jasiu12512

Różnice między Ursusami C-4011-C-362

Polecane posty

lukas0997    0

Jestem posiadaczem Ursusa c355 i jak tak poczytałem i pogadałem czy się różnio to moc 48km c355 to starszy brat c360 który ma moc około 52km oba to bardzo dobre ciągniki na początku sam nie wiedziałem czy to c360 czy c355 bo ursus jest z 1976 roku

Edytowano przez lukas0997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam

Ostatnio na internecie zobaczyłem ursusa c 355 m . Mam do was prośbę napiszcie mi co o nim wiecie w jakich latach był produkowany i czym sie róznil od c 355 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

fezoi    95

Miałem C- 355M , ojciec kupił nowy w 1975 roku . Można powiedzieć , że to przejściówka 355/360 ,bliżej jej do C-360 , miała jeszcze okrągłą przednią oś ,reszta to detale np. pompki hamulcowe (2 identyczne + wyrównywacz ) .Pozdrawiam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fr****y w każdym ursusie oznaczenie m to wersja eksportowa ale można z nalesić w Polsce od nowości te ursusy ponieważ jak coś buło lekko uszkodzone to sprzedawano na rynek Polski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    803

Jak w każdym? To czemu w c-330 M oznacza wersje modernizowaną a nie eksportową?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    803

Farmazony opowiadasz. Poczytaj sobie o 355M czy 330M. Żaden z nich nie jest wersją eksportową.

Za granice jechały ursusy c-350.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    409

c-330M ma szybszą skrzynie a wersja eksportowa była to c-335 różniła się podnośnikiem, to i pewnie c-355M miała szybszą skrzynie


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    803

W 355 zwolnice były szybsze tylko do numery ciągnika 60799. C-335M nie była wersja eksportową tylko zmodernizowana. Ciągnik o tej nazwie był sprzedawany w Polsce i wysyłany za granicę.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gogisiov    7

Witam , ostatnio zainteresowałem sie tematem starszym modeli ursusa a mianowicie c-4011 i eksportową wersją na Anglię czyli C-350, Z tego co wiem ten model raczej jest rzadko spotykany w kraju. Jak narazie nie znalazłem zbyt wielu informacji na jego temat , jedyne co to na portalu Konedata.net coś jest wspomniane...

c350.jpg Jeśli wiece coś więcej piszcie. I jeszcze jedno czy zwolnice z zetora starszej serii będa pasować do ursusa c-360?? I czy rzeczywiście jest tak że Ursusy c-4011 , c 355 są bardziej ciche jeśli chodzi o tylni most i czy są szybsze od poźniejszych c-360?? I czy rzeczywiscie c-4011 były składane na czeskich podzespołach tylniego mostu? Pozdrawiam :)

Edytowano przez Gogisiov

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    803

Jest kupa tematów na tych ciągnikach. Jak 355-360 tak 4011-360.

4011 i część 355 do numery silnika 60799 miały szybsze zwolnice. Niewielka różnica ale była. Czy te ciągniki są cichsze od 60-ki? Według mnie nie specjalnie. Jedno jest za to pewne jeśli już zaczął hałasować dyferencjał czy zużyła się skrzynia to było to o wiele później niż w C-360 które jakością materiałów daleko odbiegają od swoich poprzedników. Z początku były montowane czeskie części w 4011. Z tego co wiem trafiały się takie rodzynki jeszcze nawet w 355. Były one opisane nazwą Zetor.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xerion3800    42

Czemu tak głośno działają? A mianowicie przekładnia główna czy jak kto woli atak w ursusach miał proste zęby a w zetorach zastosowano przekładnie o zębach skośnych. Są do kupienia poprawione przekładnie do ursusa ale droższe. Z tego co słyszałem to nawet o70% spada wycie mostu.


Zapraszam na mój kanał na YouTube!
https://www.youtube.com/user/clasxerion3800

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Dokładnie, wystarczy zastosować koło talerzowe z kołem atakującym typu C-360 - Zetor ze skośnymi zębami i staje się ciszej. Warto jeżeli bywa, że wstydzimy się hałasu :)


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    16

jeśli działa poprawnie dyfer zwolnice i skrzynia, nie kombinował bym bo szkoda kasy i zachodu, jedynie przy remoncie można sie pokusić na te zmiany. A co do c355 to tak jak seweryn napisał, niektóre c355 miały ma bloku odlew ZETOR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelll48    272

Ursus C-350 to wersja eksportowa bardzo znanej nam "czterdziechy" ;) Żadna nowość :)


AgroFoto 28.08.08r-28.08.13r ;)


5 lat minęło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris7530    0

witam,c 350 wersja na export do angli i w niewielkiej ilości do francji różniła się od 4011 maską, montowano na niej maskę kwadratową a nie jak w ''cztardziechach'' okrągłą otwieraną do góry,czy to zaleta to rzecz gustu dla mnie osobiście ta okrągła jest bardziej wygodna przy ewentualnych naprawach czy choćby myciu silnika,kwadratowa natomiast nowiej się prezentuje.Posiadam oba modele tj.c 350 i 4011,o moim modelu 350 z 69roku mogę powiedzieć że był złożony z lepszej jakości części,które życzył bym sobie i innym aby ta jakość była sprzedawana dzisiaj w sklepach jako zamienne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

nie skrzynie a zwolnice nie wprowadzaj w błąd skrzynie są takie same

Skrzynie też trochę się różnią niektóre koła mają inaczej fazowane zęby do tego dochodzą bębny hamulcowe i korpusy zwolnic, głowice też mają inne. Mówię oczywiście o 330 i 330M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    69

ursus55 ty mówisz o nowym typie ciapka i starym w starym typie były inne te rzeczy co mówisz a w c330 nowy typ a c330M różnił się tylko zwolnicami w c330 stary typ głowicę miały zawory na wierzchu a nowy tak jak c360 wałki jezdne w zwolnicach w starym typie są spinane na segier a w nowym tak jak w c360 nakrętką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

330 i 330M nie różnił się tylko zwolnicami, tylko zapomniałeś o sprzęgle i o wale podnośnika 330M ma grubszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    69

sprzęgło to c330 zależy który rok produkcji bo nowszych były takie same c330M miała cały czas nowy typ w c330 też był montowany o wale nie wiem pierwsze słysze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest temat o C - 355 czy C - 330?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arunio1996    5

Mój sąsiad miał 355M ale sprzedał trafił się awaryjny jakis.I w 1991 kupił nowego Ursusa C-360-3P i do dzis lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Może ktoś udostępnić zdjecie tabliczki znamionowej oryginalnej od ursusa c 355 M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj