jasiu12512

Różnice między Ursusami C-4011-C-362

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
damianbizon    37

Ursus c-360 ma istotne zmiany w stosunku do modelu poprzedniego C-355: - wprowadzono siedzisko kierowcy typu "Grammer",

- ustawiono szybką wymianę zaczepu wahliwoego na zaczep do przyczep jednoosiowych,

- poprawiono układ hamulcowy,

- zunifikowano obciążniki przednie i tylne z C-355(C-4011),

- wprowadzono silnik o mocy 30,2 kW.


Pozdrawiam wszystkich użytkowników af.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

najlepszy sposób na to jest sprawdzić w dowodzie rejestracyjnym :D jak to się mówi "polak potrafi" więc c-355 może wyglądać lepiej niż nie jeden c-360... c-355 miały jeden trybek w zwolnicy mniej przez co były troszkę słabsze od "sześćdziesiątek" i śruby w zwolnicach nie rozkręcały się tak szybko... mosty w c-355 były cichsze od tych montowanych w c-360


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kasek    7

ja mam orginalną C-355 i jak kolega prędzej pisał zwolenice są cichsze ,obciążniki ine niż w C-360 ale zdażają sie wyjątki i mają takie same,zaczep jest iny,obudowa skrzyni,filtr oleju był wirowy i sie go tylko myło ale zmieniłem na wymieny bo jest lepsze ciśnienie ,no i niewiem czy jest jeszcze jakaś różnica. Jak coś to mnie poprawcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

U mnie C-360 jest z 1976 roku. Czyli początek produkcji. I patrząc z wyglądu to na bank C-355. Ma filtr oleju, siedzenie, obciążniki, zaczepy od C-355. A jednak silnik i most jest od C-360(mimo wszystko jest w miarę cichy). Przednia oś była zmieniana od 4011. Jeszcze nie wspomnieliście o 1 różnicy. Przednie kola w C-360 i C-355 były inne. W C-355 miały obciążniki i szybko łożyska się psuły.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

O tym że jest słabszy silnik to nie słyszałem... Moim zdaniem silnik jest taki sam tylko przełożenie w zwolnicach jest inne...


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Jest inny na 100%. Przecież 7 km w silniku nie bierze się w różnicy w zwolnicy... Przeczytaj temat o różnicach w silniku 55 i 60 to się dowiesz o szczegółowych różnicach.

 

@MANIEK21071995 nie masz czasem na myśli 4011? Bo czy C-355 miała inny ukł. kierowniczy to pewien nie jestem...


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

ja mam 355 i tak przednie koła były na 4 szpilni 18' ale juz sa 16' na 6 szpilek przednia oś taka jak w 60 ta płaska tylnie obciazniki te na wierzchu na 6 śrub nie na 3 taka cicha to ona nie jest a napewno nie jest wolniejsza od 60 ani szybsza róznica w skrzyni to wałki sprzęgła dolny zaczep nie jak 4011 ten prosty od dołu zawieszany tylko z góry chyba pierwsze 60 tak miały na tabliczce pisze c-355 i 45KM przy 2200obr/min chociaz ze niektóre 60 zastaja w tyle pewnie silnik jest o 60 tylko dlaczego jak miałem od 355 i była zamiana w duzym zakładzie to na to nie patrzyli czy 355 czy 360 sami kazali dziadkowi wybierać który chce( jak sie da w łape to nie dostanie sie pierwszego lepszego)???tak wiec filtr oleju tak ja w 60 ten jeden a nie dwa jak w 4011 a filtr bąk to mi się zdaje ze to ten duzy jak w 325 lub 385??i takiego chyba 355 nie miały ani 4011 tak mi się wydaje :)hmm ukłda kierowniczy taki sam jak w 60 jeszcze robiony nie był a jest z 74 roku tylko dziura w kolumnie jest ale nie wiadono jak powstała. kapitalny remont przechodziła wiec jakby coś nie pasowało od 60 to bym wiedział :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Co do filtrów oleju to tak. 4011 miała 2 filtru umiejscowione pionowo, C-355 miała filtr okrągły tzw "bąka", C-360 miała 1 filtr umiejscowiony poziomo.

