienia oleju się nie zapali bo tak te silniki są spasowane, u mnie jak pękł wał to było słychać raz głośne stuknięcie a po pewnym czasie dopiero pojawiły się oznaki bo zaczął wydawać taki metaliczny dźwięk bo tłok zaczął obcierać o cylinder, najczęściej pękają na pierwszym tłoku a temperaturę najczęściej łapie jak walnie uszczelka pod głowicą


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Najprawdopodobniej wydmuchało Ci uszczelkę pod głowicą pomiędzy 1 a 2 cylindrem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dymek89    1

Gdyby to była uszczelka pod głowicą to na zimno też by nie miał mocy, a on przez pewien czas po odpaleniu pracuje normalnie. Dopiero jak się nagrzeje to jest stopniowy spadek mocy i słychać to stukanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Po nagrzaniu i spadku mocy rozrusznik daje rade zakręcić silnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dymek89    1

Po nagrzaniu i spadku mocy rozrusznik daje rade zakręcić silnikiem?

Postaram się sprawdzić i odpowiedzieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil255    305

na wakacjach w 2011r.mialem dokladnie te same objawy,wina lezala po stronie pompy wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dymek89    1

Ludziom do nauki. Prawdopodobnie była to pompa zasilająca bo dziś jestem po dłuższej jeździe z ciężarem i jak narazie jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    24

pewnie uszczelka pod głowica przedmuch na cylindrach miałem tak 4 razy az nową głowice kupiłem narazie 1 jest bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

pewnie uszczelka pod głowica przedmuch na cylindrach miałem tak 4 razy az nową głowice kupiłem narazie 1 jest bez problemu

Dzień dobry!!! Pobudka!!!

Przecież wyżej napisał że po naprawie pompy jest ok.

Ludzie czytajcie zanim coś napiszecie bo niedługo to będzie śmietnik a nie forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk    2

koledzy, co może byc przyczyną że po raz kolejny, (juz chyba trzecia uszczelka w ostatnim czasie) leci olej spod pokrywy zaworów, od strony wydechu, ?

 

wszystko dobrze poskładane 2-3 tygodnie trzyma i znowu zaczyna lecieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj