Skocz do zawartości
Potajtany

Wybicie bolcy zabezpieczających na przedniej belce

Polecane posty

Potajtany    0

Macie jakieś sposoby na wybicie ich,Te podkładki do których były one przyspawane pourywały się,próbowałem je przyspawać spawarka,migomatem,tigiem i cały czas się urywają, Może wbić je do środka? One są ze stożka czy proste? albo macie jakies inne pomysły?

 

Chodzi o to zaznaczone w czerwonych kółkach.

tbeu8g.jpg

Edytowano przez Potajtany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam, nie są stożkowe bynajmiej u mnie i możesz je do środka wbić ,ale jak wyjmowałeś zaraz po spawaniu to wiadomo że nie mogłeś ich wyjąć trzeba odczekać aż ostygnie i dopiero wyjmować :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Potajtany    0

Wiadomo ze poczekałem jak to wszystko mniej więcej ostygnie i dopiero próbowałem wyciągnąć. A one są jednakowej wielkości i czy przypadkiem nie maja kołnierza? Bo wbiłem je ze sa równo z obudowa belki i dalej nie chca iść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wewer    0

Przypuszczam, iż pomiedzy jedną a drugą scianka tej belki przez które przechodza te bolce na pustej przestrzeni w środku powstał narost rdzy. Pewnie dlatego ruszyłeś je, ale dalej nie chcą iść bo sa grubsze. Ja jak mam problem odkrecic jakąś srubę, wybić coś, a żadne odrdzewiacze: wd, nafta, itp nie pomagaja, to palnik i grzeje. No nie zawsze tak się da. Ale kilka razy już się obroniłem w ten sposób od niepotrzebnej roboty wiercenia gwintowania itp. A może spróbuj w druga strone to rozruszać. To życzę szybkiego wybicia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TBhog    14

Witam. Ja też nie mogłem ich wybić to wpierw olej/wd czy cokolwiek a potem morsy albo duży francuz i po prostu kręciłem jak śrubą lekko ciągnąć na zewnątrz. Wiadomo, nie mają gwintu ale tarły i tarły, co się miało wytrzeć czyli rdza to wytarło i pomału wyszły tym sposobem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Ferdek07
      czy też tak macie że po odpaleniu zimnego ciągnika np. teraz w niskich teperaturach przy redukcji z 1 na 2 po wciśnięciu sprzęgła ciągnik praktycznie zatrzymuje się jakby był hamowany? po rozgrzaniu jest lepiej, kilka razy zmieniałem olej w zwolnicach, problem pojawił się po zalaniu oleju 80w90 ls do zwolnic przejechałem z 10km potem olej zmieniłem na taki jak w skrzyni jednak po kilkudziesięciu mtg ciagnik jakby lekko hamował, po kolejnej wymianie oleju toczył się leciutko po czym po pewnym czasie znowu lekko trzyma, czy coś uszkodziłem tym olejem 80w90 zatarłem jakieś tarczki czy zły olej zalewam zalwałem total dynatrans mpv 10w30, spróbuje jeszcze zalać fuchs utto mp 10w30, poprzednią wymiane oleju nie robiłem jeździłem na jednym oleju 1700mtg
    • Przez gacomen5
      Mam mały problem z rozebraniem zwrotnicy w zetorze, odkreciłem blotnik koło i od dołu ten płasz ochnonny i nie moge odkręcic nakętki u dołu trzymającą wszystko w całości wiec pytam sie was jak sobie z tym poradzić.
    • Przez Sadek
      Przeglądając ofertę sklepu natknąłem się na coś takiego : http://www.meskon.pl...0109991.html��i nasuwa mi się pytanie jak to jest połączone w środku chodzi mi głównie o N i PE bo posiadam takie przejściówki , zdjęcia w galerii : http://www.agrofoto....l-z-patyczkami/ i wiem że nie zawsze połączeni jest dobre i trzeba przełączać PE z N a może też tak się zdarzyć że trzeba zmienić połączenie przy odbiorniku aby zadziałało.
       
       
      Wyjaśniło się tylko odbiorniki symetryczne .
    • Przez Wieslaw55
      Witam. Pytanie jak w temacie czy luz na przedniej osi może spowodować zerwanie wału napędowego oczywiście jeżeli tego nie naprawiamy. Słyszałem, że takie żeczy się zdarzają dlatego jak ktoś coś wie to proszę o odpowiedź.
    • Przez Arek
      Zdjąłem przednią oś aby wymienić tulejki. Niestety okazało się, że dość mocno wytarta jest też obudowa trzymająca mechanizm różnicowy.
      Da się to regenerować przez napawanie, toczenie i szlifowanie?
      Ktoś to robił? Jakie koszta?
×