U siebie mam bąka i nie narzekam na niego. 2-3 razy się przemyje w ciągu sezonu i jest ok. Zresztą ojciec twierdzi ze taki jest lepszy od C-360... Na jakiej podstawie tak twierdzi to nie wiem.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kasek    7

no nięktórzy sprecyzowali tak że sam bym na to niewpad .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

Co do filtrów oleju to tak. 4011 miała 2 filtru umiejscowione pionowo, C-355 miała filtr okrągły tzw "bąka", C-360 miała 1 filtr umiejscowiony poziomo.

U siebie mam bąka i nie narzekam na niego. 2-3 razy się przemyje w ciągu sezonu i jest ok. Zresztą ojciec twierdzi ze taki jest lepszy od C-360... Na jakiej podstawie tak twierdzi to nie wiem.

szczeze ci powien nigdy bąka nie widziałem w tego typu traktoze :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

no własnie otakiego mi chopdziło no to pierwszy raz widzę taki filtr przy tego typu troktorze :D zawsze czegoś sie uczymy przez całe zycie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

O proszę... Widocznie w Twoich okolicach wszyscy w 55 zrobili przeróbkę na filtr od 60. Chociaż jeżeli mam się na spokojnie zastanowić to w mojej okolicy jeszcze tylko jedna 55 ma taki filtr...


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kasek    7

Bo te filtry poprawiają ciśnienie oleju w silniku,a te stare nie trzymały ciśnienia dobrze w układzie to i dlatego ludzie zmieniali i zmieniają jak mają.Podam przykład znajomy zawiózł ursusa1634 do mechanika i miał tam filtr jak to mówicie bąka a ten mechanik do niego ej ja ci ten filtry wykręce i wstawie przystawke na dwa filtry wymięne i będziesz miał lepsze ciśnienie i miał racje ciśnienie oleju po tej wymianie sie poprawiło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Nie wątpię może rzeczywiście tak jest. U mnie na ciśnienie nie narzekam. Na zimnym ok 4-4,5atm, na rozgrzanym na 500obr. silnika ma w granicach 1 atm, na wyższych obr ma ok 2atm. Z tego co wiem to dobre ciśnienie.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kasek    7

owszem jak na 60 to dobre na 500obr,ale na 6cilyndrowy to już troche małe jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

W 6-cylindrowym i na turbinie to rzeczywiście taki filtr może być problemowy.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WAL    1

Witam, podepnę sie do tematu. W moim ursusie C360 strasznie blokuje się skrzynia, ale tylko i wyłącznie gdy wyrzucam z biegu na luz, żebym nie wiem jak wciskał mocno sprzęgło i tak sie zablokuje (nie za każdym razem ale bardzo często co drugi, trzeci raz).

gdy nie wyrzucam na luz tylko przełączam na inny bieg np: z 2 na 3 jest już ok?? nie mam pojęcia w czym tkwi problem linka jest naciągnięta wysprzęgla dobrze. pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Kolego @WAL sprawdź sobie czy czasem nie masz luzu na łączeniu tej wajchy od biegów z tym ''palcem zmiany biegów'' ta śruba tam powinna być dociągnięta i zero luzu musi być, mogą być też już zużyte zatrzaski na skrzyni biegów i nie trzymają listew z wodzikami tak jak powinny, ewentualnie może być ten sam ''palec'' od zmiany zużyty. To są według mnie najczęstsze przyczyny zakleszczania się biegów.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WAL    1

Ok dzięki za odp. sprawdzę to i zobaczymy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer21    1

Ja mam c 355-3p i poza silnikiem wszystko jest orginalne,a różnice miedzy c360 jak zostały już wcześniej wymienione to:

-filtr oleju

-obciążniki kół przednich i tylnich

-przednie koła(w c355 były 18 na 4 szpilki)

-zaczep do przyczep jednoosiowych

-oś przednia

-c 355 miały o jeden tryb w zwolnicach mniej

-c 355 miały troszkę słabszy silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin320    0

C-355 miała jeszcze charakterystyczne kierunkowskazy na błotnikach i przednie światła nie były mocowane do maski tylko na uchwytach z rur


................................................................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer21    1

Dzięki @marcin320 za uzupełnienie mojego postu te różnice mi umknęły,światła na uchwytach z rur były i u mojej c355,ale w lesie urwałem jeden a drugi odkręciłem,ale wydaje mi się,że te starsze c 360 też miały światła przednie na tych uchwytach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin320    0

Nom masz racje w starsze 360 też miały światła mocowane na uchwytach tak samo jak okrągłą oś i tylne obciążniki od 355 :blink:


................................................................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj